شیر پاک کن بهتر است یا میسلار واتر؟

میسلار واتر-کاماپرس
لست سکند

محصولات آرایشی و بهداشتی، زیبایی چهره را دوچندان می‌کند، اما درصورت باقی‌ماندن آن‌ها بر صورت، منافذ باز پوست مسدود می‌شود و به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب‌های پوستی مانند جوش و آکنه باید پوست صورت را با محصولات پاک کننده پوست مانند شیر پاک کن آرایشی یا میسلار واتر پاک کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شیر پاک کن آرایشی و میسلار واتر و همچنین تفاوت این دو محصول ‌پرداخته است.

شیر پاک کن چیست؟

شیر پاک کن آرایشی، یکی از محصولات پاک کننده پوست است که بافتی لطیف و کرمی داشته و تمامی آلودگی‌های پوستی را بدون مسدود کردن منافذ پوست از بین می‌­برد و موجب پاکی و سلامت پوست می‌شود. شیر پاک کن آرایشی می‌تواند جایگزینی مناسب برای صابون باشد؛ چراکه لطیف‌تر از آن است.

شیر پاک کن-کاماپرس

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر، یک محصول بهداشتی با ساختاری شبیه به آب است که از آن برای پاکسازی پوست صورت استفاده می‌شود. این محصول از طریق جذب چربی‌ها و آلودگی‌های پوست صورت، پوست را کاملا تمیز می‌کند. با خرید میسلار واتر و استفاده از آن می­توان لطافت پوست را بالا برد. در تولید میسلار واتر از الکل استفاده نمی‌­شود و به همین دلیل، این محصول علاوه بر اینکه پوست صورت را خشک نمی‌کند، رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تامین می‌کند.

راز آسمان پایتخت

نحوه استفاده از شیر پاک کن

ابتدا باید مقداری از شیر پاک کن آرایشی را روی پوست صورت‌ ماساژ داد و سپس به وسیله پد یا پنبه، آن را از روی پوست پاک کرد و در پایان، صورت را با آب ولرم شست.

نحوه استفاده از میسلار واتر

ابتدا باید مقدار کمی از میسلار واتر را روی پنبه یا پد آرایشی ریخت و بدون مالش، آن را روی پوست صورت کشید تا تمامی چربی ها و آرایش صورت پاک شود. پس از این کار نیازی به آبکشی نیست و آلودگی‌های جذب شده روی پد قابل مشاهده است.

برای پاک کردن چشم با میسلار واتر نیز تنها باید چند ثانیه، پد آغشته به محصول را روی پلک گذاشت و آن‌ را فشار داد. پس از آن باید کمی مکث کرده و در نهایت، آرایش چشم را پاک کرد.

میسلارواتر-کاماپرس

شیر پاک کن و میسلار واتر برای چه پوست‌هایی مناسب است؟

استفاده از شیر پاک کن آرایشی برای پوست‌های خشک و حساس مناسب­تر است؛ چراکه پوست را بدون ایجاد خشکی پاکسازی می‌کنند، اما با توجه به اینکه بافتی چرب دارند، از آنها نباید برای پوست‌های چرب و دارای آکنه استفاده کرد، زیرا موجب ایجاد چربی مازاد در پوست می‌شود. در مقابل، استفاده از میسلار واترها برای انواع پوست‌های چرب، مختلط، نرمال، خشک و حساس مناسب است.

پرفروش‌ترین شیر پاک کن‌های ایرانی

شیر پاک کن بایومارین: این شیر پاک کن ایرانی، پاک‌کننده‌ای مناسب برای از بین بردن آرایش پوست صورت است. این محصول از گیاهان حیات‌بخش دریایی و از رشد باکتری‌ها ساخته شده است؛ در نتیجه از ایجاد جوش روی پوست جلوگیری می‌کند. شیر پاک کن آرایشی، پوست صورت را خشک نمی‌کند و تمام آلودگی‌ها و چربی‌های سطح پوست را پاکسازی می‌کند.

شیر پاک کن سینره: این شیر پاک کن آرایشی ایرانی نیز گیاهی بوده و تمامی مواد آرایشی و آلودگی‌ها را از سطح پوست پاکسازی می‌کند. شیر پاک کن آرایشی سینره، فاقد الکل است و به همین دلیل، حساسیت و التهاب برای پوست ایجاد نمی‌کند.

پرفروش‌ترین میسلار واترهای ایرانی

میسلار ژنو بایوتیک: این محلول آرایش، چربی و آلودگی‌های روزانه را بدون ایجاد حس چربی با استفاده از فناوری نوین میسل پاک می‌کند. همچنین چربی پوست را کنترل کرده و از بروز آکنه و براقیت پوست چرب نیز جلوگیری می‌کند. این محلول پاک کننده فاقد مواد صابونی، پارابن، روغن و الکل است.

میسلار واتر لافارر: این محلول پاک کننده علاوه بر تمیز کردن سطح پوست از آلودگی‌ها و بقایای لوازم آرایش، ترشح چربی پوست را نیز کنترل کرده و منافذ مسدود شده پوست را پاکسازی می‌کند. این محصول به رطوبت رسانی پوست، کاهش براقیت و مات کردن پوست هم کمک می‌کند.

خرید میسلار واتر و شیر پاک کن آرایشی و از “سفیر”

سفیر، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و اورجینال است. این فروشگاه تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه می­‌کند. قیمت محصولات بالا نیز برگرفته از وبسایت سفیر بوده است.

متقاضیان برای دریافت مشاوره‌های تخصصی آرایشی و پوستی یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۷۹۵۴ – ۰۲۱ تماس گرفته یا از طریق پست الکترونیک  contact@safirchain.com با سفیر در ارتباط باشند. برای خرید میسلار واتر و شیر پاک کن آرایشی نیز می­توان به وبسایت www.safirstores.com مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز