گزارش عملکرد 6 ماه اول شرکت اجاره خودرو سعادت رنت – رتبه 1 رضایتمندی مشتریان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت اجاره خودرو بین‌المللی سعادت رنت، گزارش عملکرد خود در 6 ماهه اول سال 1402 را منتشر کرده است.

اهداف سعادت رنت در سال 1402

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت با هدف جلب رضایت مشتریان در tripadvisor و google Review رتبه 1 رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است.

با توجه به خدمات ما، اهداف مالی شرکت در راستای افزایش تعداد اجاره خودرو در شعب مختلف، اضافه کردن شعبات جدید و بهبود هرچه بیشتر این خدمات در سطح شعبه های سعادت رنت بوده است.

در ادامه گزارش عملکرد 6 ماه اول سال 1402 سعادت رنت را در مقایسه با 6 ماهه دوم سال 1401 ارائه می‌دهیم.

میزان رشد اجاره خودرو بدون راننده

با توجه به آمار، در پاییز و زمستان سال 1401، میانگین تعداد روز اجاره هر خودرو بدون راننده سعادت رنت در ایران، 21.5 روز بوده که این عدد در بهار و تابستان 1402 به 27.5 روز رسیده است و رشد 27 درصدی در این مورد داشته‌ایم.

میزان رشد اجاره خودرو در امارات

یکی دیگر از خدمات مهم شرکت سعادت رنت، اجاره خودرو با راننده و بدون راننده در امارات است. در پاییز و زمستان سال 1401، میانگین تعداد روز اجاره هر خودرو در شعب امارات سعادت رنت، 21.8 روز بوده که این عدد در 6 ماهه اول سال 1402 به 25.89 روز رسیده است و رشد 32 درصدی در این زمینه داشته‌ایم.

اجاره خودرو در دبی-کاماپرس

میزان رشد اجاره خودرو برای تشریفات و عروسی

اجاره خودروهای با راننده مثل ون و اتوبوس و خدمات تشریفات و ماشین عروس هم از خدمات پرطرفدار سعادت رنت می باشد.

در این خدمات یا توجه به بررسی ها، در 6 ماهه اول سال 1402، نسبت به سال گذشته، 13 درصد رشد داشتیم.

افزایش تعداد و ارتقاء مدل و کیفیت فنی ناوگان خودرویی سعادت رنت

سعادت رنت در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان خود در شعبات مختلف، همواره در تلاش است به تعداد خودروهای ناوگان خود اضافه کند و یا با ارتقاء مدل، رضایت بیشتر مشتریان را جلب نماید.

در 6 ماه اول سال 1402، تعداد زیادی خودرو مدل سال، از شرکت های خودروسازی مطرح دنیا، به ناوگان خودرویی امارات ما افزوده شد. در شعبات ایران هم 33 خودرو جدید را اضافه کردیم.

مشتریان سعادت رنت بیشتر چه کسانی بودند؟

با توجه به بررسی های انجام شده توسط سعادت رنت، بیشترین تعداد افرادی که از ما خودرو اجاره کردند، در بازه سنی 25 تا 34 بوده اند. 67 درصد از این افراد آقا و 30 درصد خانم بوده‌اند. تهران، اصفهان، شیرار و کرج هم بیشترین تعداد اجاره خودرو از شرکت ما را داشته‌اند.

سعادت رنت، اولین اجاره خودرو سبز

در سال 1402، برای اولین بار، شرکت سعادت رنت، طرح اجاره خودرو سبز را ارائه داد. با توجه به اهمیت محیط زیست و تلاش ما برای حفظ زمین و محیط زیست، در تلاشیم که در تمامی مراحل اجاره خودرو از شرکت سعادت رنت، کاغذ را حذف کنیم.

اجاره خودرو سبز-کاماپرس

چشم انداز آینده سعادت رنت

سعادت رنت در تلاش است که همواره هدف اصلی خود، یعنی کسب رضایت و پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در کل دوران فعالیت خود حفظ کند. علاوه بر این، گسترش شعبات و ناوگان خودرویی سعادت رنت، از اهداف ما می‌باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
تهران آهن
نهال گشت
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز