۱۰ نکته درباره تامین مالی جمعی کارن کراد

«کارن کراد» از سال 1394 در راستای جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و فعالیت‌های مختلف شروع به کار کرد. کارن کراد با هدف تسهیل ارتباط بین بین استارتاپ‌ها و سرمایه گذاران خطرپذیر حقیقی و حقوقی، امکان ثبت نام در سامانه و طی کردن مراحل ارزیابی را به استارتاپ‌ها می‌دهد. در صورت تایید استارتاپ‌ها، آن‌ها به تعداد زیادی از سرمایه گذاران سامانه کارن کراد متصل می‌شوند. همچنین در این سامانه، امکان دسترسی به فرصت‌های متعدد سرمایه گذاری نیز برای سرمایه گذاران فراهم شده است.

در ادامه کاماپرس نکاتی از این مجموعه را برای اطلاع کاربران، خوانندگان و علاقمندان مطرح می‌کند؛

1. گروه گسترش و نوآوری دیموند، امید ظریف پور و علی عمیدی بنیانگذاران کارن کراد هستند. حوزه فعالیت اختصاصی این مجموعه پس انداز و سرمایه گذاری است.

2. ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های حقوقی، مالی، کسب و کار، شکه سازی، خدمات مشاوره عارضه یابی و … از خدمات مجموعه کارن کراد است. از دیگر خدمات این سامانه می‌توان به برگزاری رویدادهای مختلف از جمله: کافه سرمایه، دمو دی، آی.میت و … اشاره کرد.

3. این مجموعه با بررسی و ارزیابی دقیق کسب و کارها و با برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری در حوزه سرمایه گذاری به بهبود روند سرمایه گذاری کسب و کارها کمک می‌کند.

آریاک سفر

4. کانون آگهی و تبلیغات سونما، پرتو ستی جهانی، مهرگان تدبیر سروش، دیسکاپ، ویرا داد پرداز، کانون نقش و نگار پوپک، شرکت راهکار پرداز یک پی و … از همکاران استراتژیک کارن کراد هستند.

5. این مجموعه در وبسایت خود حامیان، سرمایه گذاران و مربیان فعال در کارن کراد را نیز معرفی کرده است.

6. کارن کراد اولین کارگزار رسمی تامین مالی و سرمایه گذاری تحت حمایت و نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. همچنین این سامانه توانسته برای اولین بار در کشور مجوز تامین مالی جمعی مبتنی بر مشارکت از فرابورس را اخذ کند.

7. تاکنون 4 هزار و 279 کارآفرین، هزار و 364 استارتاپ، هزار و 324 سرمایه گذار و 133 سرمایه گذاری در مجموعه کارن کراد انجام شده است.

8. بلوک فوق سبک یونولیت دار غیر باربر ساختمانی، ایده رو، دادیاب و … جدیدترین استارتاپ‌های تامین مالی جمعی در این مجموعه هستند.

9. آکادمی مجموعه کارن کراد محتواهایی مانند ویدئو، پادکست و راهنما برای سرمایه گذاران و متقاضیان تامین سرمایه را شامل می‌شود. دسته بندی‌های ارائه شده در این مجموعه نیز شامل حقوقی، مالی، بازاریابی، کسب و کار و … است.

10. این مجموعه تاکنون در هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، دومین رویداد استارتاپی مد و فناوری، سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر، بیستمین کنگره سراسری همکاری‌های دانشگاه، دولت و صنعت و … حضور داشته است.

مرتبط با : کارن کراد
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز