گوشی سامسونگ آ 25 را از تکنولایف بخریم یا دیجی کالا؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی سامسونگ آ 25 ویتنام با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی مدنظر این گزارش بوده و قیمت آن به طور کلی در حدود 15 میلیون تومان است. این محصول در سایت‌های مختلف اینترنتی به فروش می‌رسد و جزو محصولات پرطرفدار به حساب می‌آید که در بین محصولات میان رده سامسونگ قرار می‌گیرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت گوشی سامسونگ آ 25 ویتنام در دو سایت تکنولایف و دیجی کالا می‌پردازد.

قیمت گوشی سامسونگ آ 25 ویتنام در تکنولایف

این گوشی سامسونگ در زمان تهیه این گزارش، با قیمت 14 میلیون و 789 هزار تومان در سایت تکنولایف به فروش می‌رسد. این محصول با رنگ‌های زرد و سرمه‌ای در تکنولایف موجود است و همراه با 18 ماه گارانتی شرکتی فروخته می‌شود. همچنین ضمانت 7 روزه بازگشت کالا و ضمانت اصالت کالا نیز در این مجموعه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت گوشی سامسونگ آ 25 ویتنام در دیجی کالا

گوشی سامسونگ آ 25 در سایت دیجی کالا و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 15 میلیون و 340 هزار تومان به فروش می‌رسد. این سایت سه رنگ زرد، سرمه‌ای و آبی روشن را ارائه کرده و با گارانتی 18 ماهه هماهنگ عرضه می‌شود. همچنین امکان پرداخت در محل برای خرید این گوشی وجود داشته و همراه با ضمانت 7 روزه بازگشت کالا می‌توان آن را خریداری کرد.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ آ 25

این گوشی سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی داشته و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته را همراه با امکان استفاده از دو سیمکارت در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. این محصول سه دوربین 50 و 8 و 2 مگاپیکسلی داشته و رزولوشن صفحه نمایش آن 2340 در 1080 پیکسل است. همچنین کیفیت دوربین سلفی در این گوشی 13 مگاپیکسل بوده و در آن امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 25 واتی وجود دارد. این گوشی سامسونگ با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی ارائه شده و وزن آن نیز 197 گرم است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاسامسونگ
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز