۵ اقامتگاه بومگردی ارزان در جزیره هرمز

۵ اقامتگاه بومگردی ارزان در جزیره هرمز
ژیوار

جزیره هرمز یکی از جزایر ایران است که با مناظر زنده و تاریخچه‌ای غنی، مسافران زیادی را به سواحل خود می‌کشاند. این جزیره در فاصله 16 کیلومتری از شهر بندری بندرعباس قرار دارد. هرمز که جواهری در آب‌های جنوبی ایران است، جزیره‌ای است حکاکی شده با داستان‌های فتح و رهایی که زمانی توسط پرتغالی‌ها تصرف شد و در دوران حکومت صفویه در زمان شاه عباس بازپس‌ گرفته شد. این جزیره دارای زمینی است که به خاطر خاک‌های رنگی پر‌جنب و جوش و شن‌های نقره‌ای درخشانش مشهور است و می تواند یک مقصد فراموش نشدنی و بی‌نظیر برای مسافران باشد.

کاماپرس در این گزارش، ۵ اقامتگاه بومگردی ارزان در جزیره هرمز را معرفی می‌کند.

1-اقامتگاه بوم گردی کوتوک جزیره هرمز

اقامتگاه بوم‌گردی کوتوک جزیره هرمز، دارای جذابیت محلی است و مسافران را در طول سال‌ها در آغوش گرم خودپذیرا بوده است. این اقامتگاه، نگاهی اجمالی به زندگی بومی با طیف وسیعی از اقامتگاه‌های متناسب با اندازه‌های گروهی مختلف ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از یک‌خانه 10 تخته، با دو اتاق‌خواب، یک اتاق 6 تخته مشترک یا یک فضای دنج 4 تخته که هر کدام فاقد حمام خصوصی هستند، انتخاب کنند. ویژگی‌های این اقامتگاه شامل آشپزخانه و امکانات بهداشتی مشترک از جمله حمام، توالت و توالت مجزا به سبک ایرانی است که راحتی را در کنار سادگی به ارمغان می‌آورد. اتاق‌های 6 تخته و 4 تخته به امکانات حمام مشترک دسترسی دارند و اطمینان می‌دهند که تمام نیازهای مهمانان با سهولت و راحتی برآورده می‌شود.

آدرس اقامتگاه کوتوک: استان هرمزگان، جزیره هرمز، پشت قلعه پرتغالی‌ها

اقامتگاه بوم گردی کوتوک جزیره هرمز

دریان سفر امید

2-اقامتگاه بوم گردی صبورا

اقامتگاه بوم‌گردی صبورا در میان مناظر بی‌نظیر جزیره هرمز، نمایی از آرامش و غنای فرهنگی را به مسافران نشان می‌دهد. این اقامتگاه با ظرفیت 28 نفر، به مجموعه‌ای از اتاق‌ها تقسیم می‌شود که مناسب هر نوع گروه یا فردی است که می‌خواهد از آرامش این جزیره لذت ببرد. بازدیدکنندگان می‌توانند در یکی از سه اتاق چهارنفره، یک سوئیت شش‌نفره و یا اتاق بزرگ‌تر طراحی شده برای پذیرایی راحت هشت مهمان، مستقر شوند.

آدرس اقامتگاه بوم‌گردی صبورا: استان هرمزگان، جزیره هرمز

اقامتگاه بوم گردی صبورا

3-اقامتگاه بوم گردی دره شن ها جزیره هرمز

در جریان زنده جزیره هرمز، اقامتگاه بوم‌گردی دره شن‌ها قرار دارد که به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های جزیره برای مسافران شناخته می‌شود. این اقامتگاه مجموعه‌ای متشکل از چهار اتاق را ارائه می‌کند که از فضاهای دنج با تخت‌های دونفره تا اتاقی مجلل‌تر با یک‌تخت VIP، با اندازه‌های اتاق از ۶ مترمربع تا ۱۲ مترمربع بزرگ را شامل می‌شود.

دره شن‌ها چیزی بیش از فضایی برای خوابیدن است. این یک خلوتگاه جامع است که دارای امکانات فراوانی است که برای افزایش راحتی بازدیدکنندگان طراحی شده‌اند. یک پارکینگ امن پذیرای کسانی است که با وسیله نقلیه وارد می‌شوند؛ همچنین با دسترسی به حمام به سبک ایرانی، حمام مشترک، تهویه‌مطبوع اسپلیت، پنکه سقفی برای نسیم ملایم و سیستم گرمایش برای روزهای سردتر و نظافت روزانه دقیق محیطی بکر را تضمین می‌کند.

آدرس اقامتگاه بوم‌گردی دره شن‌ها جزیره هرمز: استان هرمزگان، جزیره هرمز، جنب مسجد جامع

اقامتگاه بوم گردی دره شن ها جزیره هرمز

4-اقامتگاه بوم گردی خندغ

اقامتگاه بوم‌گردی خندغ، استقبال گرم و محلی را به همراه دارد. این اقامتگاه با گنجایش 25 مهمان، به چهار فضای اقامتی تقسیم شده است که دو اتاق برای هفت نفر و دو اتاق دیگر برای گروه‌های پنج‌نفره طراحی شده است. مطابق بااخلاق بوم‌گردی، این اقامتگاه‌ها دارای توالت و حمام خصوصی نیستند. در عوض، مهمانان تشویق می‌شوند از توالت‌های به سبک ایرانی و حمام‌های عمومی که در سالن مجموعه قرار دارند استفاده کنند و روحیه اجتماع و تجربیات مشترک را در بین بازدیدکنندگان ترویج کنند.

آدرس اقامتگاه بوم‌گردی خندغ: استان هرمزگان، جزیره هرمز، جنب شهرداری

اقامتگاه بوم گردی خندغ

5-اقامتگاه ماجرای هرمز

اقامتگاه ماجرای هرمز، یک شگفتی واقعی معماری و یکی از مسحورکننده‌ترین اقامتگاه‌های جزیره هرمز، در سال ۲۰۲۰ تکمیل شده است و با برنده‌شدن جایزه مسابقه Tiday Tivan به‌سرعت توجه علاقه‌مندان به طراحی را به خود جلب کرده است. این اقامتگاه که از ذات جزیره الهام گرفته است، دارای گنبدهای خشتی است که هر کدام بوم نقاشی طیفی از رنگ‌ها را به رخ می‌کشد.

اقامتگاه ماجرای هرمز به مهمانان امکان انتخاب از میان 12 سوئیت را می دهد که شامل هشت کلبه 2 تخته و دو کلبه 4 تخته است که همگی از معماری گنبدی شکل متمایز پیروی می کنند که زیبایی خاصی را به استراحتگاه می بخشد. این سوئیت ها فقط از نظر بصری خیره کننده نیستند، بلکه فضای داخلی آن‌ها با طرح‌های رنگارنگ که نمای رنگین کمانی را منعکس می‌کند، ساخته شده اند.

آدرس اقامتگاه ماجرا: استان هرمزگان، جزیره هرمز، اقامتگاه رنگارنگ ماجرا

اقامتگاه ماجرای هرمز

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز