گوشی سامسونگ چه مدلی بخریم؟

گوشی سامسونگ
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اپل و سامسونگ، برندهای پیشرو در بازار موبایل هستند که نسخه‌های ممتاز آنها دارای کیفیت‌ بالا و قیمت‌های نجومی است. البته سامسونگ با عرضه گوشی‌های میان‌رده و با قیمت‌های معقول‌تر سعی کرده این نقیصه را برطرف کند و تلاش بر پوشش کل بازار دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پربازدیدترین گوشی سامسونگ از سری‌های M ،S  و A در ایمالز ‌پرداخته است.

پربازدیدترین گوشی سامسونگ سری S

گوشی سامسونگ  Galaxy S23 FEبا ظرفیت 256 و رم هشت گیگابایت: در این گوشی سامسونگ با صفحه ‌نمایش در ابعاد 6.4 اینچ و رزولوشن 1080×2340 پیکسل مواجه هستیم. این گوشی دارای یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل، سنسور هشت مگاپیکسل تله‌فوتو با قابلیت زوم سه برابری بدون کم شدن کیفیت و سنسور 12 مگاپیکسل از نوع فوق‌عریض است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 8K  را هم دارد. این گوشی سامسونگ به‌راحتی می‌تواند بازی‌های سنگین و برنامه‌های کاربردی را اجرا کند. باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات، از دیگر مشخصات آن است. در مجموع می‌توان گفت که این گوشی سامسونگ در حد و اندازه پرچمداران آن، اما با قیمتی ارزان‌تر است. قیمت این مدل از ۲۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان تا ۲۸ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده متفاوت است.

گوشی سامسونگ

پربازدیدترین گوشی سامسونگ سری M

گوشی سامسونگ Galaxy M13 با ظرفیت 64 و رم چهار گیگابایت:این گوشی سامسونگ دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچ و رزولوشن 1080×2408 است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل آن با عملکرد عالی در نور روز و شب، سنسور پنج مگاپیکسل فوق عریض و سنسور دو مگاپیکسل ماکرو، دوربین‌های سه‌گانه این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند. این گوشی دارای توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی است. طول عمر مفید باتری این گوشی سامسونگ دو روز و حتی بیشتر در حالت مصرف عادی است. قیمت این مدل از پنج میلیون و ۵۹۵ هزارتومان تا شش میلیون و ۲۵۹ هزارتومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده متفاوت است.

گوشی سامسونگ

پربازدیدترین گوشی سامسونگ سری A

گوشی سامسونگ Galaxy A54 با ظرفیت 256 و رم هشت گیگابایت: این گوشی سامسونگ دارای صفحه‌نمایش باکیفیت 6.4 اینچی و رزولوشن بسیار خوب و حداکثر روشنایی در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مشتقیم نور خورشید با وضوح بالا است. همچنین این گوشی به سنسور قدرتمند عریض برای ثبت تصاویر بسیار جذاب در نور روز و نور شب، سنسور دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل با زاویه دید گسترده 123 درجه مناسب عکاسی طبیعت و همچنین سنسور پنج مگاپیکسل ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک مجهز شده است. گوشی سامسونگ A54 عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین دارد. قیمت این مدل از ۱۶ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان تا ۱۹ میلیون و ۹۹۰ هزارتومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده متفاوت است.

گوشی سامسونگ

استعلام قیمت گوشی سامسونگ از «ایمالز»

ایمالز، اولین موتور جست‌وجوی کالا بوده که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و هیچ‌گونه دخالتی در کارکرد فروشگاه‌های اینترنتی ندارد. این مجموعه فرآیند خرید را تسهیل کرده و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود؛ در نتیجه شرایط خرید کالاها با قیمت ارزان‌تر را به وجود می‌آورد. علاقه‌مندان برای ارتباط با ایمالز می‌توانند به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه ۷، واحد ۱۹۰۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۳۹۳۳ تماس بگیرند. همچنین از طریق نشانی اینترنتی https://emalls.ir می‌توانند کالای مورد نظر را پیدا کرده و پس از مقایسه‌ قیمت در فروشگاه‌های مختلف، محصول را از طریق وبسایت فروشگاه خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز