5 مدل پرفروش ماشین اصلاح موی صورت برای آقایان مشکل پسند

پرفروش ترین ماشین اصلاح موی صورت برای آقایان مشکل پسند کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دقت و وسواس در خرید یک ماشین اصلاح دقیق و بی‌نقص، از جمله دغدغه‌های پیش روی آقایان مشکل پسند است. از طرفی مراجعه دائم به پیرایشگاه‌های مردانه علاوه‌بر وقت‌گیر بودن، از نظر اقتصادی نیز معقول به نظر نمی‌رسد و حتی ممکن است اصلاح شیک و تمیز و مدنظر افراد را نیز فراهم نکند. در این میان فروشگاه‌های آنلاین در تنوع بالا محصولات مرتبط با اصلاح صورت مردان را در طبقه بندی و دسته بندی‌های مختلف عرضه کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین ماشین اصلاح موی صورت مردان را با جستجو در سایت دیجی‌کالا معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-1949، ساخت کشور چین و با قیمت تقریبی 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول در دو رنگ طلایی و استیل ارائه شده است. از ویژگی‌های قابل توجه ماشین اصلاح کیمی، قابلیت کنترل دلخواه سرعت موتور آن است.

کیمی KM-1949 توانایی اصلاح ضخیم‌ترین موها را همراه با کمترین میزان تولید نویز و صدا دارد. تیغه‌های استیل ضد زنگ و تیزشونده این محصول، ضربه‌پذیری بالایی را در بین سایر ماشین‌های اصلاح میان‌رده از خود نشان داده‌اند.

راز آسمان پایتخت

به همراه این محصول یک روغن و سه شانه در اندازه‌های 1 تا 3 میلی‌متری، برای اصلاح موهایی در سایزهای متفاوت، ارائه شده است. هم‌چنین برای شارژ کامل باتری لیتیومی کیمی KM-1949، تنها به صرف 150 دقیقه زمان نیاز بوده و تا 180 دقیقه بعد از آن، دستگاه بدون نیاز به شارژ مجدد، کار می‌کند.

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071

ماشین اصلاح وی جی ار در 5 طیف مختلف رنگ نقره‌ای و با قیمتی حدود 340 هزار تومان، عرضه می‌شود. این ماشین اصلاح با جنس تیغه استیل و ضدزنگ و همراه 3 شانه با اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شود.

ظرفیت باتری آن 600 میلی آمپر است که تا حدود 2 ساعت بعد از شارژ باتری، بدون نیاز به شارژ مجدد، قابل استفاده است. تجهیزات همراه این محصول مانند روغن، برس تمیزکننده و محافظ، برای اصلاح راحت و دوام ماشین اصلاح کاربردی هستند. ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-071 برای اصلاح موهای سر و صورت، خط زنی و حجم زنی، مناسب است.

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071 کاماپرس

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

ماشین اصلاح KM-5027 با قیمت حدودی 800 هزار تومان و در رنگ سفید، به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه اصلاح با قابلیت تنظیم موتور در 4 سرعت متفاوت، تجربه جدیدی از اصلاح صورت را برای شما فراهم می‌کند.

ماشین اصلاح KM-5027، با تکنولوژی اصلاح مستقیم و صفحه نمایشگر دیجیتال، اطلاعاتی از قبیل مقدار شارژ دستگاه یا میزان روغن را برای اصلاحی راحت، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که بدنه کیمی KM-5027 ضد آب نیست و صرفا سری این محصول قابل شست‌وشوست. کم بودن صدای ماشین هنگام اصلاح، باتری پرقدرت و خوش‌دست بودن از نکات مثبتی است که کاربران درباره این ماشین اصلاح، به آن اشاره کرده‌اند.

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027 کاماپرس

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن جیمی مدل 6025

ماشین اصلاح جیمی 6025 در رنگ سورمه‌ای و با قیمت حدودی 340 هزار تومان به فروش می‌رسد. جیمی یکی از برندهای محبوب چینی است که به تولید تجهیزات اصلاح و آرایشی مردانه و زنانه، می‌پردازد.

جیمی 6025 با قابلیت شست‌وشوی سری و تیغه استیل، اصلاح نرم و بی‌نقصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تیز بودن مناسب تیغه‌ها، قابلیت صفرزنی و آداپتور جداگانه برای شارژ، از دیگر نکات مثبت ماشین اصلاح 6025 جیمی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن جیمی مدل 6025 کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز