۵ لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با رم بالا + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ تاپ فوق حرفه اي ایسوس که رم بالایی داشته باشد، اغلب دارای رم ۶۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی ۱ تا ۲ ترابایتی دارد. این محصول که انواع مختلف آن در بازار موجود است، اغلب برای کاربرد مهندسی، طراحی، برنامه نویسی و گیمینگ مناسب بوده و وضوح تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این لپ تاپ‌ها ظرفیت باتری مناسبی داشته و اکثرا با سری پردازنده core i9  به کار می‌روند.

در ادامه ۵ لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با رم بالا را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس مدلG834JY_EC  ROG Strix SCAR 18

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با سایز صفحه نمایش ۱۸ اینچی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۲۶۰ تا ۲۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ داشته و وضوح تصویر آن QHD+  است. همچنین این لپ تاپ پنل تصویر WQXGA  داشته و نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس از سری پردازنده core i9 استفاده کرده و دارای مدل پردازنده 1398HX است. همچنین فرکانس پردازنده در این مدل  2.2GHz up to 5.6GHz بوده و حافظه کش آن ۳۶ مگابایت در نظر گرفته می‌شود. این محصول با ظرفیت حافظه داخلی ۲ ترابایتی و رم ۶۴ گیگابایتی طراحی شده و نوع حافظه رم آن DDR5  است. همچنین باس رم این محصول نیز 4800MHz به حساب می‌آید.

این محصول ایسوس مدل پردازنده گرافیکی RTX 4090  داشته و حجم گرافیک اختصاصی آن ۱۶ گیگابایت است. همچنین نوع رم گرافیک این لپ تاپ GDDR6 در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ با ظرفیت و نوع باتری 4cell 90whr در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس مدلG834YR_AD  ROG Strix SCAR 18 (2024)

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با حافظه داخلی ۲ ترابایتی و رم ۶۴ گیگابایتی ارائه شده و با قیمت حدودی ۲۶۰ تا ۲۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول نوع حافظه رم DDR5 داشته و باس رم آن 5600MHz است. این لپ تاپ ایسوس از مدل پردازنده گرافیکی RTX 4090  استفاده کرده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. همچنین نوع رم گرافیک این محصول نیز GDDR6 به حساب می‌آید.

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس از سری پردازنده core i9 استفاده کرده و دارای مدل پردازنده 14900HX است. علاوه بر آن فرکانس پردازنده در این مدل 2.2GHz up to 5.8GHz  بوده و حافظه کش آن ۳۶ مگابایت عنوان می‌شود. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ نیز 4cell 90whr است.

این لپ تاپ صفحه نمایش ۱۸ اینچی داشته و وضوح تصویر 2.5k را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین رزولوشن این لپ تاپ ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و نوع صفحه نمایش WQXGA  دارد. پنل تصویر این مدل نیز مینی ال ای دی در نظر گرفته می‌شود. همچنین نرخ نوسازی تصویر در این لپ تاپ ۲۴۰ هرتز بوده و زمان پاسخگویی آن ۳ میلی ثانیه است‌.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس مدل ROG Strix G16 2024 G614JZR_AD

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس با سری پردازنده core i9  طراحی شده و با قیمت حدودی ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از مدل پردازنده 14900HX کمک گرفته و دارای فرکانس پردازنده 2.2GHz up to 5.8GHz است. همچنین حافظه داخلی در این محصول ظرفیت ۲ ترابایتی داشته و ظرفیت حافظه رم آن ۶۴ گیگابایت است.

این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس از نوع حافظه رم DDR4 استفاده کرده و باس رم 5600MHz   را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این لپ تاپ دارای مدل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 408۰ بوده و نوع رم گرافیک آن GDDR6 است. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ با عدد 4cell 90whr  مشخص شده و ۲ تا ۴ ساعت امکان شارژدهی دارد.

همچنین این محصول ۱۶ اینچی، نوع صفحه نمایش واید ویو را در اختیار علاقه مندان قرار داده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد. پنل تصویر این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس IPS بوده و نرخ نوسازی تصویر آن ۲۴۰ هرتز است‌.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس مدل ROG Flow x16 GV601VI_GK

این لپ تاپ ۲.۲ کیلوگرمی، با مدل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4070 عرضه شده و با قیمت حدودی ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حجم گرافیک اختصاصی ۸ گیگابایتی داشته و نوع رم گرافیک GDDR6 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ظرفیت حافظه داخلی این محصول ۲ ترابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن ۶۴ گیگابایت است. این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس باس رم 4800MHz  داشته و نوع حافظه رم آن GDDR5  عنوان می‌شود. پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ نیز از سری core i9 بوده و مدل آن 13900H به حساب می‌آید. فرکانس پردازنده در این محصول 2.6GHz up to 5.4GHz  است.

این لپ تاپ ایسوس صفحه نمایش ۱۶ اینچی داشته و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این محصول وضوح تصویر WQXGA  داشته و پنل تصویر آن IPS  است. نرخ نوسازی تصویر نیز در این مدل ۲۴۰ هرتز عنوان می‌شود و نوع صفحه نمایش آن واید ویو خواهد بود. ظرفیت و نوع باتری در این لپ تاپ  4cell 90whr   به حساب می‌آید.

لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU604VI_CB

این لپ تاپ ایسوس دارای سری پردازنده core i9  بوده و با قیمت ۱۵۰ میلیون توماندر بازار خرید و فروش می‌شود. این محصول با مدل پردازنده 13900H طراحی شده و فرکانس پردازنده آن 2.6GHz up to 5.4GHz  است. همچنین این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس حافظه کش ۲۴ مگابایتی داشته و توان مصرفی آن ۴۵ وات در نظر گرفته می‌شود.

این محصول با ظرفیت و نوع باتری  4cell 90whr عرضه شده و ۲ تا ۴ ساعت امکان شارژدهی دارد. مدل پردازنده گرافیکی به کار رفته در این لپ تاپ فوق حرفه ای ایسوس GeForce RTX 4070 بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن ۸ گیگابایت است. همچنین این لپ تاپ نوع رم گرافیک GDDR6  داشته و توان گرافیک آن ۱۱۵ تا ۱۴۰ وات عنوان می‌شود.

این لپ تاپ با حافظه داخلی ۲ ترابایتی و رم ۶۴ گیگابایتی عرضه شده و نوع حافظه رم آن DDR5  به حساب می‌آید. باس رم این لپ تاپ نیز 4800MHz  بوده و تعداد اسلات رم آن ۲ عدد است. این لپ تاپ با نوع صفحه نمایش WQXGA  طراحی شده و رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل در نظر گرفته می‌شود. وضوح تصویر این محصول نیز   QHD+ بوده و پنل آن IPS است. همچنین نرخ به روز رسانی تصویر این لپ تاپ ۲۴۰هرتز به حساب می‌آید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز