۵ ماشین پرطرفدار ایرانی + لیست قیمت خودرو

ژیوار

برخی از ماشین‌های ایرانی بسته به لیست قیمت خودرو معرفی شده، امکانات و ویژگی‌های آن به پرطرفدارترین موارد تبدیل شده‌اند. به عنوان نمونه برای سفر با خانواده به همراه کودکان خود، بهترین گزینه دنا پلاس توربو اتوماتیک بوده چراکه دارای فضای زیاد، امنیت خوب و هزینه‌ای نسبتا مناسب درمیان لیست قیمت خودرو است. برای استفاده شهری به‌ویژه در میان جوانان یا خانواده‌ی تعداد کمتر نیز انتخاب 207 TU5 می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ۵ ماشین پرطرفدار ایرانی به همراه لیست قیمت خودرو می‌پردازد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک

موتور هر سه تیپ دنا پلاس دنده‌ای، دنا پلاس توربو دنده‌ای و کامل‌ترین نسخه آن دنا پلاس توربو اتوماتیک EF7 است. این خودرو تلفیقی از طراحی مدرن، امکانات فنی پیشرفته و راحتی بوده که آن را به گزینه‌ای محبوب در بازار خودروهای داخلی تبدیل کرده است. در سال ۹۵ برای اولین دنا پلاس به‌عنوان نسخه فیس لیفت و با آپشن‌های بالا وارد بازار شد. البته این طراحی نمی‌تواند با محصولات بین‌المللی روز رقابت کند اما در میان ماشین‌های داخلی و برخی خودروهای چینی، قابل‌ قبول و محبوب است. طراحی داشبورد آن شباهت‌هایی به مدل‌های قدیمی‌تر هیوندای مانند سوناتا وای اف دارد. کابین دنا پلاس با استفاده از پلاستیک باکیفیت متوسط ساخته شده و فضای آن برای یک خانواده پنج نفری کافی است. صندوق‌ عقب این خودرو با ظرفیت ۵۰۰ لیتری، فضای مناسبی برای حمل وسایل خانواده است. فرمان چرمی با دوخت قرمز، فرش موکتی با طرح توربو، نوار قرمز و اهرم دنده از جمله ویژگی‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی هستند. لیست قیمت تیپ‌های مختلف این خودرو در زمان تنظیم این گزارش از ۹۰۵ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

207 TU5

پژو 207 با موتور TU5 از مدل‌های محبوب در بازار خودروی ایران است. این خودرو در دسته خودروهای هاچ‌بک قرار گرفته و دارای ویژگی‌های ظاهری و فنی قابل توجهی است که آن را به خودرویی مناسب برای استفاده‌های شهری و خانوادگی تبدیل کرده است. پژو 207 با طراحی اروپایی و جذاب خود، نمایی مدرن و اسپرت داشته و بای جوانان بسیار انتخاب خوبی است. جلو پنجره بزرگ و چراغ‌های تیز که به خوبی با خطوط بدنه هماهنگ شده‌، ظاهری دینامیک به این خودرو بخشیده‌ است. چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم از داخل همچنین چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب که ایمنی را در شرایط آب و هوایی مختلف تأمین می‌کند از دیگر ویژگی‌های آن است. باتوجه به لیست قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش قیمت آن ۶۷۰ میلیون تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

تارا دنده‌ای

خودروی تارا دنده‌ای از جدیدترین محصولات شرکت ایران خودرو بوده که با هدف ارائه یک سدان مدرن و به روز به بازار عرضه شده است. تارا دنده‌ای با توجه به ویژگی‌های طراحی و فنی خود، توانسته جایگاه مناسبی را در بین خودروهای داخلی پیدا کند. به لحاظ طراحی خارجی، طراحی مدرن و قابل قبولی که دارد، این خودرو در دسته‌ی بهترین ماشین‌های ایرانی قرار می‌گیرد. گرافیک چراغ‌های جلو و جلو پنجره بسیار ساده و معمولی داشته اما در عین حال همخوانی مناسبی با یکدیگر دارند. طراحی نمای بیرونی تارا شبیه به کیا سراتو نسل دوم است. باتوجه به لیست قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش قیمت آن ۸۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

رانا پلاس

این خودرو یکی از محصولات جدید و پرطرفدار شرکت ایران‌ خودرو بوده که به عنوان نسخه‌ی به‌ روز شده و ارتقا یافته‌ی مدل قبلی رانا به بازار عرضه شده است. رانا پلاس که در کلاس سدان‌های کوچک قرار می‌گیرد، با تغییراتی در طراحی ظاهری و ارتقاء امکانات رفاهی و فنی سعی در جذب بخش بزرگ‌تری از بازار داخلی را دارد. یکی از نخستین تغییرات بارز رانا پلاس، چراغ‌های جلو و عقب آن بوده که به طور کلی با نمونه‌ی اولیه رانا متفاوت است. چراغ‌های LED در رانا پلاس از تکنولوژی‌های روز بهره برده است. رانا پلاس تنها خودرو در بهترین ماشین‌های ایرانی بوده که توانسته استاندارد یورو 5 را نیز کسب کند. جلو پنجره رانا پلاس از نسخه اصلی آن متفاوت بوده و با طراحی کوچک‌تر در جلوی خودرو قرار گرفته است. همچنین، دو پروژکتور زیر چراغ‌های اصلی آن تعبیه شده است. آینه‌های جانبی رانا پلاس نیز طراحی متناسبی با چراغ‌ها دارند. باتوجه به لیست قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش قیمت آن ۶۷۴ میلیون تومان اعلام شده است.

شاهین

این خودرو یکی از جدیدترین محصولات شرکت سایپا در کلاس سدان بوده که با هدف تحکیم جایگاه این شرکت در بازار خودروهای اقتصادی و رقابت با سایر خودروهای داخلی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. شاهین به عنوان بخشی از نسل جدید خودروهای سایپا، تلاش کرده تا استانداردهای جدیدی در طراحی، امنیت و فناوری ارائه دهد. این خودرو دارای شباهت‌های فراوانی با ولکس C30 است. چراغ‌های جلوی اسپرت، طرح سه بعدی سپر و جلو پنجره‌ی ساده ظاهری زیبا و متناسب با سلایق ایرانیان را برای شاهین به ارمغان آورده و آن را در لیست بهترین ماشین‌های ایرانی با قیمت نسبتا مناسب قرار داده است. چراغ‌های عقب دوتکه بر درب صندوق، ظاهری جذاب به این بخش از خودرو بخشیده‌ که با طراحی سپر و در صندوق هماهنگی دارد. البته قسمت کوچک چراغ‌های عقب که با شکل هندسی ساده و کمی نامتناسب بر در صندوق افزوده شده، تأثیری منفی بر هماهنگی بصری این بخش از خودرو گذاشته است. باتوجه به لیست قیمت خودرو در زمان تنظیم این گزارش قیمت آن ۷۶۱ میلیون تومان اعلام شده است.

استعلام لیست قیمت خودرو از “همراه مکانیک”

همراه‌ مکانیک از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به کامل‌ترین مرجع خدمات خودرو در کشور برای مشاوره تخصصی خرید و فروش تبدیل شده است. برای ارتباط با همراه مکانیک به نشانی تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک 56 رفته یا با شماره تلفن‌های 02167632000 یا 02191070700 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل در انجام امور می‌توانید به نشانی اینترنتی https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان