۵ فرصت شغلی دیجیتال مارکتینگ با حقوق بالای 35 میلیون تومان

مدیر دیجیتال مارکتینگ
ژیوار

کارشناس ارشد یا مدیر دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارهای مختلف بودن جزو مشاغل آنلاینی است که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود و درآمد نسبتاً بالای این کار باعث شده تا علاقه‌مندان به امور بازاریابی و فروش نسبت به آن علاقه نشان بدهند. بسته به میزان تخصص و تجربه افراد موقعیت‌های شغلی دیجیتال مارکتینگ از ۱۵ تا حدود ۵۰میلیون درآمد دارند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ فرصت شغلی دیجیتال مارکتینگ با حقوق بیشتر از ۳۵میلیون تومان را بررسی می‌کند.

مدیر دیجیتال مارکتینگ با حقوق تا ۴۰میلیون تومان

یک مؤسسه آموزشی پژوهشی در شهر اصفهان به فردی با سابقه کاری مدیریتی در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد. کسی که برای این موقعیت شغلی استخدام خواهد شد باید حداقل ۴ سال سابقه کار در این زمینه داشته باشد و بتواند بر فعالیت تیم‌های بازاریابی این مجموعه از تیم طراحی وب‌سایت و سئو گرفته تا تیم شبکه‌های اجتماعی نظارت کند. حقوقی که برای این فرصت شغلی در نظر گرفته شده، ۳۵ تا ۴۰میلیون تومان است و مزایایی مانند کمک هزینه دوره آموزشی، ساعت کاری منعطف، پاداش، ناهار، صبحانه و امکان استفاده از کتابخانه مؤسسه نیز به آن اضافه می‌شود.

مدیر دیجیتال مارکتینگ فروش خودرو با درآمد بالا

یک شرکت خودروسازی در تهران به یک مدیر دیجیتال مارکتینگ (ترجیحاً آقا) با سابقه ۴ سال تجربه کاری در این صنعت نیاز دارد که زبان انگلیسی را در حد بالاتر از متوسط بداند. این مدیر قرار است استراتژی‌ها و برنامه‌های بازاریابی این شرکت را بر اساس ویژگی‌های بازار و اهداف سازمان تدوین کند. فردی که برای این موقعیت کاری استخدام می‌شود، ۳۰ تا ۴۰میلیون حقوق ماهانه به‌علاوه وام، بیمه تکمیلی و پاداش دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ فروشگاه پوشاک

اگر خانمی با تجربه کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید و با صنعت مد و پوشاک آشنایی دارید، این موقعیت شغلی برای شما مناسب خواهد بود. یک شرکت فعال در زمینه مد و پوشاک برای بهبود شرایط خود در فضای کسب‌وکار آنلاین خانمی با این ویژگی‌ها را به صورت تمام‌وقت به عنوان کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ خود استخدام می‌کند و به او ۳۵ تا ۴۵میلیون تومان حقوق به‌علاوه پاداش ارائه خواهد داد.

مدیر دیجیتال مارکتینگ با شرایط عالی

ممکن است ۵ سال سابقه کار مدیریتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ صنعت مد و پوشاک را داشته باشید و از موضوعات مختلفی مانند سئو، بازاریابی محتوا، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ چیزهایی بدانید. در این صورت، می‌توانید شانس خود را برای استخدام به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ یک شرکت سرشناس در حوزه مد و پوشاک در تهران امتحان کنید. این شرکت به مدیر استخدام شده خود ماهانه ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان حقوق به‌علاوه وام، پاداش، پورسانت و هدیه‌های مناسبتی می‌دهد.

مدیر دیجیتال مارکتینگ با شرایط عالی

مدیر مارکتینگ یک شرکت خودروسازی

اگر حدود ۷ سال در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش خودروهای مختلف فعالیت کرده‌اید و روش‌های فروش خودروها را به صورت حرفه‌ای می‌دانید، احتمالاً وقت آن رسیده که به افزایش درآمد خود فکر کنید. برای این کار هم می‌توانید از یک شرکت خودروسازی مطرح در محله باغ فیض تهران شروع کنید. این شرکت به مدیر مارکتینگ خود ماهانه ۳۰ تا ۴۰میلیون حقوق به‌علاوه مزایایی مانند وام، پاداش، بیمه تکمیلی، ناهار و پزشک سازمانی ارائه می‌دهد. بنابراین، استخدام در این موقعیت شغلی می‌تواند بهترین سکوی پرتاب شما به سوی دنیای حرفه‌ای بازاریابی آنلاین باشد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز