۵ عطر تلخ مردانه برای جلسات مهم کاری + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر تلخ مردانه معمولا نشان‌دهنده جدیت و رسمیت هستند و برای مهمانی‌های رسمی و جلسات کاری گزینه مناسبی به شمار می‌آیند. نت‌های این نوع عطر که اغلب از رایحه‌های مانند قهوه، چوب، چرم و تنباکو تشکیل شده‌اند باعث القای حس اعتمادبه‌نفس می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ۵ عطر تلخ مردانه برای جلسات کاری می‌پردازد.

۱- عطر مون بلان اکسپلورر

این ادوپرفیوم از برند فرانسوی مون بلان در بسته‌بندی ۱۰۰ میلی‌لیتری در زمان نوشته شدن گزارش، حدوداً ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبع این عطر خنک است و رایحه چوبی معطر آن از نت‌های ابتدایی فلفل برزیلی، مریم گلی و ترنج، نت‌های میانی چرم، وتیور و نت‌های پایه پوسته محافظ کاکائو، عنبر و نعناع هندی تشکیل شده‌است. این عطر، طبعی خنک و رایحه‌ای مشابه با رایحه عطر کرید اونتوس دارد.

بیشتر بخوانید:

۲- عطر تلخ مردانه کرید اونتوس

این ادوپرفیوم نام‌آشنا از برند فرانسوی کرید را می‌توان در بسته‌بندی ۱۰۰ میلی‌لیتری به قیمت حدوداً ۲۰ میلیون تومان تهیه کرد. رایحه این عطر به گروه چایپر (مدیترانه‌ای) میوه‌ای تعلق دارد و طبع آن خنک و مناسب فصول گرم سال است. نت‌های آغازین این ادوپرفیوم را رایحه آناناس، ترنج، انگور فرنگی سیاه و سیب تشکیل می‌دهند. نت‌های میانی رایحه از توس، نعناع هندی، یاس مراکشی و رز تشکیل شده‌اند و نت‌های پایه نیز مشک، خزه بلوط، عنبر و وانیل هستند.

راز آسمان پایتخت

چرا عطر کرید اونتوس پرفروش ترین عطر مردانه بازار است؟ کاماپرس

۳- عطر تلخ مردانه شنل بلو

عطر شنل بلو از کمپانی فرانسوی شنل، یک ادوتویلت تلخ و خنک از گروه بویایی چوبی معطر است که برای استفاده در روز و شب کاربرد دارد. نت‌های ابتدایی رایحه این ادوتویلت از گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز تشکیل شده‌است. نت‌های میانی نیز، یاس، زنجبیل، سدر و خس‌خس هستند. رزین لیپانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل نیز نت‌های پایه را تشکیل می‌دهند.

۴- آمواج بیچ هات من

قیمت ۱۲۰ میلی‌لیتر از این عطر تلخ مردانه عمانی، حدوداً ۱۹ میلیون تومان است. رایحه این عطر به گروه بویایی چوبی معطر تعلق دارد و طبع آن خنک و مناسب فصول گرم سال است. نت‌های پایه رایحه عطر آمواج بیچ هات من، صمغ گالپانبوم و شکوفه پرتقال هستند. خزه درخت بلوط، خس‌خس و پیچک نت‌های میانی و نعناع هندی، صمغ درختچه مرگ و روایح چوبی نت‌های پایه را تشکیل می‌دهند.

۵- عطر تلخ مردانه دیور ساوج

قیمت ۱۰۰ میلی‌لیتر از این ادوتویلت تلخ از برند فرانسوی کریستین دیور، حدوداً ۹ میلیون تومان است. این عطر به گروه بویایی مرکباتی معطر تعلق دارد و طبع آن معتدل است. رایحه این عطر با نت‌های ترنج و فلفل آغاز می‌شود، سپس رایحه میانی شلوغ و مرکب از نت‌های نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان به مشام می‌رسد و در پایان نیز بوی سدر، لابدانیوم و آمبروکسان از آن بر جا می‌ماند.

انتهای پیام

مرتبط با : عطر ملکوتیمندلیف
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز