یخچال ال جی بخرم یا سامسونگ؟

ژیوار

در دنیای پرتنوع لوازم خانگی، انتخاب یخچال از میان برندهای معتبری مانند ال جی و سامسونگ کار آسانی نیست. نوآوری‌های این دو برند، بخصوص در محصولات اخیرشان، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و امکانات جدید ارائه شده توسط این دو برند را می‌تواند تحویل در صنعت لوازم خانگی دانست. انتخاب میان این دو برند، مستلزم بررسی دقیق نیاز، میزان بودجه و اولویت‌های فرد است. بنابراین بهتر است پیش از خرید این محصول، با تحقیقات لازم در زمینه مسائل کیفی و مشخصات فنی این دو برند، بهترین تصمیم ممکن را گرفت.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 محصول پرطرفدار این دو برند با بررسی ویژگی‌های هریک از آنان پرداخته است.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH77

این مدل یخچال سامسونگ با کمپرسور اینورتر خود، به خوبی میزان مصرف برق و سرمایش یخچال را مدیریت می‌کند. آب‌سردکن این محصول از نوع اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری است و نمایشگر دیجیتال روی درب دستگاه، وضعیت فعلی یخچال را با ظاهری شکیل در معرض نمایش قرار می‌دهد. ظرفیت کلی این یخچال 768 لیتر است و از این رو کمترین دغدغه ممکن را حتی برای خانواده‌های پرجمعیت ایجاد می‌کند. سیستم خنک‌کننده چرخشی نیز به تبادل سرما و پخش آن در تمامی نقاط یخچال کمک می‌کند. این محصول در بازار کنونی حدود 212 میلیون و 540 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

1

یخچال فریزر ساید بای ساید Next-P ال جی مدل MDP860DB

طراحی مدرن درب این یخچال در نگاه اول می‌تواند توجهات را به خود جلب کند. دستگیره‌های پاکتی، رنگ مشکلی الماسی و بخش بار، نمای ظاهری این محصول را متمایز می‌کند. این مدل یخچال ال جی می‌تواند با ایجاد صدای کم، در کنار کاهش مصرف انرژی، طراوت و تازگی محصولات و مواد غذایی داخل خود را تضمین کند. میزان مصرف انرژی در این محصول به طرز چشم‌گیری کاهش یافته و نسبت به مدل‌های قدیمی تا 25 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. همچنین ظرفیت حدودی 709 لیتری این دستگاه، مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. این محصول حدود 225 میلیون تومان قیمت دارد.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS65

بدنه مشکی و ظاهر زیبای این یخچال سامسونگ می‌تواند دل هر کاربری را ببرد. سیستم سرمایش سریع این محصول، به حفظ طراوت و ویتامین‌های موجود در مواد غذایی، بخصوص محصولات پروتئینی کمک زیادی می‌کند. حجم کلی این مدل یخچال سامسونگ حدود 660 لیتر گزارش شده که در نوع خود آن را به محصولی مناسب برای استفاده در خانواده‌های پرجمعیت تبدیل می‌کند. طراحی داخلی و چهار طبقه موجود در یخچال، می‌تواند به راحتی در حفظ نظم درونی یخچال کمک کند؛ بخش فریزر نیز سه طبقه و دو کشو دارد. این مدل یخچال سامسونگ با قیمت حدودی 169 میلیون تومان عرضه می‌شود.

دریان سفر امید

3

یخچال ساید بای ساید ال جی X334

این مدل یخچال هوشمند ال جی، با طراحی چهاردرب خود، فضای آشپزخانه را مدرن می‌کند؛ رنگ دودی بدنه از جنس استیل، با طراحی دستگیره‌های مخفی نیز این طراحی را چشم‌نوازتر می‌کند. این محصول با قابلیت سیستم تهویه بهداشتی، امکان اتصال به آب شهری را دارد و دغدغه حفظ سلامتی کاربران از اولویت‌های تولید این یخچال ال جی بوده‌است. سیستم یخ‌ساز مکعبی، بخصوص در فصول گرم سال می‌تواند به کاربران در تهیه نوشیدنی خنک کمک کند. با امکان اتصال به تلفن همراه، در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، از طریق سیستم عیب‌یاب هوشمند، می‌تواند در کمترین زمان ممکن، نقص احتمالی را برطرف کرد. این محصول با 889 لیتر فضای ذخیره‌سازی، 6 طبقه در یخچال، 2 کشو برای نگهداری سبزیجات و 6 طبقه در بخش فریزر نیز دارد. این محصول را می‌توان با قیمت حدودی 159 میلیون تومان خریداری کرد.

4

مقایسه قیمت روز انواع یخچال‌ها در «ایمالز»

ایمالز به‌عنوان اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران، امکان مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها، بخصوص یخچال و فریزر را برای کاربران در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشگاه­‌های حضوری فراهم می‌کند. در واقع کاربران با جست­‌وجوی اینترنتی در این سایت، می‌توانند با فروشگاه‌های معتبر در سراسر ایران ارتباط برقرار کنند و یخچال مورد نظر خود را بهتر و ارزان‌تر خریداری کنند.

کاربران علاقه‌مند به خرید یخچال ال جی یا سامسونگ ، برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود، می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز