یکه تازی شاسی بلند جدید نیسان کیکس در خیابان ها + تصاویر

نگاهی به مشخصات و ویژگی های نیسان های کیکس 2024
ژیوار

نیسان Kicks سال 2024 یکی از مدل‌های شیک این کمپانی ژاپنی‌ است که سری آن از سال 2016 روانه بازارهای جهانی شده است. کم‌مصرف بودن سوخت، پارک‌کردن آسان و رانندگی بی‌دغدغه در جاده‌های پرپیچ‌و‌خم از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل‌های کیکس به‌حساب می‌آیند.

به گزارش کاماپرس، کیکس 2024 یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای شاسی‌بلند بازار است که عملاً چندهزار دلار از نمونه‌های مشابه‌ شرکت‌های خودروسازی دیگر ارزان‌تر است، به‌طوری که در بازارهای جهانی با رقمی در حدود 22 الی 25هزار دلار (حدود 1میلیارد و 300 تا 1.5میلیارد تومان) به فروش می‌رسد.

نگاهی به مشخصات و ویژگی های نیسان های کیکس 2024

تجربه یک رانندگی مطلوب

نیسان کیکس 2024 با موتور 4 سیلندر و 1.6 لیتری‌اش، 122 اسب‌بخار قدرت دارد و با گیربکس‌ تماماً اتوماتیک خود، تجربه یک رانندگی مطلوب و مطبوع را به راننده‌اش هدیه می‌کند. پایین‌بودن مصرف سوخت در کیکس نیز نه‌تنها یک مزیت آشکار که عملاً باعث یک صرفه‌جویی قابل‌توجه در مصرف بنزین است.

ویژگی‌های نیسان کیکس

فداکاری نیسان در طراحی دلبرانه‌ برای مصرف‌ سوخت پایین در کیکس، تأثیرات خود را بر سایر ویژگی‌های این مدل گذاشته است؛ شتاب متعادل و آرام، این خودرو را یکی از کندترین‌ شتاب‌ها در میان خودروهای هم‌کلاس قرار می‌دهد. این مورد نه‌چندان جذاب البته با ترمزهایی کاملاً قابل‌کنترل و نرم جبران شده، تا جایی‌که در توقف‌های ناگهانی و اضطراری نیز عملکرد کیکس 2024 بی‌نقص و تماماً ایمن است.

دریان سفر امید

نیسان کیکس2024-کاماپرس

تمام چیزی که یک راننده مدرن نیاز دارد

صفحه‌ لمسی مجهز و مدرن خودرو هم با منوهای متنوعش بی‌تردید کاربرپسند و کاربردی‌ است. این مدل با صفحه نمایش حدوداً 8اینچی‌ تمام آن چیزهایی را که یک راننده‌ مدرن به آن نیاز دارد، در خود جای داده است. چهار درگاه استاندارد USB همراه قابلیت استفاده از برنامه‌های ios و اندروید و امکان اتصال به  WiFi، از دیگر کاربری‌های اقناع‌کننده این مدل هستند.

بیشتر بخوانید:

نیسان کیکس2024-کاماپرس

یک جنگجوی تمام عیار

در نخستین ورود به کابین داخلی این خودروی جذاب، پنجره‌های بزرگ آن حسابی جلب‌توجه می‌کنند. پایین‌بودن سطح کاپوت خودرو هم باعث می‌شود بخش جلویی و کناره‌ها به‌راحتی در معرض دید باشند و کاربری را برای راننده به‌راحتی آب‌خوردن کنند. با این همه، ستون‌های ضخیم پشت ماشین، اندکی دید را مختل خواهند کرد که این می‌تواند تنها نکته‌ قابل‌بحث در طراحی اتاق کم‌نقص این مدل به حساب بیاید.

جدیدترین کیکس‌ نیسان آن‌قدر دلایل موجه و منطقی پیش‌پای طرفداران خودروهای شاسی‌بلند می‌گذارد که آنها را مجذوب و برای خرید مجاب کند. کیکس 2024 در مصاف با دست‌اندازها و سطوح ناهموار جنگاوری تمام‌عیار است و بعید است راکب آن هنگام رانندگی در این موقعیت‌ها حسی از شناوربودن یا تسلیم‌شدن دربرابر تکانش‌ها را تجربه کند.

نیسان کیکس2024-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز