یک شب اقامت در بهترین هتل های تبریز چقدر آب می‌خورد؟

ژیوار

تبریز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای ایران، دارای انواع جاذبه‌های گردشگری، آثار باستانی منحصر به فردی چون خانه مشروطه، بازار بزرگ، مسجد کبود و پارک تاریخی ائل گلی است که سالیانه مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شهر بزرگ تبریز به مانند سایر شهرهای گردشگرپذیر ایران، امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی متعددی نیز دارد. از جمله این خدمات رفاهی می‌توان به هتل‌های لوکس و جذاب این شهر برای اقامت در طول سفر اشاره کرد.

کاماپرس در ادامه این مطلب به بررسی هتل های تبریز و هزینه یک شب اقامت در آن‌ها می‌پردازد؛

آشنایی با بهترین هتل‌ها در شهرهای مختلف و اطلاع از قیمت‌ها:

دریان سفر امید

هتل پارس ائل گلی، اقامت در بام تبریز

هزینه یک شب اقامت: از 665 هزارتومان

یکی دیگر از هتل‌های لوکس شهر تبریز، هتل پارس ائل گلی با نمای تمام شیشه‌ای واقع در بام شهر تبریز است. ائل گلی با 5 ستاره بخشی از مجموعه گروه‌های هتل پارس است. از ویژگی‌های محبوب این هتل برای مسافران، فضای آرام و دلنشین با چشم‌انداز پارک زیبای ائل گلی و آب و هوای مناسب است.

هتل ائل گلی دارای یک برج اصلی 17 طبقه با 180 اتاق و سوئیت است. ضمنا این هتل یک رستوران گردان جذاب در برج اصلی با چشم‌انداز دلنشین و منوهای خوشمزه و بسیار باکیفیت دارد. ائل گلی از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی خوبی به بسیاری از امکانات رفاهی و جاذبه‌های گردشگری چون پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه  فرنگی، مسجد کبود و بازار تبریز دارد.

از خدمات این مجموعه می‌توان به سالن کنفرانس، اینترنت پرسرعت لابی، خشکشویی، فروشگاه، کارکنان چند زبانه، تالارهای چند منظوره، استخر، سونا، جکوزی، سیستم ویدئو مرکزی، سالن بیلیارد، گیم نت، تاکسی سرویس، کافی شاپ، بانک و خود پرداز اشاره کرد.

هتل لاله کندوان تبریز، اقامت در دل کوهستان

هزینه یک شب اقامت: از 690 هزارتومان

یکی از جذاب‌ترین هتل‌های تبریز از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل لاله کندوان واقع در دهکده توریستی کندوان و به عنوان هتل صخره‌ای کندوان است. این هتل به عنوان یک جاذبه توریستی لوکس، دارای معماری منحصر به فرد دارای چشم‌اندازهای خیره کننده‌ای به کوهستان بوده و از آب و هوای کوهستانی و ییلاقی بهره می‌برد.

این هتل دارای 40 واحد اتاق سنگی جذاب با امکاناتی چون جکوزی، کافی شاپ، رستوران، خشکشویی، سفرخانه سنتی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت لابی و تاکسی سرویس است.

از دیگر ویژگی‌های هتل لاله کندوان که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته، آب لوله کشی و امکان استفاده از آب معدنی کندوان به عنوان یکی بهترین آب معدنی‌های ایران و مفید برای انواع امراض کلیوی است.

هتل شهریار تبریز، اقامت با استانداردهای بین‌المللی

هزینه یک شب اقامت: از 850 هزارتومان

هتل  بین المللی شهریار تبریز که از نظرموقعیت جغرافیایی در مرکز و قلب شهر تبریز واقع شده از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل با کسب 5 ستاره مطابق با تمام استاندارهای بین‌المللی و به روز در جهان احداث شده و نزدیک به 200 واحد اتاق و سوئیت لوکس و مجلل با انواع امکانات رفاهی دارد.

از دیگر امکانات این هتل لوکس و مجلل می‌توان به دو رستوران بزرگ کاکتوس و چشم انداز، تالارهای پذیرایی چندمنظوره، اتاق‌های کنفرانس، فروشگاه‌های متنوع، خدمات ویژه معلولین، مجموعه‌های ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان با تیم‌های آزاد و اختصاصی، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ اشاره کرد.

هتل لاله پارک تبریز، یک اقامت لوکس با استانداردهای ترکیه

هزینه یک شب اقامت: از 910 هزارتومان

هتل لاله پارک تبریز، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کشور محسوب می‌شود. این هتل به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هتل کایا ترکیه، از استانداردهای این هتل بهره برده و دارای بسیاری از خدمات رفاهی و امکانات مدرن و به روز است.

هتل لاله پارک با 17 طبقه و 220 آسانسور در سال 1395 افتتاح شده و موفق به کسب 5 ستاره از نظر کیفیت و خدمات شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل علی‌رغم دوری از مرکز شهر با واقع شدن در منطقه خوش و آب و هوای رشدیه در کنار کوه عینالی، امکان یک اقامت آرام و به دور از شلوغی‌های شهر را برای مسافران فراهم می‌کند.

با این وجود هتل لاله، دسترسی خوبی به فرودگاه بین المللی و یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تبریز، یعنی مرکزخرید لاله پارک دارد و این موضوع بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

این هتل همچنین دارای امکانات بسیار جذابی چون صبحانه بوفه متنوّع، استخر سرپوشیده، سونای خشک، بخار، جکوزی و حمام ترک اصیل، باشگاه بدنسازی مجهز و اینترنت پرسرعت به رایگان اشاره کرد.

ضمن این‌که هتل لاله،  علاوه بر رستوران‌ها و کافی شاپ‌های جذاب از 7 سالن کنفرانس با قابلیت چیدمان متفاوت و تالار مجلل و منحصر بفرد برخوردار است که برای برگزاری، کنسرت، همایش و مراسم باشکوه، دورهمی‌های خانوادگی گزینه بسیار مناسبی است.

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز