۵ میسلار واتر پرفروش و تغذیه کننده پوست صورت

۵ میسلار واتر تغذیه کننده پوست صورت

میسلار واتر با دارا بودن ترکیبات خاص و ویژه در حین پاک کردن آلودگی‌ها از روی پوست صورت، رطوبت کافی پوست را نیز تامین می‌کند. درواقع میسلار واتر یک پاک‌کننده ملایم بوده که وجود آن در روتین پوستی خانم‌ها واجب است. میسلار واتر همچنین برخی مواد مورد نیاز پوست را تامین کرده و برای افراد دارای پوست حساس نیز انتخاب مناسبی است، چراکه ترکیبات آن غیر تحریک‌کننده و غیر کومدون‌زا بوده و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ میسلار واتر تغذیه‌کننده پوست صورت را معرفی می‌کند.

1-میسلار واتر گیاهی کیهیل

این میسلار واتر یکی از انواع پاک‌کننده‌های آرایشی است که ضمن از بین بردن آرایش، آلودگی و چربی اضافی پوست، صورت را مرطوب کرده و علاوه بر آن بیس گیاهی نیز دارد. کیهیل در ابتدا یک برند آمریکایی بود اما امروزه یکی از زیر مجموعه‌های شرکت فرانسوی L’Oréal است. این محصول پاک‌کننده با داشتن اسانس آویشن و آب بادرنجبویه موجود در آن، حس نرمی و لطافت به پوست می‌دهد و آن را شاداب می‌کند. از این رو برای استفاده بر روی پوست‌های خشک و حساس انتخاب مناسبی است.

1-میسلار واتر گیاهی کیهیل

2-Lancome Eau Micellaire Confort میسلار واتر

میسلار واتر لانکوم یکی از انواع پاک‌کننده‌های محبوب در بین خانم‌ها است که به دلیل استفاده از عصاره گل رز انتخابی مناسب برای پاک کردن چربی، آلودگی و آرایش محسوب می‌شود. این آرایش پاک‌کن که در حین پاک کردن آرایش روی پوست، آن را مرطوب و آرام می‌کند، بوی گل رز نیز می‌دهد و صورت شما را لطیف و خوشبو می‌کند. این میسلار واتر می‌تواند یک انتخاب مناسب برای انواع پوست‌ باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-Lancome Eau Micellaire Confort میسلار واتر

3-میسلار واتر H2O بایودرما

میسلار واتر H2O بایودرما که حاوی عصاره خیار، مواد مرطوب کننده و تقویت کننده پوست است، به عنوان یکی از محبوب‌ترین آرایش‌پاک‌کن‌های موجود در بازار شناخته شده است. این محصول برای پوست‌های خشک مناسب بوده و به راحتی قابل استفاده است. میسلارواتر بایودرما پوست را از حالت خشکی درمی‌آورد و آن را نرم و لطیف می‌کند. همچنین این میسلار واتر حاوی یک مرطوب‌کننده بر پایه روغن است که نه‌تنها اثر چربی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد بلکه آن را مرطوب و هیدراته نیز می‌کند.

3-میسلار واتر H2O بایودرما

4-میسلار واتر گارنیر

برند گارنیر یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین شرکت‌های پاک‌کننده آرایش صورت است که با فرمولاسیون ملایم، بدون عطر و ضد حساسیت، ناخالصی‌ها، چربی‌ها و آرایش پوست را پاک می‌کند. این میسلار واتر همچنین باعث کاهش براقیت پوست‌های چرب می‌شود و علاوه بر اینکه برای پوست چرب مناسب است، برای پاک کردن لب و چشم هم قابل استفاده بوده و به راحتی با یک پد آرایش پاک‌کن آلودگی‌ها، چربی‌ها و آرایش را از روی پوست پاک می‌کند. نکته مهمی که در مورد این میسلار واتر وجود دارد این است که نیازی به آبکشی ندارد.

4-میسلار واتر گارنیر      

5-میسلار واتر نوتروژنا هیدرو بوست

میسلار واتر نوتروژنا که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پاک‌کننده‌های آرایشی است، به لطف فرمولاسیون حاوی اسید هیالورونیک خود، پوست را عمیقا تمیز کرده و آن را نرم  لطیف می‌کند. این محصول حتی آرایش‌هایی که پاک‌کردنشان سخت است مانند ریمل ضد آب را هم خیلی راحت پاک می‌کند و تمام آلودگی‌ها و چربی‌های روی پوست را از بین می‌برد. استفاده از این محصول علاوه بر اینکه باعث پاک شدن پوست می‌گردد، پس از استفاده آن را کاملا تمیز و شاداب می‌کند.

5-میسلار واتر نوتروژنا هیدرو بوست 

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشامانلی شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز