«یارِ تیم» ؛ جدیدترین پلتفرم خرید و فروش در ایران

ژیوار

استارتاپ «یارتیم» با هدف ایجاد یک پل ارتباطی مستقیم و بی‌واسطه بین عمده‌فروشان، تولیدکنندگان و فروشندگان خرد و کلان در سراسر ایران راه‌اندازی شده است.

به گزارش کاماپرس، این پلتفرم تبلیغاتی نه تنها امکان معرفی گستره وسیعی از محصولات بازار عمده را فراهم می‌کند، بلکه ارتباط مستقیم با تأمین‌کنندگان محصولات را نیز تسهیل می‌کند.

یارتیم با حذف واسطه‌ها و کاهش فاصله بین عرضه و تقاضا، مبادلات کالا را ساده‌تر کرده و دسترسی به بازار بزرگ‌تر و کاهش هزینه‌های طرفین را فراهم می‌کند. عمده‌فروشان با استفاده از این پلتفرم می‌توانند با درج آگهی‌های خود، فروش بیشتر، سودآوری بالاتر و گردش مالی بهتری را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

همچنین، خریداران با دسترسی آسان و بی‌واسطه به محصولات با قیمت‌های کمتر، قادر خواهند بود توان خرید خود را افزایش دهند. این مزایا در نهایت به رشد اقتصادی بازار و فعال‌سازی چرخه اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

دریان سفر امید

یارتیم با حضور در پلتفرم‌های مختلفی مانند وب‌سایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، به معرفی گستره وسیعی از کالاهای متنوع می‌پردازد. این کالاها در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله مد و پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم‌التحریر و اداری، لوازم ورزشی، سفر و سرگرمی، و همچنین لوازم و پوشاک کودکان قرار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : یارتیم
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز