یخچال هیمالیا بهتر است یا الکترواستیل؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب بین برندهای مختلف یخچال و فریزر موجود در بازار کار آسانی نیست؛ به‌­ویژه اینکه این روزها هر یک از برندها جشنواره‌های متعددی را برای جذب مشتریان و فروش بیشتر آغاز کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش تعدادی از پرفروش‌ترین‌­های یخچال هیمالیا و الکترواستیل  موجود در بازار را معرفی کرده است.

یخچال 35 الکترواستیل مدل پرستیژ

یخچال 35 فوت الکترواستیل از سری پرستیژ، یکی از بهترین یخچال‌ و فریزرهای این برند در سایزهای بالا است. این یخچال الکترواستیل دارای فضای بسیار خوبی برای قسمت­‌های یخچال و فریزر است. چهار طبقه فریزر و پنج طبقه یخچال باعث می‌شود که دست فرد برای نگهداری هر نوع مواد غذایی در منزل باز باشد.

داشتن بدنه و لاستیک آنتی باکتریال از ویژگی‌های این یخچال است که می‌تواند تضمین کننده سلامتی خانواده‌ها باشد. همچنین یخچال 35 الکترواستیل مدل پرستیژ دارای تکنولوژی‌هایی مانند سیستم برودتی یکنواخت، سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه است که به میوه‌ها و سبزیجات کمک می‌کند مدت بیشتری سالم بمانند.

این یخچال و فریزر بزرگ همچنین دارای قابلیت مصرف انرژی اقتصادی است.

یخچال 35 الکترواستیل مدل پرستیژ در بهار 1403 به قیمت حدود 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یخچال هیمالیا مدل سلکت

یخچال و فریزر هیمالیا مدل سلکت نیز یکی از زیباترین و مدرن‌ترین مدل‌های این برند محبوب است. هرچند که سلکت از نظر حجم، جزو یخچال و فریزر‌های بزرگ محسوب نمی‌شود و تنها دارای سه طبقه یخچال و دو طبقه فریزر است. این یخچال در دو رنگ تیتانیوم و سفید چرم به بازار عرضه شده است.

از مهم‌ترین قابلیت‌های یخچال هیمالیا مدل سلکت، قابلیت تبدیل قسمت فریزر به یخچال است. در این حالت می‌توان هر دو بخش را به یخچال تبدیل و حجم بخش یخچال را حدود دو برابر بیشتر کرد. همچنین این یخچال و فریزر دارای هر دو قابلیت آبریز متصل به آب شهری و آبریز دستی است و می‌توان بر اساس امکانات آشپزخانه خود، یکی از این حالات را استفاده کرد. سیستم عیب یابی این یخچال نیز کاملا هوشمند است.

یخچال هیمالیا مدل سلکت هم اکنون به قیمت حدود 24 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یخچال 27 فوتی الکترو استیل مدل ES27

این یخچال 27 فوتی برعکس مدل پیشین معرفی شده، دارای بخش فریزر بزرگتری نسبت به یخچال است؛ به طوریکه چهار طبقه یخچال و پنج طبقه فریزر دارد. این مدل، یک یخچال فریزر نوفراست است؛ به این معنی که برفک تولید نمی‌کند.

استفاده از صفحه نمایش لمسی و سیستم کنترل الکترونیک، کار با این یخچال را راحت کرده است. سیستم سرمایش و انجماد سریع و جریان هوای خنک چندگانه در این مدل نیز جزو تکنولوژی‌های برتر محسوب می‌شود. فیلتر بوگیر و ضدباکتری، تکمیل کننده بدنه و لاستیک‌های ضد باکتری آن است.

یخچال 27 فوتی الکترو استیل مدل ES27 هم اکنون به قیمت حدود 20 میلیون تومان در بازار عرضه شده است.

یخچال 27 فوتی الکترو استیل مدل ES27

یخچال و فریزر هیمالیا مدل کمبی

یخچال هیمالیا مدل کمبی، یکی از یخچال‌های بالا و پایین دارای آب سردکن است. اگرچه آبریز این یخچال به صورت دستی بوده و دارای مخزنی است که باید توسط خود فرد پر شود، اما می‌توان آب یا هر نوع مایع دیگری را در این مخزن قرار داد.

این یخچال 25 فوتی دارای امکاناتی همچون سیستم خنک کننده دوگانه، فریزر بدون برفک، تصفیه هوای درون یخچال، سیستم انجماد سریع و بدنه آنتی باکتریال است. ظرفیت یخچال و فریزر این محصول شرکت هیمالیا تقریبا یکسان است.

یخچال هیمالیا مدل کمبی در دو رنگ سفید و تیتانیوم تولید می‌شود و دارای سیستم کنترل هوشمند است؛ به این ترتیب، استفاده کننده، کمترین درگیری را با یخچال و فریزر برای رفع ایراد یا تنظیمات دارد.

یخچال و فریزر هیمالیا مدل کمبی هم اکنون به قیمت حدود 21 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مقایسه قیمت روز کالاها در «ایمالز»

ایمالز، اولین وبسایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که خدمات خود را به صورت مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشگاه­‌های حضوری ارائه می‌دهد. جست­‌وجو در این سایت باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند کالای مورد نظر خود را بهتر و ارزان‌تر خریداری کنند.

علاقه‌­مندان برای بهره‌مندی از خدمات جست­‌وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به وبسایت emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز