۱۱ نکته که باید درباره شکلات «آیدین» بدانید

ژیوار

صنایع غذایی شرکت «داداش برادر» در سال 1323 در تبریز تاسیس شد. هم‌اکنون این شرکت یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولیدی در ایران را دارد. همچنین سبد محصولات مواد غذایی متنوع از ویژگی‌های این کارخانه شکلات‌سازی است. این شرکت در سال 1361، برند محصولات شرکت را به نام «آیدین» ثبت و روانه بازار کرد. در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌ها و خطوط تولید پیشرفته و رباتیک به این کارخانه اضافه شده است.

کاماپرس در ادامه به 11 نکته کلیدی درباره شرکت داداش برادر«آیدین» می‌پردازد که نه‌تنها برای طرفداران شکلات‌های آیدین که برای فعالان حوزه صنایع غذایی نیز جالب است؛

۱. در سال 1323، دو برادر با نام داداش صفری و غائب‌علی بیوک، با تجربه فراوان در زمینه تولید انواع شیرینی از روسیه به ایران برگشتند و در کارگاهی در شهر تبریز، فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند. آنها نوعی تافی شیری دست‌ساز به نام ریس و یک نوع آبنبات رنگی با اشکال مختلف، تولید می‌کردند.

۲. این دو برادر در سال 1341، شرکت داداش برادر را به صورت رسمی به ثبت رساندند و به افزایش ظرفیت تولید کارخانه پرداختند. هم‌اکنون مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت رسول بیوک است و نائب رئیس آن طناز بیوک و پریناز بیوک نیز، عضو هیئت مدیره شرکت هستند.

۳. شرکت داداش برادر«آیدین»، در زمینی به مساحت 135 هزار متر مربع و زیربنای 93 هزار و 500 متر با دو واحد صنعتی تاسیس شده است.

دریان سفر امید

۴. در این کارخانه انواع محصولات، نظیر آبنبات، کارامل، تافی مغزدار، شکلات، کیک، بیسکویت، ویفر، پاستیل، دراژه، پودینگ، پشمک، جعبه‌های کادویی و پودر ژله تولید می‌شود.

۵. کلیه محصولات این کارخانه دارای استاندارد ملی ایران و تحت نظارت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با نشان حلال است.

۶. این محصولات همچنین به‌طور کامل با سلامت انسان و محیط زیست مطابقت دارد و این شرکت خود را ملزم می‌داند تا از جدیدترین استانداردهای بهداشتی در زمینه صنایع غذایی، تبعیت کند.

۷. شرکت داداش برادر علاوه بر تولیدات داخلی، در زمینه صادرات هم اقداماتی انجام داده است. در نتیجه این شرکت به کشورهای همسایه، کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای شرقی و اروپا صادرات دارد که مقدار این صادرات، 35 درصد از کل فروش محصولات شرکت داداش برادر را شامل می‌شود.

۸. این شرکت علاوه بر دارا بودن خط تولید مواد غذایی، دارای خطوط تولیدی تزریق پلاستیک قالبی و وکیوم فرمینگ نیز هست. این خطوط توانایی فراهم آوردن تمام نیاز شرکت به بسته‌بندی‌های جعبه کریستال و همچنین وکیوم مورد استفاده در محصولات هستند.

۹. شرکت داداش برادر با داشتن تجربه 53 ساله حضور در بازارهای داخلی و جهانی، بیش از 3 هزار و 500 نفر پرسنل دارد.

۱۰. از جمله افتخارات شرکت داداش برادر می‌توان به صادرکننده برگزیده استانی در سال‌های ۹۸ و ۹۶ اشاره کرد. این شرکت همچنین در سال 95 عناوینی نظیر چهره اخلاق‌مدار در کسب‌و‌کار، صادرکننده برگزیده استانی و واحد نمونه در همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور را به‌دست آورده است.

۱۱. شرکت آیدین همچنین دارای گواهی‌های سیستم تجزیه و تحلیل خطرات و کنترل نقاط بحران در صنایع غذایی، سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی است.

مرتبط با : آیدین
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز