۵ اقامتگاه ارزان برای شب مانی در چالوس + قیمت

چالوس_کاماپرس
ژیوار

چالوس به دلیل آب و هوای عالی و همچنین نزدیکی به تهران همواره مملو از مسافر و گردشگر بوده و به طق مختلف زمینی و هوایی قابل دسترسی است.  این شهر قدیمی و سرسبز جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. آب‌وهوای معتدل و ملایم در تمام فصل‌های سال ازجمله دلایل انتخاب چالوس برای استراحت و تفریح به شمار می‌رود؛ در این میان برای اقامت در این شهر زیبا انواع مختلف اقامتگاه از هتل تا بومگردی‌ها با هزینه‌های مختلف قابل رزرو و اجاره است.

کاماپرس در این گزارش چند اقامتگاه ارزان برای شب مانی در چالوس را معرفی می‌کند.

دیدنی‌های جاده چالوس

یکی از زیباترین و سرسبزترین جاده‌های کشور جاده چالوس است. نام اصلی این جاده «جاده ۵۹» است که به جاده چالوس معروف شده است. جاده چالوس در سال ۱۳۱۲ ساخته شد. در مسیر این جاده تونل‌ها و پل‌های متعدد و چشم‌اندازهای طبیعی بسیار چشم‌نوازی وجود دارد. اگر با ماشین شخصی به شهرستان چالوس بروید، در مسیر سفرتان می‌توانید از جاهای دیدنی مسیر جاده چالوس نیز دیدن کنید.

چالوس_کاماپرس

سد امیرکبیر، آبشار خور، روستای سپه‌سالار، مجموعه روستاهای ارنگه، روستای شهرستانک، غار یخ مراد، جنگل سرپوش تنگه، روستا و آبشار هریجان، دریاچه ولشت و غیره تنها بخشی از ادیدنی‌های این مسیر جذاب است.

دریان سفر امید

اقامتگاه ارزان در چالوس

واحد نقلی تک خواب با امکانات رفاهی، ۹۰ متر بنا در طبقه دوم یک ساختمان قرار دارد. این ویلا مناسب برای ۳ نفر است. اقامتگاه مذکور دارای امکاناتی مثل تلویزیون، ظروف آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاز، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی مجزا، حمام مجزا و مبلمان ۸ نفره است. این ویلا را با شبی 1 میلیون تومان می‌توانید رزرو کنید.

بیشتر بخوانید:

یک واحد مبله تک خواب در امام رود چالوس، طبقه اول با کمتر از ۵ پله و مناسب برای ۴ نفر با ۷۵ متر بنا  را می‌توانید با 935 هزار تومان به ازای یک شب اجاره کنید.

مورد بعدی یک سوییت چوبی ساحلی با ۵۷ متر طبقه همکف و مناسب برای ۴ نفر است. سوپرمارکت با ۲۰۰ متر فاصله از ویلا قرار دارد. تا تله‌کابین ۷ كيلومتر فاصله دارد و نزدیک كلوب دريايي جت اسكی شاتل قايق و پاراسل است. اجاره این ویلا شبی 1 میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد.

یک ویلای یک خوابه در منطقه ساحلی فرج‌آباد با ۴۰ متر بنا در طبقه دوم واقع‌شده و مناسب برای ۴ نفر است. امکانات رفاهی به تعداد نفرات مهیا است و در پارکینگ سرپوشیده اقامتگاه جای پارک برای یک وسیله نقلیه موجود است. سرویس بهداشتی و حمام به‌صورت مشترک داخل واحد قرار دارد. اجاره این ویلا شبی 950 هزار تومان است.

چالوس_کاماپرس

یک واحد آپارتمان نزدیک دریا با ۱۱۰ متر بنا در طبقه اول نیز برای اجاره آگهی شده است. این اقامتگاه در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع‌شده و نزدیک به دریاست. واحد به‌صورت دربست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و به دلیل داشتن تعداد پله کم مناسب افراد مسن، خردسالان و افرادی که دارای ناتوانی جسمی هستند، نیز است. مهمانان علاوه بر دریا، می‌توانند به جنگل‌های سیناوا، پارک فیان و … دسترسی داشته باشند. این ویلا مناسب ۳ نفر است و هزینه آن شبی 900 هزار تومان است.

شایان ذکر است که این اقامتگاه‌ها را می‌توانید از سایت‌های جاباما، جاجیگا و شب رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : جاجیگاشب
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز