یک اصولگرا به جمع گزینه‌های معاون اولی دولت پزشکیان اضافه شد

ژیوار

در یکی‌دو روز گذشته فعالان سیاسی و رسانه‌ای نزدیک به مسعود پزشکیان از ورود یک چهره سیاسی قدرتمند به جمع گزینه‌های پست معاون اولی خبر دادند.

به گزارش کاماپرس، علی لاریجانی که سابقه سه دوره ریاست مجلس، بیش از یک دهه ریاست بر سازمان صدا و سیما، دبیری شورای عالی امنیت ملی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت در وزارتخانه‌های کار و امور اجتماعی، پست، تلگرام و تلفن و همچنین سپاه پاسداران و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیش از همیشه به کابینه مسعود پزشکیان نزدیک شده است.

لاریجانی که خود در دو دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده بود، هر دو بار پشت سد شورای نگهبان متوقف شد. او در سال ۱۳۸۴ یکی از نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری بود که با شعار «هوای تازه» به رقابت با علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی، مهدی کروبی، محمود احمدی‌نژاد، محمدباقر قالیباف، مصطفی معین و محسن مهرعلیزاده پرداخت. لاریجانی در آن انتخابات بین ۷ نامزد در جایگاه ششم قرار گرفت.
تا پیش از این از محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری، علی طیب‌نیا و محمد شریعتمداری به عنوان گزینه‌های معاون اولی دولت چهاردهم نام برده می‌شد.

مسعود پزشکیان سه‌شنبه هفته آینده برای شرکت در مراسم تحلیف به مجلس شورای اسلامی می‌رود و پس از آن وارد چانه‌زنی با مجلس برای گرفتن رأی اعتماد کابینه می‌شود.

دریان سفر امید

بیشتربخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز