یک تغییر اساسی ؛ مرسدس بنز خودرو 4 سلندر تولید می کند

ژیوار

مرسدس بنز به تازگی دست به اقدامی زده است که شاید باب دل علاقه‌مندان این برند مطرح نباشد. البته مدیران مرسدس بنز معتقدند همانطور که در ابتدا کارکردن با گوشی‌های بدون دکمه کمی عجیب به نظر رسید و حالا میان مردم جا باز کرده، موتور مرسرس بنز هم کم‌کم میان مردم جا باز می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مرسدس در حال تطبیق مدل‌های AMG خود با موتورهای چهار سیلندر است و معتقد است طرفداران برای پذیرفتن کم شدن حجم موتور و تغییرات ایجاد شده زمان نیاز دارند.

چالش جدید علاقه‌مندان مرسدس بنز

همانطور که میدانید، AMG سال‌هاست خودروهای چهار سیلندر مانند CLA45 و GLA45 را به بازار عرضه‌ می‌کند. این در حالی است که علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت این مدل‌ها را به خاطر موتور دو لیتری که دارد به عنوان AMG واقعی نمی‌پذیرند. به‌همین دلیل، مدل‌های جدید C63 و GLC63 که موتورهای چهار سیلندر دارند با چالش‌های فراوانی از سمت علاقه‌مندان این خودرو رو‌به‌رو هستند. البته به عقیده مرسدس بنز این چالش‌ها کم‌کم از بین رفته و بین مردم پذیرفته خواهد شد.

شاید بتوان این تغییر را با تبدیل شدن خودروهای دستی به اتوماتیک مقایسه کنیم. در آن زمان هم بسیاری از رانندگان، خودروهای اتوماتیک را قبول نداشتند، اما امروز میبینیم که تقریبا تمام خودروهای دنیا سیستم‌های اتوماتیک دارند و این سیستم در سراسر دنیا پذیرفته شده است.

دریان سفر امید

خوش‌بینی مرسدس بنز به‌تحولات اخیر

از سوی دیگر، مدیران مرسدس در صدد این هستند که در آینده تغییرات زیاد و پیشرفته‌تری برای این خودرو به ارمغان بیاورند و با همین هدف به سراغ موتورهای چهار سیلندر و هیبریدی رفته‌اند. آنها باور دارند که این تغییرات آینده درخشانی را برای مدل‌های AMG و نسل جدید در بر خواهد داشت و باید به این تحولات خوشبین بود.

بیشتر بخوانید:

به گفته مدیران این برند مطرح جهانی، مدل‌های جدیدی مانند CLE63 که جایگزین مدل‌های دو در C63 و E63 خواهند شد، به خوبی این تغییرات را نشان می‌دهند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز