یخچال ال جی بهتر است یا اسنوا؟

یخچال - کاماپرس
آریاک سفر

یکی از محبوب ترین برند های ایرانی تولید کننده یخچال فریزر اسنوا و یکی از محبوب ترین برند های خارجی تولید کننده یخچال فریزر ال جی است. به دلیل اینکه در ایران محصولات هر دو برند موجود و قابل خرید هستند و یکی از آنها به عنوان بهترین برند ایرانی یخچال و دیگری به عنوان بهترین برند خارجی یخچال شناخته می شوند، گاها مقایسه هایی بین آنها انجام می شود و خیلی از مردم برایشان سوال است که یخچال ال جی بهتر است یا یخچال اسنوا ؟ اصلا کدام یک را باید بخریم ؟ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارند و انتخاب مناسب تری هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا مقایسه ای کامل بین آنها انجام داده و نتیجه را با هم بفهمم.

مقایسه یخچال ال جی و اسنوا – کدام یک را بخریم ؟

به صورت کلی این دو برند کاملا متفاوت از هم هستند و ممکن است مقایسه آنها اشتباه باشد، یخچال ال جی قیمت بالایی دارد، در حالی که قیمت خرید محصولات و یخچال فریزر های اسنوا پایین تر است، یخچال های برند ال جی اعتبار بیشتری دارند، اعتماد به آنها بیشتر است، طول عمر بسیار بالایی دارند و خرابی در آنها تقریبا غیر ممکن است در حالی که محصولات برند اسنوا ممکن است اینگونه نباشند. به هر حال اگر در نهایت بین انتخاب یک برند یخچال ایرانی و خارجی مانده اید و نمی توانید تصمیم درستی بگیرید. خواندن این مقایسه کمک زیادی به شما می کند، چراکه در ادامه با دلیل مشخص خواهیم کرد که یخچال ال جی بهتره یا اسنوا – کدام یک را باید بخریم و کدام یک ارزش بیشتری دارد. پس با ما همراه باشید.

معرفی یخچال ال جی

ال جی یک برند کره ای بسیار معروف و محبوب در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و نه فقط یخچال و فریزر است که تقریبا در مقایسه با برند های خارجی دیگر نیز، بهترین یخچال هایی که در بازار موجو هستند را تولید می کند، یخچال فریزر های ال جی در کشور های اروپایی، در کشور های آمریکایی و در سراسر جهان محبوب هستند و به لطف طراحی بی نظیر و امکانات فوق العاده ای که دارند، بسیار بسیار پر فروش شده اند. به صورت کلی در همه مدل های یخچال فریزر ال جی، ویژگی ها و امکاناتی استفاده شده که نظیر آنها در هیچ یخچال دیگری از هیچ برند خارجی دیده نشده است. در ادامه و حین مقایسه یخچال های ال جی با اسنوا. این ویژگی ها را نیز معرفی خواهیم کرد.

یخچال - کاماپرس

معرفی یخچال اسنوا

اسنوا یک برند نوپا در ایران است که در ابتدا از تکنولوژی ژاپنی برای ساخت محصولات خود استفاده می کرد، یخچال فریزر های این برند طراحی بسیار زیبایی دارند و تقریبا مشابه با یخچال سامسونگ ساخته شده اند. از ویژگی های وخبی برخوردار هستند و به ویژه مدل های ساید بای ساید این برند، هر آنچه که از یک ساید بای ساید اقتصادی انتظار دارید را به شما می دهند. قیمت یخچال های اسنوا پایین است و به همین دلیل و به دلیل طراحی خوبی هم که دارند، بسیار محبوب شده اند.

دریان سفر امید

 

یخچال - کاماپرس

 

یخچال ال جی بهتر است یا اسنوا ؟

در ادامه مقایسه ای انجام داده ایم بین ویژگی های مختلف یخچال فریزر ها ال جی با سامسونگ و آنها را از لحاظ ویژگی هایی که دارند، از لحاظ طرحی ظاهری و از لحاظ قابلیت ها و امکاناتشان مقایسه کرده و همچنین توضیح داده ایم که از نظر کاربران، از نظر تعمیرکاران و از نظر ارزش خرید و قیمت، یخچال ال جی بهتر است یا سامسونگ.

مقایسه از لحاظ طراحی ظاهری

ظاهر یخچال هیا ال جی بسیار زیبا است، در سطح جهانی معروف است و ظاهری کاملا نوآورانه و خلاقانه است. دارای قابلیت های کاربردی است و ساخت آن به صورتی است که استفاده از یخچال نیز بسیار ساده تر شده است، برخوردار از قابلیت های دور این دور – اینستاویو – آبریز و یخریز تمام اتوماتیک با صفحه نمایش لمسی و دستگیره های توکار بسیار زیبا از ویژگی هایی هستند که نظیر آن در هیچ یخچالی دیده نشده است. اما یخچال های اسنوا نیز ظاهر خوبی دارند، با اینکه مشابه یخچال های سامسونگ ساخته می شوند، اما طراحی ظاهریشان قابل قبول است، برخی از قابلیت ها همانند دور این دور و اینستا ویو و … ندارند اما از آبریز و یخریز تمام اتوماتیک و درب سوم بر روی درب اصلی هم برخوردارند. به صورت کلی در مقایسه از لحاظ ظاهری یخچال ال جی بسیار بهتر است از یخچال اسنوا.

مقایسه از لحاظ قابلیت ها و مشخصات فنی

یخچال های ال جی مشخصات فنی بسیار پیشرفته ای دارند به عنوان مثال دارای کمپرسور اینورتر پیشرفته ای هستند که طول عمر بسیار بالایی دارد و مصرف انرژی اش کاملا بهینه است و هیچ گونه صدایی تولید نمی کند. با اینکه کمپرسور یخچال های اسنوا نیز اینورتر است، اما نه از لحاظ صدا و نه از لحاظ طول عمر و نه از لحاظ مصرف انرژی به اندازه کمپرسور یخچال ال جی مناسب نیستند. علاوه بر اینکه یخچال ال جی دارای فیلتر بهداشتی 5 لایه است در حالی که فیلتر بهداشتی یخچال اسنوا سه لایه است و بر روی همه محصولاتش هم وجود ندارد. برخوردرای از قابلیت های سرمایش یکنواخت خطی با کمترین نوسان، قابلیت دور کولینگ و انتقال هوای یکنواخت به داخل محفظه، از ویژگی هایی است که منحصرا در یخچال ال جی وجود دارد.

مقایسه یخچال ال جی و یخچال اسنوا از لحاظ قیمت

با اینکه هم مشخصات فنی یخچال های ال جی بیشتر است، هم قابلیت های بهتری دارند و هم از مظر کاربران، از نظر تعمیرکاران و از نظر تمامی منتقدان جهانی هم یخچال های بهتری هستند، اما تفاوت قیمت چندان زیادی ندارند، این یعنی اینکه قطعا و مسلما ارزش خرید یخچال ال جی بسیار بالاتر از ارزش خرید یخچال اسنوا است.

بهترین یخچال ال جی

در حال حاضر بهترین، پر فروش ترین و لاکچری ترین یخچال فریزر برند ال جی، یخچال ال جی مدل X39 دودی است که طراحی بسیار منحصر به فردی دارد، از نوع فرنچ یا همان 5 درب است که اسنوا اصلا چنین محصولی تولید نمی کند. با اینکه قیمت بسیار بالایی دارد، اما هم زیبایی خارق العاده ای به آشپزخانه شما می بخشد و هم اینکه طول عمر بالایی نیز دارد و سالیان سال بدون ترس و نگرانی از خرابی و یا تعمیر و تعویض می توانید از آن استفاده کنید.

یخچال - کاماپرس

سخن آخر و نتیجه گیری

در نهایت باید بگوییم که اگر تصمیمتان خرید یخچال ایرانی است، مسلما خرید یخچال اسنوا، بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. اما اگر تصمیمتان خرید بهترین یخچال بازار است، با اینکه از لحاظ خدمات پس از فروش و نمایندگی و خرید شرایطی و قسطی ممکن است اسنوا بهتر باشد، اما باز انتخابتان باید خرید یخچال ال جی باشدکه از فروشگاه اینترنتی یخچال کده می توانید آنها را با بهترین قیمت تهیه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : یخچال کده
سلام پرواز ایرانیان
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان