۵ عطر خنک زنانه برای دورهمی های بهاره

با این 5 عطر زنانه اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطرهایی که رایحه مرکبات، دریا و گیاهان سبز تازه را در خود داشته باشند به اصطلاح عطرهای خنک نامیده می‌شوند. این عطرها تداعی‌گر حس خنکی هستند و فصل‌های گرم بهترین زمان استفاده از آن‌ها است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ۵ عطر خنک زنانه برای دورهمی‌های بهاره می‌پردازد.

۱- تام فورد کاستا آزارا

این عطر از برند آمریکایی نام فورد در بسته‌بندی ۱۰۰ میلی‌لیتری، به قیمت حدوداً ۱۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. این عطر که از نوع ادوپرفیوم است، طعمی معتدل و طبعی خنک دارد‌ و متعلق به گروه بویایی معطر آبزی است.

رایحه ابتدایی ادوپرفیوم تام فورد کاستا آزارا که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است، خود را با نت‌های جلبک دریایی، هل، گل ختمی، عود، چوب خیس سواحل و تخم کرفس نشان می‌دهد. نت‌های میانی نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس، گیاه درمنه، سرو و مورد هستند. رایحه پایه این عطر نیز در نت‌های وانیل، خس‌خس، درخت بلوط، روایح دودی، صمغ کندر و صمغ درخت مصطکی متجلی شده‌است. شب‌های بهار و تابستان بهترین زمان برای استفاده از این ادوپرفیوم هستند.

بیشتر بخوانید:

۲- الیزابت آردن وایت تی

این عطر خنک زنانه از برند آمریکایی الیزابت آردن، از نوع ادوتویلت است و بسته‌بندی ۱۰۰ میلی‌لیتری آن را می‌توان با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرد. این عطر زنانه طعمی معتدل دارد و با طبعی خنک برای استفاده در مهمانی‌های رسمی و شبانه در فصل بهار و تابستان مناسب است.

رایحه این عطر به گروه بویایی مشک چوبی تعلق دارد و ابتدا در نت‌های دریایی، سرخس، مریم گلی و پرتقال ماندارین به مشام می‌رسد. پس از مدتی نت‌های چای سفید، زنبق سفید و مات از این ادوتویلت استشمام خواهند شد و در انتها نت‌های چوب‌های عجیب و غریب، آمبرت (مشک)، دانه تونکا و عنبر از آن باقی خواهد ماند.

۳- عطر خنک زنانه گس

عطر گس زنانه، ادوپرفیومی با طعم شیرین و طبع خنک است. این عطر در بسته‌بندی ۷۵ میلی‌لیتری، در حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. رایحه این عطر زنانه از گروه بویایی گلی میوه‌ای است و با نت‌های سیب سبز، توت فرنگی، نارنگی و ترنج آغاز می‌شود، سپس به نت‌های مگنولیا، گل صد تومانی، فریزیا، زنبق دره، توت قرمز، یاس، هلو و یلانگ یلانگ می‌رسد و به نت‌های مشک، سدر، عنبر و اوک موس ختم می‌شود. مهمانی‌های شبانه و رسمی، بهترین زمان استفاده از این ادوپرفیوم فرانسوی هستند.

۴- گای لاروش فیدجی

این عطر خنک زنانه از برند فرانسوی گای لاروش، در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر، قیمتی درحدود ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دارد. رایحه شیرین این عطر زنانه، به گروه بویایی گلی تعلق دارد و با نت‌های هیاسنت، گالبانوم، زنبق، ترنج، لیمو و گل سرخ آغاز می‌شود. نت‌های میانی این ادوتویلت زنانه آلدهید، یاس، یلانگ یلانگ، میخک، ریشه زنبق، بنفشه، نت‌های تند و رز و نت‌های پایه آن نیز خزه بلوط، خس‌خس، چوب صندل، مشک، رزین، عنبر و نعناع هندی هستند.

مهمانی‌های شبانه و رسمی در فصول گرم سال، بهترین زمان استفاده از این ادوتویلت خنک هستند.

۵- عطر خنک زنانه بای کیلیان رزز آن آیس

بای کیلیان رزز آن آیس، ادوپرفیومی فرانسوی و زنانه، مردانه است که در حجم ۵۰ میلی‌لیتری به قیمت ۱۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. طعم این عطر، معتدل و طبع آن خنک است و رایحه آن به گروه بویایی خنک و آبزی تعلق دارد. رایحه آغازیان این ادوپرفیوم را نت‌های خیار، توت عرعر و لیموترش به وجود می‌آورند. نت میانی این عطر رز است و نت‌های پایه آن مشک و چوب صندل هستند. این ادوتویلت برای فصل‌های گرم مناسب است و بهترین زمان استفاده از آن، مهمانی‌های رسمی و شبانه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپخلیفه چیراینو
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز