۵ عطر مناسب عروس در جشن عروسی

عطر عروس_کاماپرس
ژیوار

انتخاب عطر مناسب برای عروس در روز عروسی اهمیت زیادی دارد، زیرا عروس در این روز ستاره جمع است و این عطر بخشی از خاطره آن روز مهم را به همراه خواهد داشت. عطرهایی از برندهای معروف مانند شنل، لانکوم و دیور می‌توانند بهترین انتخاب برای شما در روز عروسی باشند.

کاماپرس در ادامه چند عطر معروف و محبوب برای عروس در جشن عروسی را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 عطر شنل No.5

اگر شما انتخاب کردید که از عطر محبوب مرلین مونرو برای روزی عروسی خود استفاده کنید باید به سلیقه شما تبریک گفت. این عطر کلاسیک و شیک با رایحه‌ای زنانه و ماندگار، انتخاب بسیاری از عروس‌هاست. ترکیبی از یاس، رز و وانیل که به رایحه‌ای لوکس و رمانتیک ختم می‌شود. عطر شماره ‌پنج شنل یکی از قدیمی‌ترین تولیدات این برند فرانسوی است. در طول تاریخ علاوه بر مرلین مونرو شخصیت‌های مهمی مثل گریس کلی، بازیگر و شاهزاده موناکو و ژاکلین کندی، (همسر جان اف کندی) از این عطر استفاده می‌کرده‌اند. قیمت این عطر بسته به نوسانات ارزی و حجم آن از ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

عطر جادور دیور

عطری گلی و شیک که ترکیبی از رایحه‌های گل یلانگ‌یلانگ، رز و یاس است. این عطر حس لطافت و شکوه خاصی به عروس می‌دهد. قیمت عطر J’adore by Dior نیز بسته به حجم شیشه، نوع عطر (ادو تویلت، ادو پرفیوم، و غیره) و محل خرید متفاوت است. با توجه به وضعیت بازار ایران و نوسانات قیمت ارز، قیمت این عطر ممکن است متغیر باشد اما معمولا در طیف قیمتی بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان قرار دارد.

دریان سفر امید

عطر میس دیور

عطری با رایحه‌ای یادآور عطر گل‌ها و میوه‌‌های تابستانی و ماندگاری بالا جز عطرهایی است که به خاطر لطافت و شیرینی آن معروف است. عطر میس دیور ترکیبی از بوی پرتقال خونی، رز و یاسمن است که به آن حسی رمانتیک و شاداب می‌بخشد. به دلیل همین حس رمانتیک انتخاب مناسبی برای شب عروسی است. قیمت عطرهای دیور چیزی بین ۱۲ تا۲۵ میلیون تومان است.

عطر عروس_کاماپرس

فلاور بمب ویکتور اند رولف

عطری غنی و گلی که ترکیبی از رایحه‌های یاس، رز و ارکیده است. این عطر با پخش بوی قوی و ماندگاری بالا، برای عروس‌هایی که به دنبال رایحه‌ای برجسته و خاص هستند، مناسب است. قیمت این عطر نیز بسته به حجم آن چیزی در حدود ۱۵ تا ۲۸ میلیون تومان است.

 عطر لا‌ویه‌است لانکوم

عطری گرم و شیرین با ترکیبی از رایحه‌های گلی و میوه‌ای که حسی از شادی و خوشبختی به عروس القا می‌کند. ترکیب پرالین، وانیل و رایحه‌های میوه‌ای این عطر را به گزینه‌ای محبوب تبدیل کرده است. قیمت این عطر در ایران بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است.

هر یک از این عطرها با ویژگی‌های خاص خود می‌توانند لحظات شما را در روز عروسی به‌یادماندنی‌تر کنند. اگر قیمت عطرهای بالا برای شما زیاد است می‌توانید مدل‌های اشانتیون‌ آن‌ها که در فروشگاه‌های عطرفروشی معتبر نظیر فروشگاه‌های خیابان وزرا موجود است، را بخرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عطرعطر افشان
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز