گوشی آ 15 سامسونگ را از دیجی کالا بخریم یا از تکنولایف؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی آ 15 سامسونگ ویتنام با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی قیمتی در حدود 9 میلیون تومان دارد. این محصول دو سیمکارته که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده با ظرفیت‌های حافظه داخلی و رم متفاوتی نیز عرضه شده که متناسب با کم و زیاد شدن این ظرفیت‌ها قیمت آن نیز تغییر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش قیمت گوشی آ 15 سامسونگ ویتنام را در دو سایت دیجی کالا و تکنولایف بررسی می‌کند.

قیمت گوشی آ 15 سامسونگ ویتنام در دیجی کالا

قیمت گوشی آ 15 سامسونگ در دیجی کالا و در زمان تهیه این گزارش 9 میلیون و 490 هزار تومان است. این محصول با سه رنگ زرد، سرمه‌ای و آبی روشن در این سایت وجود داشته و قیمت آن در رنگ‌های مختلف متفاوت در نظر گرفته می‌شود. گوشی آ 15 سامسونگ با رنگ آبی روشن قیمت 9 میلیون و 700 هزار تومانی داشته و قیمت آن در رنگ زرد 9 میلیون و 690 هزار تومان است.

این محصول با گارانتی 18 ماهه هماهنگ (داریا همراه) عرضه شده و پس از خرید هفت روز ضمانت بازگشت کالا دارد. همچنین ضمانت اصل بودن کالا نیز در این سایت ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت گوشی آ 15 سامسونگ ویتنام در تکنولایف

قیمت این گوشی سامسونگ در تکنولایف 9 میلیون و 104 هزار تومان برای رنگ آبی روشن و 9 میلیون و 252 هزار تومان برای رنگ سرمه‌ای بوده و رنگ دیگری از آن در زمان تهیه این گزارش موجود نیست. 18 ماه گارانتی شرکتی همراه با این کالا ارائه شده و امکان پرداخت اقساطی و پرداخت در محل نیز وجود دارد. همچنین این گوشی ضمانت اصالت کالا و 7 روز ضمانت بازگشت کالا را عرضه می‌کند.

ویژگی‌های گوشی آ 15 سامسونگ ویتنام

این گوشی سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی طراحی شده و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی دارد. همچنین میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی 800 نیت عنوان شده و نرخ تازه سازی تصویر آن 90 هرتز است. این گوشی از شبکه اینترنت 4 جی پشتیبانی کرده و محصولی هشت هسته‌ای است که 200 گرم وزن دارد.

کیفیت دوربین سلفی گوشی آ 15 سامسونگ 13 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین‌های اصلی آن 50 و 5 و 2 مگاپیکسل است. این محصول ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و قابلیت شارژ سریع آن 25 وات ساعت است که عددی مناسب به نظر می‌رسد. همچنین این گوشی حسگرهایی مانند شتاب سنج، اثر انگشت، قطب نما و حسگر مجاورت مجازی داشته و از سنسور نور و ژئومغناطیسی نیز بهره مند است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاسامسونگ
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز