۶ مزیت استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان برای شرکت‌ ها و ادارات

آریاک سفر

امروزه، شرکت‌ها و ادارات در جستجوی راهکارهایی هستند تا بتوانند هزینه‌هایشان را کاهش و کارایی خود را افزایش دهند. یکی از راهکارهای مطرح در این زمینه، استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان است. سرویس ایاب و ذهاب کارمندان معمولا شامل خدمات اشتراک‌گذاری خودرو، تاکسی همچنین حمل‌ونقل عمومی می‌شود. استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان برای شرکت‌ها و ادارات می‌تواند به بهبود عملکرد، کاهش هزینه‌ها همچنین ارتقای سطح کیفیت زندگی کارکنان و جامعه منجر شود‌.

کاماپرس در این مطلب، به بررسی انواع همچنین مزایای استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان برای شرکت‌ها و ادارات مختلف می‌پردازند.

آشنایی با انواع سرويس اياب ذهاب کارمندان

خودروی سوارى با ظرفيت حداكثر چهار نفر: گاهى تنها چهار نفر از كارمندان يک سازمان يا شركت هم مسير بوده يا شركت تنها 4 نفر كارمند دارد. به همین خاطر براى سرويس اياب و ذهاب کارمندان از خودروهاى سوارى استفاده می‌کند.

ون با ظرفيت 6 تا 14 نفر: هنگامی كه سازمان يا شركتى بيشتر از ۴ نفر كارمند دارد، براى سرويس اياب و ذهاب کارمندان بايد از ون استفاده كند. ون‌ها امكاناتى مانند سيستم گرمايشى و سرمايشى دارند كه در فصل‌های مختلف بسيار كاربردى است. همچنین بسته به امکانات و مدل ون قيمت‌هاى متفاوتى نیز دارند كه باتوجه به بودجه‌ای كه براى اجاره سرويس در اختيار داريد می‌توانید اقدام به ثبت قرارداد اجاره ون كنيد.

مینی‌بوس با ظرفيت 14 تا 21 نفر: گاهى تعداد پرسنل سازمان‌ها بالاى 14 نفر بوده و بعضا به 20 نفر نیز می‌رسد. در چنین شرایطی مینی‌بوس‌ها در مدل‌های مختلف با امکانات متنوع انتخاب بهتری هستند.

دریان سفر امید

اتوبوس با ظرفيت 21 تا 30 نفر: سازمان‌هایی که بیش از ۲۰ پرسنل دارند، براى سرويس اياب و ذهاب کارمندان خود باید از انواع اتوبوس استفاده کنند.

آشنایی با مزایای استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان

برقرارى نظم و مديريت زمان: اگر تمامی كارمندان شرکت با يک خودرو به محل کارشان رفت و آمد كنند در یک زمان مشخص وارد سازمان شده، كار کرده و پس از اتمام ساعت كارى نیز در زمان مشخص به خانه بازمی‌گردند. با استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان، نظمى در شركت برقرار می‌شود كه تمامی كارها بهتر و درست‌تر انجام خواهند شد. علاوه بر آن، كارمندان نگران دير رسيدن يا دير برگشتن خود نيستند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها: استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان به شرکت‌ها و ادارات امکان صرفه‌جویی قابل توجهی را در هزینه‌های حمل و نقل آن‌ها فراهم می‌کند چراکه نیازی نخواهند داشت تا خودروهایی را خریداری و نگهداری کنند.این کاهش در هزینه‌ها به صورت مستقیم به سودآوری همچنین بهبود وضعیت مالی شرکت منجر می‌شود.

کاهش ترافیک و آلودگی هوا: با اجاره سرويس برای ایاب و ذهاب کارمندان، تعداد خودروهای شخصی کاهش یافته و در نتیجه ترافیک نیز کاهش می‌یابد. این روند منجر به کاهش زمان تلف شده در ترافیک و بهبود جریان حرکت آن می‌شود. همچنین، با کاهش استفاده از خودروهای شخصی، آلودگی هوا نیز کاهش یافته و به بهبود کیفیت محیط زیست و سلامت عمومی جامعه منجر می‌شود.

افزایش بهره‌وری کارکنان: استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان باعث افزایش بهره‌وری آنان می‌شود. هنگامی که کارکنان به جای رانندگی، از سرویس‌های ایاب و ذهاب شرکت استفاده می‌کنند، زمان خود را به جای رانندگی در ترافیک به فعالیت‌های مهم‌تری اختصاص می‌دهند. این موضوع باعث بهبود تمرکز و عملکرد کارکنان در محل کارشان می‌شود.

ساده‌سازی مدیریت: استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان می‌تواند مدیریت حمل و نقل کارکنان را ساده‌تر کند. به جای مدیریت خودروها، صدور بنزین، تعمیر و نگهداری، بیمه و سایر امور مرتبط با آن‌ها، مدیران می‌توانند با استفاده از سامانه‌های آنلاین سرویس ایاب و ذهاب کارمندان، برنامه‌ریزی مسیرها و مدیریت هزینه‌هایشان را به صورت مرکزی انجام دهند. این امر به بهبود کنترل و مدیریت موثرتر حمل و نقل کارکنان می‌انجامد.

تسهیل دسترسی به مراکز شهری: استفاده از سرویس ایاب و ذهاب کارمندان به شرکت‌ها و ادارات کمک می‌کند تا دسترسی آسان‌تری به مراکز شهری داشته باشند. با استفاده از حمل و نقل عمومی یا خدمات اشتراک‌گذاری خودرو، کارکنان به راحتی به محل کار خود رفته و نیازی به مشکلات پیدا کردن جای پارک و ترافیک شهری ندارند. این امر در نهایت به کاهش زمان تلف شده در ترافیک و افزایش بهره‌وری کارکنان کمک می‌کند.

دریافت خدمات سرویس ایاب و ذهاب کارمندان از «دریان سفر امید»

شرکت دریان سفر امید دارای کادری مجرب در زمینه حمل‌ و نقل بوده که از سال ۱۳۹۶ تاکنون آماده خدمت‌رسانی برای برگزاری تورهای داخلی بین شهری و درون شهری هستند. شما برای اجاره ون یا خودرو از طریق این مجموعه می‌توانید به صورت اینترنتی از وبسایت https://dsoc.ir یا با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های شرکت رزرو خود را انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
ژیوار
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان