یک ایده جالب برای ساخت تیر و کمان حرفه ای با رینگ دوچرخه (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در طول تاریخ بشر تیر و کمان به عنوان ابزاری برای شکار و نیز سلاحی برای جنگ مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از قهرمانان اسطوره ای مانند آپولو، کیوپید و رابین هود نیز کماندارانی قابل بوده اند. در دنیای امروزی کمان ها در طرح های مختلفی وجود دارند و ممکن است از چوب، بامبو، فایبرگلاس، آلومینیوم و یا مواد کامپوزیتی ساخته شده باشند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که روش ساختن یک کمان فنردار و حرفه ای با رینگ دوچرخه را به شما آموزش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نخستین استفاده از تیر و کمان در جنگ به 2340 سال پیش و به دوران بابلی ها برمی گردد و بر اساس نوک های پیکانی که در آفریقا پیدا شده اند باور بر این است که تیر و کمان دستکم 25000 سال است که مورد استفاده بشر قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

تیراندازی نیز یکی از قدیمی ترین ورزش های جهان شناخته می شود و از آغاز برگزاری مسابقات المپیک جزو ورزش های آن بوده است. نکته جالب دیگری که بهتر است در مورد تیر و کمان بدانید این است که کشور بوتان، تنها کشوری در جهان است که تیراندازی با کمان به عنوان ورزش ملی شناخته می شود و تقریباً هر روستایی در این کشور رتبه بندی خاص خودش در تیراندازی را دارد. از آن جایی که مذهب مردم بوتان بودائیسم است از تیراندازی با کمان فقط برای تفریح و سرگرمی استفاده می شود و برای شکار حیوانات کاربردی ندارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز