گلدان روف گاردن از چه جنسی باشد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با استفاده از گلدان‌های روف گاردن می‌توان باغ شخصی‌سازی‌شده در پشت بام ایجاد کرد. البته لازم است که جنس گلدان روف گاردن متناسب با نوع گیاه و شرایط آب‌وهوایی منطقه انتخاب شود تا علاوه بر ایجاد بستر ایده‌آل، در طول زمان نیز به خوبی دوام بیاورد.

به گزارش کاماپرس، به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب در روف گاردن، از گلدان‌های مخصوص برای کاشت و نگهداری گیاهان استفاده می‌شود. استفاده از گلدان در روف گاردن شرایط مناسبی برای ایجاد فضای سبز در پشت بام فراهم می‌کند و باعث تقویت ارتباط انسان و طبیعت می‌شود. گلدان روف گاردن در ابعاد و اندازه‌های مختلف با استفاده از متریال‌ و موادی مانند فایبرگلاس، چوب، بتن و فولاد گالوانیزه روکش‌دار تولید می‎‌شود. ساختار متخلخل این گلدان‌ها بستر مناسبی برای رشد گیاهان ایجاد می­‌کند.

در این گزارش اطلاعات لازم برای انتخاب جنس گلدان روف گاردن ارائه شده است.

گلدان روف گاردن فایبر گلاس

جنس گلدان روف گاردن باید متناسب با شرایط آب‌وهوایی و سبک روف گاردن انتخاب شود. با این وجود، گلدان‌های فایبرگلاس، یکی از بهترین و پرطرفدارترین گزینه‌ها به شمار می‌­آید که علاوه بر ظاهر زیبا، بسیار مقاوم و بادوام‌ است. گلدان‌های فایبرگلاس به خوبی در برابر عوامل محیطی دوام می‌آورند و طول عمر بالایی دارند. وزن سبک گلدان‌های فایبر گلاس باعث شده که این گلدان­‌ها به آسانی قابل جابه‌جایی باشد. تنوع مدل‌ها و رنگ‌های گلدان‌های فایبر گلاس نیز باعث شده که طیف انتخاب وسیعی داشته باشند.

گلدان روف گاردن چوبی

گلدان‌های روف گاردن چوبی، ظاهری زیبا و طبیعی به محیط می‌بخشند و قیمت نسبتا مناسبی دارند. تنوع مدل‌های تولیدشده چوبی، طیف وسیعی از انتخاب را در اختیار افراد قرار می‌دهد؛ با این وجود، باید در نظر داشت که گلدان‌های روف گاردن چوبی معمولا دوام و مقاومت زیادی ندارند و در صورت قرار گرفتن در معرض آب خراب می‌شوند. همچنین گلدان‌های روف گاردن چوبی بزرگ، وزن سنگینی دارند و جابه‌جایی آن‌ها دشوار است.

راز آسمان پایتخت

گلدان روف گاردن فلزی

گلدان‌های روف گاردن فلزی معمولا از جنس گالوانیزه بوده و برای افزایش مقاومت، با رنگ الکترواستاتیک پوشیده می‌شوند. از مزیت‌های استفاده از گلدان‌ فلزی در روف گاردن می­توان به مقاومت بالا و خاصیت ضدزنگ بودن آن‌ اشاره کرد. همچنین گلدان‌های فلزی، مقاومت بسیار بالایی در تحمل وزن و فشار خاک به دیواره‌ها دارند. به طور کلی گلدان‌های روف گاردن فلزی انعطاف‌پذیری زیادی در شرایط آب‌وهوایی مختلف دارند و به همین جهت بسیار پرکاربرد هستند. گلدان‌های روف گاردن فلزی محدودیت رنگی ندارند و در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.

گلدان روف گاردن بتنی

گلدان‌های روف گاردن بتنی دارای مقاومت زیادی هستند و تا چند دهه عمر می‌کنند. این گلدان‌ها به عنوان عایق حرارت عمل می‌کنند و همچنین در زمستان‌ها از یخ زدن ریشه گیاه جلوگیری می‌کنند؛ با این وجود، باید در نظر داشت که گلدان‌های بتنی به دلیل ضخامت زیاد بدنه، فضای کمی برای کاشت گیاه در اختیار می‌گذارند. وزن سنگین گلدان‌های بتنی از معایب آن‌ها به شمار می‌­رود که جابه‌جایی آن‌ها در روف گاردن را دشوار می‌کند.

گلدان روف گاردن سفالی

گلدان روف گاردن سفالی، یکی از نوستالژیک‌ترین انتخاب‌ها است و فضای سنتی را ایجاد می‌کند؛ با این حال، گلدان‌های سفالی مقاومت بسیار کمی دارند و با ضربه‌­ای کوچک به راحتی می‌شکنند. همچنین گلدان‌های سفالی مقاومت خوبی در برابر سرمای شدید ندارند و احتمال آسیب دیدن گیاه را افزایش می‌دهند.

چگونگی انتخاب بهترین جنس گلدان روف گاردن

«ایده سبز» با تیمی متشکل از طراحان، متخصصان و مجریان فضای سبز از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با هدف افزایش سرانه فضای سبز، تعداد زیادی از پروژه‌های موفق را در کارنامه فعالیت حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است. ایده سبز انواع گلدان‌های روف گاردن را در ابعاد و اندازه‌های مختلف عرضه می‌کند. افراد می‌توانند با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان این مجموعه، بهترین گلدان را متناسب با روف گاردن خود انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://idehsabz.co مراجعه کنند یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های 02177245295، 09126494926 و 09121173266 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز