۵ ماشین اصلاح بی سیم ارزان + قیمت

ژیوار

استفاده از یک ماشین اصلاح با کیفیت و متناسب با نوع پوست، به نوعی یار کمکی آقایان محسوب می‌شود؛ تا جاییکه بسیاری از آقایان حتی شخصا و بدون مراجعه به سلمانی، موهای سر خود را نیز توسط ماشین اصلاح مرتب می‌کنند. بنابراین برای خرید و انتخاب یک ماشین اصلاح باید علاوه بر کیفیت و برند، به  نوع و قدرت موتور آن نیز توجه داشته باشید.

کاماپرس در این گزارش، ۵ ماشین اصلاح بی‌سیم ارزان را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

1-ماشین اصلاح پاناسونیک مدل ER-GB37

این ماشین را به جرات می‌توان یکی از بهترین ماشین‌های اصلاح به شمار آورد. هنگام کوتاه‌کردن موهای صورت با این دستگاه، می‌توان از فوم یا ژل اصلاح نیز استفاده کرد، چراکه کاملا ضد آب است. تیغ‌ها در این ماشین اصلاح بدون استفاده از شانه، موها را تا 0.5 میلی‌متر کوتاه می‌کند. تیغه‌ها این کار را با سرعت و دقت بالا و زاویه برش 45 درجه انجام می‌دهند تا بهترین نتیجه حاصل شود. علاوه بر آن با قراردادن شانه روی خط زن و به کمک درجه قابل تنظیم روی بدنه این ماشین اصلاح می‌توان موها را در 19 سایز مختلف از یک تا 10 میلی‌متر کوتاه کرد. قیمت این ماشین اصلاح 2 میلیون و 700 هزار تومان است.

1-ماشین اصلاح سر پاناسونیک مدل ER-GB37

2-ماشین اصلاح موی سر فیلیپس مدل HC5630

این ماشین اصلاح یکی از ماشین‌های سری 5000 برند فیلیپس است که برای اصلاح سر و صورت طراحی‌شده و تیغه‌های استیل ضدزنگ آن برای یک اصلاح بی‌نقص مناسب است. دوام این دستگاه نیز بسیار بالاست و پس از چندین سال استفاده مانند روز اول کار می‌کند. این ماشین اصلاح همچنین دارای یک شانه برای موهای صورت و دو شانه برای موی سر است که می‌توان هرکدام را در 28 سایز مختلف تنظیم کرد. اندازه تیغه ماشین بدون شانه 0.5 میلی‌متر بوده و شانه‌ها در فواصل یک میلی‌متری قابل تنظیم هستند. این ماشین اصلاح 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2-ماشین اصلاح موی سر فیلیپس مدل HC5630

3-ماشین اصلاح موی سر موزر مدل 0050-1400

این برند را بدون شک می‌توان اولین تولیدکننده دستگاه‌های کوتاه کننده مو در جهان دانست که محصولات خود را با استفاده از آخرین فناوری‌ها تولید کرده و توانسته بالاترین استانداردهای کیفی دنیا را برای محصولات خود کسب کند. علاوه بر آن این ماشین اصلاح را می‌توان برای آرایشگاه‌ها یک ابزار مناسب دانست که دارای تیغه‌های فولادی است و طول عمر بالایی دارد. این برند همچنین توانسته بالاترین میزان رضایت را در رده محصولات خود در جهان به دست آورد. دستگاه مذکور، دارای 5 درجه تنظیم تیغه بوده و به شما این امکان را می‌دهد که موهای خود را در 6 سایز مختلف کوتاه کنید. قیمت این ماشین اصلاح 700 هزار تومان است.

3-ماشین اصلاح موی سر موزر مدل 0050-1400

4-ماشین اصلاح سر کیمی مدل KM-5021

این ماشین اصلاح دارای تیغه‌هایی از استیل ضدزنگ است که مقاومت بسیار بالایی در برابر هوا و رطوبت دارد. سری اصلی این ماشین اصلاح، موهای سر و صورت را در اندازه‌های 0.5 تا 2.5 میلیمتر کوتاه می‌کند. این ماشین اصلاح دارای سه شانه بوده که می‌توان از آن برای کوتاه‌کردن مو و ایجاد سایه استفاده کرد. باتری این ماشین اصلاح در 8 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و پس از شارژ کامل می‌توان به مدت 60 دقیقه به طور مداوم از آن استفاده کرد. قیمت این دستگاه 800 هزار تومان است.

4-ماشین اصلاح سر کیمی مدل KM-5021

5-ماشین اصلاح سر جیمی مدل GM-805

این ماشین اصلاح که یکی از بهترین و محبوب‌ترین ماشین‌های اصلاح است به عنوان یک ماشین اصلاح کامل و قدرتمند به شمار می‌رود که هم در منزل و هم در آرایشگاه‌ها قابل‌استفاده است. این ماشین‌اصلاح که یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح است دارای 4 شانه در سایزهای مختلف بوده تا بتواند اصلاح کامل و بی‌نقصی را انجام دهد. علاوه بر این در دستگاه اصلاح جیمی، اهرمی برای تنظیم تیغه ایجاد شده که با استفاده از آن می‌توان تغییرات را در اندازه دلخواه اعمال کرد. قیمت این دستگان در بازار 1 میلیون و 800 هزار تومان است.

5-ماشین اصلاح سر جیمی مدل GM-805

انتهای پیام

مرتبط با : الانزاداروخانه روشامثبت سبز
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز