۳ کشتی زیبای کروز همراه با امکانات شگفت انگیز

کشتی کروز - کاماپرس
ژیوار

کشتی‌های کروز MSC یکی از بزرگ ترین شرکت های خصوصی در این صنعت است. این شرکت با سرمایه‌گذاری های گسترده به ساخت و یا نوسازی ناوگان خود مشغول است.

  MSC Cruises (کروزهای ام‌اس‌سی) یکی از بزرگترین شرکت‌های کشتی‌های کروز در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۶۰ توسط جیان‌لویجی اپونتی در ایتالیا تأسیس شد و هم اکنون بیش از نیم قرن سابقه در ارائه خدمات کشتی‌های کروز دارد. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و محبوب در عرصه کشتی‌های کروز شناخته می‌شود.

سفر با کشتی کروز و تور کروز امروزه به یکی از پرطرفدارترین سفرها در جهان تبدیل شده است. ایوار مفتخر است بعنوان نماینده رسمی این شرکت (MSC Cruises)، در ایران مسافران خود را به بهترین نحو در خصوص انتخاب کشتی و مسیر، بصورت کاملا حرفه‌ای راهنمایی کند. در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از کشتی‌های کروز و تفریحی کمپانی MSC Cruises  آشنا کنیم.

۱. کشتی گراندیوسا

کشتی MSC Grandiosa یا همان کشتی گراندیوسا نسبتاً فضای عمومی بیشتری در مقایسه با دیگر کشتی‌های کروز مشابه دارد و خلاقیت‌های جذابی نیز در آن دیده می‌شود. این کشتی با توان جابجایی ۱۸۱.۰۰۰ تن و ۱.۴۱۳ خدمه می‌تواند بیش از ۶.۳۳۰ مسافر را در ۲.۴۲۱ کابین خود جای دهد.

در هر ساعت از روز، بخش Galleria کشتی، بهترین مکان برای غذا خوردن، خرید، گفتگو و تجربه یک فضای جدید است و وقتی آفتاب غروب می‌کند نیز زندگی جدیدی با گنبدهای LED ، کنسرت‌ها، دیسکوها و پارتی‌ها تا دیروقت آغاز خواهد شد. همچنین در این بخش امکانات تفریحی و سرگرمی متعددی برای کودکان طراحی شده که یک فضای ۷۰۰ متر مربعی با خدمه و ۱۰ فعالیت تفریحی جدید و ۷ اتاق مخصوص بازی است. استخر موسوم به Atmosphere Pool  نیز فضای بزرگی برای استراحت و آرامش در زیر آفتاب است که با سیستم روشنایی خارق العاده و صفحه تلویزیونی بزرگ خود با تاریک شدن هوا جلوه متفاوتی می‌یابد.

دریان سفر امید

آب درمانی مجلل MSC Aurea Spa نیز یکی دیگر از تسهیلات این کشتی کروز است که دارای بخش گرماساز، سالن زیبایی و طراحی ناخن است. این کشتی نیز مانند موارد قبل دارای کابین‌های متعدد با امکانات و ویژگی‌های متنوع است. پارک آبی و مرکز ورزشی، پارک بزرگ سرگرمی و کافه کاریوکی چند منظوره همراه با کافه کمدی و استودیو نیز از دیگر امکانات کشتی مذکور به شمار می‌آیند. در این کشتی بیش از ۱۲ گزینه برای غذاخوری دارید که هر یک مزه ویژه خود را دارند.

۲. کشتی بلیسیما

کشتی کروز MSC Bellissima یا همان بلیسیما دارای ۱.۵۳۶ خدمه است و با تناژ ۱۷۱.۵۹۸ تن توانایی جابجایی و گنجایش ۵.۶۸۶ مسافر را دارد. تعداد کابین‌های این کشتی ۲.۲۱۷ مورد بوده و با سرعت ۲۲.۷ گره دریایی حرکت می‌کند. تکنولوژی MSC در این کشتی باعث می‌شود که بتوانید با دیگر مسافران، خدمه و خود کشتی در ارتباطی نزدیک باشید.

همچنین در این کشتی شاهد اولین دستیار کروز دیجیتال دارای هوش مصنوعی به نام Zoe خواهید بود که از طریق دریافت فرامین صوتی به مهمانان خدمت رسانی خواهد کرد و در همه کابین‌ها یافت می‌شود. فضای دو طبقه درون این کشتی شامل یک گنبد حیرت انگیز ۸۰ متری LED است.

در هنگام غروب نیز موسیقی، مهمانی و سرگرمی‌های مختلف، جلوه‌ای تازه به این بخش از کشتی می‌بخشد. در کشتی بلیسیما برای هر مسافر، یک فضای ۱۰ متر مربعی کنار استخری وجود دارد. سیستم روشنایی زیبا، یک صفحه نمایش تلویزیونی غول پیکر و طراحی اتمسفریک باعث شده که استخر اصلی کشتی پس از تاریک شدن هوا جلوه زیباتری داشته باشد. دو بار در هر شب و ۶ شب در هفته، مهمانان روی عرشه کشتی بلیسیما می‌توانند از دو نمایش اورجینالسیرک دوسولی دیدن کنند.

مرکز آب درمانی MSC Aurea Spa در این کشتی، درمان‌ها و ماساژهایی به سبک بالی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این بخش می‌توان به منطقه گرمادهی، سالن زیبایی و آرایش ناخن اشاره کرد. در این کشتی از بین کابین‌های دارای بالکن، کابین‌های خانوادگی و کابین‌های دوبلکس می‌توانید انتخاب کنید. از امکانات تفریحی دیگر کشتی نیز باید از سالن بولینگ، شبیه ساز فرمول یک، پارک سرگرمی تعاملی کرند کنیون، مراکز ورزشی و چندین مکان سرگرمی برای کودکان و نوجوانان نام برد.

کشتی کروز - کاماپرس

۳. کشتی دیوینا

کشتی MSC Divina یا همان دیوینا شما را به  شکوه و زیبایی دوران طلایی سفرهای دریایی می‌برد اما این بار با تکنولوژی مدرن و متناسب با محیط زیست. روی این کشتی با امکانات و تسهیلات ورزشی و تفریحی در کلاس جهانی مانند کلوب‌های مخصوص کودکان و نوجوانان مواجه خواهید شد.

کشتی کروز دیوینا با تناژ بیش از ۱۳۹.۰۰۰ تن دارای ۱.۳۸۸ خدمه بوده و ۴.۳۴۵ مسافر را در خود جای می‌دهد. این کشتی دارای ۱.۷۵۱ کابین بوده که ۴۵ مورد آن‌ها مخصوص افراد معلول و کم توان طراحی شده است. کشتی دیوینا دارای یک میدان سنگی، یک کازینو و یک سالن نمایش به اندازه برادوی است. از پله‌های شیشه‌ای کریستال تا استخرهای اینفینیتی، در این کشتی شاهد تجهیزات و امکانات بسیار مجلل و مدرنی خواهید بود.

این کشتی همچنین دارای یک مرکز آب درمانی در فضای باز و یک عرشه آفتاب گرفتن مخصوص افراد بالای ۱۸ سال است که نماهای خیره کننده‌ای از دریا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در کشتی دیوینا کابین‌های متعددی از جمله کابین بالکن دار، کابین بزرگ و کابین‌های مرتبط خانوادگی وجود دارد. هر روز در کشتی MSC Divina فعالیت‌ها و فرصت‌های تفریحی و سرگرمی تازه‌ای وجود دارد که از آن جمله می‌توان به نمایشگاه هنری زیبا؛ کافه سایبری، یک طاق ویدیویی و یک شبیه ساز کامل فرمول یک اشاره کرد. رستوران‌های متعدد این کشتی نیز هر یک، فرهنگ غذایی متفاوتی برای انواع سلیقه‌ها دارند.

کشتی کروز - کاماپرس

برای مشاهده تورهای کشتی کروز ایوار می‌توانید به وبسایت www.eacar.com  مراجعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز