۶ نکته درباره مناظره داغ ریاست جمهوری آمریکا

آمریکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با وجود اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا و دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق به‌طور رسمی به‌عنوان نامزد نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ میلادی اعلام نشده‌اند، اما ۲۷ ژوئن ( هشتم تیر ماه) ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران، در اولین مناظره از دو مناظره تعیین‌شده باهم دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، یکی از نکات متمایز کننده مناظرات این دوره ریاست‌جمهوری آمریکا، تاریخ برگزاری مناظره‌ها است و اولین مناظره بایدن و ترامپ توسط سی‌ان‌‌ان و مناظره بعدی توسط ای‌بی‌سی پخش خواهد شد.
به نقل از دنیای اقتصاد، در مورد بحث‌های ریاست‌جمهوری چه از لحاظ محتوایی و چه از نظرس بک شناسی، انتقادهایی وجود دارد که در این گزارش به ۶ نکته درباره مناظره داغ ریاست جمهوری آمریکا پرداخته شده است:

۱_ مناظره‌ها با توجه به موضوعاتی که در روند برگزاری دارد، برای مخاطبان جذاب است. در مورد مناظره بایدن و ترامپ باتوجه به حساسیت موضوع، این جذابیت برای بینندگان به طبع بیشتر می‌شود.
2- در سال ۲۰۲۰ مناظره این دو نفر، امتیاز ۴۰.۲ را کسب کرد.
3- بعد از پخش مناظره‌ها، معمولا مخاطبان به اجماع در مورد اینکه به چه کسی رای دهند، می‌رسند. البته تعدادی از مخاطبان هم از قبل تصمیم خود را درمورد نامزد انتخابی‌شان گرفته‌اند و برخی چند روز بعد از مناظره به پاسخ قطعی می‌رسند.
4- مناظره‌های ریاست‌جمهوری معمولا در ارتقای بینندگان نقش مهمی دارد و در افزایش آمار  بینندگان تلویزیونی همواره تاثیرگذار بوده است.
5- روند برگزاری و شکل مناظرات از اولین مناظره آمریکا در سال ۱۹۶۰ تا الان تغییر کرده و الان بیشتر شبیه یک کنفرانس مطبوعاتی است و از محتوای مناظراتی خارج شده است.
6- مجریان مناظره باید روزنامه نگاران تلویزیونی باشند. و به غیر از دو نفر از مجریان مناظره از سال ۱۹۶۰، مابقی ژورنالیست‌های برجسته تلویزیونی بوده‌اند.
انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز