گلدن ویزای امارات؛ همه چیز درباره ویزای طلایی دبی

گلدن ویزای امارات - کاماپرس
ژیوار

دولت امارات متحده عربی در تلاش برای افزایش درآمد خود از طریق کاهش وابستگی کشور به منابع نفتی است، از این رو به روشی مانند نخبه گزینی روی آورده است. در واقع دولتمردان امارات ویزاهای اختصاصی را برای نخبه‌های بخش‌های مختلف تدارک دیده‌اند تا این گروه‌ها با اقامت دبی با ثبت شرکت ، ویزای طلایی سرمایه گذاران، دریافت بورسیه تحصیلی و … بیشترین خدمات را به دولت ارائه بدهند و سودآوری داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، از میان شهرهای کشور امارات، دبی همیشه محبوب توریست‌ها و مهاجران بوده است. وضعیت این شهر به لحاظ امکانات منحصر به فرد آن، ابزارهای رفاهی و… در خاورمیانه برتر بوده و به همین دلیل بسیاری از مهاجران مدهوش اقامت در آن هستند. روش‌های مختلفی برای گرفتن اقامت دبی وجود دارد که یکی از آن ویزای طلایی است.

ویزای طلایی یکی از بهترین و جالب توجه‌ترین طرح‌ها به منظور جذب مهاجران متخصص و نخبه در تمامی شهرهای امارات، به خصوص دبی، بوده که در سال‌های اخیر نظر پزشکان، سرمایه گذاران و حتی کارگران را به خود جلب کرده است. دارنده ویزای طلایی این امکان را دارد تا بین پنج تا 10 سال همراه خانواده در دبی یا دیگر شهرهای امارات زندگی کند. با این نوع ویزا، فرد زمان کافی برای دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت را خواهد داشت و همچنین می‌تواند مدارک تحصیلات تکمیلی خود را دریافت کند.

گلدن ویزای امارات - کاماپرس

کلیاتی درباره ویزای طلایی

طرح ویزای طلایی از سال 2018 توسط دولت امارات مطرح شد که به محض آغاز آن تاثیرات مثبتش روی اقتصاد این کشور آشکار شد. طبق گفته‌ها، بعد از اعطای این نوع ویزا به نخبگان حوزه‌های مختلف از کشورهای گوناگون، درآمد توریستی امارات از کل درآمد نفتی ایران نیز بیشتر شد. قاعدتا اعطای این ویزا با شرایط نه چندان سخت، سرریز سرمایه گذاری خارجی، رشد اقتصادی و توسعه نیروی انسانی بیشتری را برای امارات خواهد داشت و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

دریان سفر امید

همه افراد امکان درخواست برای ویزای طلایی امارات را ندارند. این ویزا به سرمایه گذاران املاک و مستغلات، کارآفرینان، دانشجویان نخبه با استعدادهای منحصر به فرد، متخصصان و افراد دارای مهارت کاری ویژه مانند پزشکان، دانشمندان، مخترعان، صاحبان سبک هنری، متخصصان بخش‌های فنی و علمی و دانش آموزان نخبه تعلق می‌گیرد

مدارک لازم برای دریافت ویزای گلد از طریق ثبت شرکت

از میان متقاضیان با شرایط مذکور، سرمایه گذاران و کارآفرینان بیشتر مایل به دریافت چنین ویزایی هستند. البته افرادی که مایل به دریافت ویزای گلد امارات از طریق مزیت ثبت شرکت و سرمایه گذاری هستند باید یکسری ویژگی‌هایی داشته باشند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد؛

*متقاضیان باید امکان سرمایه گذاری حداقل 500 هزار درهمی در امارات را داشته باشند.

*متقاضیان باید مدرک تحصیلی معتبری در یک رشته تحصیلی مرتبط با حوزه تجاری داشته باشند.

*علاقمندان به دریافت ویزای گلد باید حداقل دو سال سابقه کاری در زمینه تجاری کسب کنند و سپس درخواست بدهند.

*سن متقاضی این ویزا نباید کمتر از 25 سال باشد.

*نداشتن سو پیشینه از دیگر شرایط دریافت ویزای گلد است.

گلدن ویزای دبی - کاماپرس

چرا بهتر است به آریاپی مراجعه داشته باشیم؟

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در حوزه‌ای کارآفرینی داشته یا دارای طرحی با توجیح اقتصادی هستید، امکان اقدام برای دریافت ویزای گلد را دارید. برای این کار نیز امکان دریافت مشاوره و کمک از درگاه‌های معتبر وجود دارد.

یکی از این درگاه‌ها آریاپی است که درباره خدمت مذکور و خدمات مربوط به دریافت اقامت با ثبت شرکت در دبی فعالیت دارد. به طور کلی ایرانیان امکان استفاده از خدمات آریاپی برای تمدید اقامت در دبی را دارند. در صورتی که فردی برای گرفتن یا تمدید اقامت در دبی از طریق درگاه آریاپی اقدام کند، با توجه به شرایط کلی و روش انتخابی، این اقدام برای وی بیشتر از یک ماه به طول نمی‌انجامد.

هزینه مربوط به دریافت و تمدید اقامت در دبی با ثبت شرکت، روش تحصیلی یا روش‌های ویژه از طریق درگاه آریاپی به شرایط متقاضی مرتبط بوده اما این درگاه تا حد امکان با نرخ منصفانه چنین کاری را صورت خواهد داد.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت دبی از طریق آریاپی بهتر است به درگاه آن به نشانی https://www.ariapay.me مراجعه کرده یا با شماره 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز