ارزان ترین پاک کننده و شوینده صورت در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به آلودگی بالای هوای کلانشهرها و همچنین تعریق پوست در فصول گرم سال، صابون و شوینده مناسب یکی از محصولاتی است که حتما باید در سبد محصولات بهداشتی و مراقبتی افراد جا داشته باشد. البته با توجه به تنوع بالای محصولات پوستی و خواص متنوع آن، انتخاب محصولی متناسب، نیازی است که با یک جست‌وجوی ساده در فروشگاه‌های آنلاین پاسخ داده می‌شود.

کاماپرس، در این گزارش فهرستی از ارزان‌ترین پاک کننده‌های صورت روژاشاپ را معرفی می‌کند:

1- صابون آنتی سپتیک هیدرودرم

این محصول ضدعفونی کننده و آنتی‌باکتریال، همچنین در  بهبود عفونت‌هاى موضعى و زخم‌هاى سطحى نیز نقش دارد. این صابون که مناسب شستشوی روزانه است، حاوی ترکیباتی است که به محافظت از پوست کمک می‌کند.

صابون آنتی سپتیک هیدرودرم به قیمت 19 هزار و 300 تومان در روژاشاپ به فروش می‌رسد.

شوینده صورت-کاماپرس

2- صابون کرمی شیر و عسل دیپ سنس

این محصول پاک کننده و شوینده از ترکیباتی همچون پروتئین شیر، عصاره عسل، پودر جودوسر و روغن‌های بادام و آملا تشکیل شده است. صابون دیپ سنس که برای پوست‌های نرمال تا خشک فرموله شده، از خواصی همچون لایه برداری ملایم فیزیکی و روشن کنندگی پوست برخوردار بوده و همچنین در مرطوب کنندگی پوست بدن نیز نقش دارد.

راز آسمان پایتخت

ترکیبات این محصول که 32 هزار تومان قیمت دارد، برای پوست‌های نرمال تا خشک فرموله شده است.

شوینده صورت-کاماپرس

3- صابون شیرکرمی بیول

صابون شیرکرمی آلوئه ورا بیول از ترکیباتی تشکیل شده که به محافظت و تغذیه پوست، کاهش چروک و آکنه و همچنین پیشگیری از آسیب پوست در مقابل اشعه خورشید کمک می‌کند.

صابون کرمی بیول حاوی نیاسین بوده که تزریق آن به پوست، سوخت و ساز سلولی را افزایش داده و از سلولیت‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این محصول که بیشتر مناسب پوست‌های خشک است، 28 هزار و 200 تومان به فروش می رسد.

شوینده صورت-کاماپرس

4- پاک کننده دکتر ژیلا

این محصول به صورت شیرپاک کن عرضه شده و به دلیل دارا بودن عصاره‌های گیاهی و ویتامین ای، علاوه بر پاک کردن صورت از آلودگی و مواد آرایشی، به حفظ شادابی و رطوبت رسانی به پوست کمک می‌کند. شیرپاک کن دکتر ژیلا مناسب پوست های معمولی فرموله شده و 36 هزار و 500 تومان قیمت دارد.

شوینده صورت-کاماپرس

5- پاک کننده یونی لد

یکی دیگر از محصولات پاک کننده ارزان در روژاشاپ، شیرپاک کن یونی لد، با خواص مرطوب کنندگی، ترمیم کنندگی و ضد چروک است.

شیر پاک‌کن یونی لد با عصاره جو غنی شده و لذا از پیری زودرس پوست پیشگیری می‌کند. این محصول مناسب پوست مختلط و نرمال بوده و 47 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شوینده صورت-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین پاک کننده و شوینده صورت در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز