اجاره ماشین‌ های کلاسیک کروک برای عروسی مناسب است؟

ماشین کلاسیک عروس-کاماپرس
لست سکند

خودرو‌های کلاسیک و قدیمی همیشه جایگاهی فراتر از  وسایل نقلیه عادی در اذهان عموم داشته و مورد توجه طیف گسترده‌ای از مردم بوده است. اجاره ماشین کلاسیک قدیمی برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی، مدلینگ و نظایر آن به دلیل علاقه اشخاص به این خودرو‌ها علاوه بر زیبایی و ایجاد حسی متفاوت، از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب بوده است.

کاماپرس در این گزارش، مزایا و معایب اجاره ماشین کروک برای عروسی را بررسی کرده است.

مزیت اجاره ماشین کروک برای عروسی

ماشین‌های کروک کلاسیک معمولاً برای قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی طراحی و تولید شده‌اند؛ به طوریکه اکنون آنها را به عنوان خودرو‌های کلکسیونی می‌شناسیم. امروزه بسیاری از افراد، اجاره ماشین کروک برای عروسی را به خودروهای امروزی ترجیح می‌دهند؛ چراکه حس متفاوت بودن به آنان دست می‌دهد.

زوج­‌ها برای روز عروسی‌ خود اهمیت بسیاری قائلند؛ چراکه یک روز تکرار نشدنی است و در طول عمر تنها یک بار برای آنان اتفاق می‌افتد. اجاره ماشین عروس کروک کلاسیک نیز یکی از راه‌هایی است که جشن عروسی را خاص و زیبا می‌کند. هزینه اجاره این خودروها در برابر هزینه‌های مراسم عروسی مبلغ ناچیزی است که به حساب نمی‌آید.

استفاده از خودروهای کروک کلاسیک در شهرهای آلوده یا با فصول آب‌وهوایی متغیر مناسب نیست. تفاوت عمده‌ این خودروها با وسایل نقلیه عادی، نبود ستون‌های ضخیم در اطراف آن است و در نتیجه، زاویه دید افراد بهتر خواهد بود؛ ضمن اینکه برای عکاسی و فیلمبرداری از عروس و داماد نیز دست عکاس و فیلمبردار باز خواهد بود و عکس‌های جذاب‌تری با آن ثبت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

رانندگی با خودروهای کلاسیک قدیمی دارای قلق و ریزه کاری­های خاصی بوده و بدین جهت بسیاری از خودروهای کروک کلاسیک قدیمی فقط با راننده اجاره داده می‌شود. این موضوع شاید از جهاتی خوشایند نباشد، اما عروس و داماد می‌توانند راحت و بدون دغدغه از تماشای فضای اطراف‌شان لذت کافی ببرند.

برای مراسم عروسی، ماشین کروک کلاسیک بهتر است یا مسقف؟

انتخاب مدل کروک یا مسقف به عنوان ماشین عروس بستگی به امکانات و سلیقه زوج‌­ها دارد. اگر مراسم در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان اجرا می­‌شود، استفاده از مدل‌های کروک به عنوان ماشین عروس انتخاب مناسبی نیست، ولی اگر مراسم در فصول بهار و تابستان برگزار می­‌شود، می‌توان از مدل کروک به عنوان ماشین عروس استفاده کرد. البته به طور کلی استفاده از خودروهای مسقف – چه خودروهای کوچک و چه خودروهای متداول شهری – آرامش بیشتری برای زوج‌­ها به همراه خواهد داشت.

اجاره ماشین کلاسیک عروس-کاماپرس

عوامل مهم در اجاره ماشین عروس کلاسیک

با راننده یا بدون راننده: ابتدا باید درباره بودجه و نوع ماشین عروس تصمیم‌گیری کنید؛ سپس به این نتیجه برسید که خودتان می‌خواهید رانندگی کنید یا این کار را به شخص دیگری می‌سپارید؟ اگر خودتان قصد رانندگی دارید، باید علاوه بر ارائه گواهینامه رانندگی و گواهی بیمه خود، مدارک لازم جهت اطمینان از بازگرداندن خودرو در سلامت کامل را به طرف مقابل ارائه دهید؛ به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار، رانندگی را به رانندگان مجموعه سپرد تا علاوه بر گذراندن اوقات خوش، نگران فراهم کردن مدارک مختلف و همچنین تقبل مسئولیت خودرو هم نبود.

راحتی عروس و داماد: لباس‌های عروس بلند و پف‌دار برای نشستن در خودرو چالش برانگیز است. نشستن با یک لباس پف‌دار بلند در خودرو کار آسانی نیست. اگر لباس عروس پف‌دار است، اندازه اتومبیل را به‌ویژه برای ماشین‌های کلاسیک باید در نظر گرفت؛ چراکه برخی از آن‌ها فضای داخلی کوچکتری دارند.

بررسی سلامت خودرو: قبل از امضای قرارداد ابتدا باید تمامی نکات خودرو از ظاهر گرفته تا سلامت موتور را بررسی کنید. همچنین سیستم گرمایش و سرمایش نیز باید بررسی شود. در نهایت، رنگ ماشین را چک کنید که خط و خش روی بدنه آن نباشد؛ چراکه این موارد می‌توانند هنگام بازگرداندن خودرو دردسرساز شوند.

آب و هوا در روز عروسی: هنگام انتخاب ماشین عروس، وضعیت آب و هوا در روز عروسی‌ خود را در نظر بگیرید. اگر قرار است روز عروسی برف و باران ببارد یا گرمای خورشید غیرقابل تحمل باشد، باید از ماشین‌های کروک صرف­نظر و از ماشین‌های مسقف کلاسیک استفاده کنید.

اجاره ماشین کلاسیک عروس-کاماپرس

اجاره ماشین کروک برای عروسی از “ماشین قدیمی”

سایت ماشین قدیمی با ۴۰ سال سابقه کار حرفه‌­ای در زمینه اجاره ماشین­ های قدیمی، تاکنون میزبان بیش از ۱۰۰۰ عروس و داماد در ایران بوده است. در سایت ماشین قدیمی می‌توان درکمتر از چند دقیقه خودرو‌های مختلفی مانند شورلت، فولکس، ماشین آمریکایی قدیمی، ماشین کروک، فولکس استیشن و همچنین موتورهای وسپا در رنگبندی مختلف را از طریق امضای قرارداد کتبی اجاره کرد. متقاضیان برای ارتباط با کارشناسان ماشین قدیمی می‌توانند با شماره‌ تلفن 88606395-021 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی mashinghadimi.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گلزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز