گزارش عملکرد سالانه آمیتیس تراول

گزارش عملکرد امیتیس تراول - کاماپرس
ژیوار

آژانس گردشگری آمیتیس تراول به عنوان مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی و نمایندگی رسمی هوای فری برد در ایران مشغول به فعالیت است. این مجموعه دارای 18 سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای تخصصی و ارائه خدمات گردشگری است و با ارائه بهترین و باکیفت‌ترین خدمات، موفق شده که در طی سال‌های فعالیت خود رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به مرور گزارش عملکرد آمیتیس تراول در یک سال اخیر پرداخته است.

آغاز فعالیت آمیتیس تراول

آژانس گردشگری آمیتیس بال پارس، عضو انجمن هوایی بین‌المللی یاتا و انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری است و از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه برگزاری تورهای گردشگری و مسافرتی و فروش بلیط‌های هواپیمایی آغاز کرد. این مجموعه از سال 1393 به عنوان نمایندگی هواپیمایی فری برد فعالیت در ایران فعالیت می‌کند. در حال حاضر امکان تهیه پرواز مستقیم به شهرهای آلانیا، آنتالیا، بدروم و قبرس شمالی از آمیتیس تراول برای مسافران فراهم شده است. این مجموعه بر پایه جلب رضایت و رعایت حقوق مشتریان و ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن فعالیت می‌کند و موفق شده اعتماد بسیاری از افراد را جلب کند.

گزارش فعالیت آمیتیس تراول در سال اخیر در بخش پشتیبانی

آمیتیس تراول به منظور رفاه حال مشتریان و مراجعان، خدمات پشتیبانی تلفنی خود را به صورت 24 ساعته ارائه می‌دهد. در سال اخیر بیش از 74 هزار 487 تماس موفق با بخش پشتیبانی آمیتیس تراول برقرار شده و میانگین مکالمات 821 ساعت بوده است. بیشترین مدت زمان مکالمه در سال اخیر 59 درقیقه و بیشترین تعداد تماس دریافتی، در 15 بهمن سال 1402 ثبت شده است.

گزارش مسافران آمیتیس تراول

بر اساس اطلاعات به دست آمده از فهرست مسافران آمیتیس تراول در سال اخیر، 62 درصد از جمعیت مسافران را آقایان در برگرفته‌اند و خانم‌ها 38 درصد از کل مسافران را شامل شده‌اند.

دریان سفر امید

محبوب‌ترین تورهای مسافرتی آمیتیس تراول

آژانس گردشگری آمیتیس تراول به عنوان مجری مستقیم، تعداد زیادی از تورهای خارجی به مقاصد گردشگری مختلف را برگزار می‌کند. گردشگران برای رزرو تورهای ترکیه، تایلند، مالدیو، ارمنستان، روسیه، سنگاپور و همچنین کشورهای اروپایی می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند. هر یک از این تورهای خارجی در چند مورد از بهترین و محبوب‌ترین شهرهای گردشگری در مقصد مورد نظر برگزار می‌شوند. به همین جهت افراد حق انتخاب گسترده‌ای دارند و می‌توانند متناسب با سلیقه و علایق خود مقصد مورد نظر را انتخاب کنند.

از میان گزینه‌های متنوع آمیتیس تراول، تور آنتالیا رتبه نخست را بین پرطرفدارترین تورهای تفریحی از نظر گردشگران به خود اختصاص داده است. تور استانبول در جایگاه دوم در بین پرطرفدارترین گزینه‌ها قرار گرفته و در نهایت رتبه سوم، به تور دبی تعلق گرفته است.

مرور گزارش‌های پرواز آمیتیس تراول

پرواز تهران استانبول هواپیمایی ماهان، به عنوان محبوب‌ترین گزینه در بین مسافران در سال اخیر بوده است. پرواز مستقیم تهران آنتالیا هواپیمایی فری برد و پرواز تهران دبی هواپیمایی ماهان در رتبه‌بندی دوم و سوم قرار گرفته‌اند. پرواز آمریکا به مبلغ 340 میلیون تومان و پرواز ساری با هزینه 890 هزار تومان به عنوان گران‌ترین و ارزان‌ترین گزینه‌های آمیتیس تراول در سال اخیر شناخته شده‌اند.

لاکچری‌ترین تور آمیتیس تراول

تور بالی به عنوان لوکس‌ترین و پرهزینه‌ترین تور مسافرتی آمیتیس تراول در نظر گرفته می‌شود. گران‌ترین تور بالی اندونزی در سال اخیر به مبلغ 610 میلیون تومان به ازای هر نفر برگزار شده است. این تور به مدت هفت شب و هشت روز برگزار شده و گردشگران از انواع خدمات مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ویزا توریستی و لیدر فارسی‌ زبان بهره‌مند بوده‌اند. افراد با رزرو تور بالی می‌توانند از بلیط هتل و اقامت درجه یک و بلیط رفت و برگشت اطمینان خاطر داشته باشند و به راحتی از سفر خود لذت ببرند.

ارزان‌ترین تور آمیتیس تراول

با وجود این که تورهای خارجی آمیتیس تراول شناخته‌شده‌تر هستند، ولی تورهای داخلی نیز با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و ارائه  خدمات درجه یک در طول سفر، طرفداران خاص خود را دارند. تور مشهد در سال اخیر با هزینه  چهار میلیون و 500 هزار تومان، لقب اقتصادی‌ترین آیتم آمیتیس تراول را به خود اختصاص داده است.

گزارش عملکرد سایت آمیتیس تراول

در یک سال اخیر 856 هزار کاربر از این سایت بازدید کردند و آمارهای ارائه‌شده، از رشد 66 درصدی بازدیدکنندگان نسبت به قبل حکایت می‌کند. همچنین 150 هزار کاربر جدید به بازدیدکنندگان آمیتیس تراول اضافه شده است. به ترتیب کاربران شهرهای تهران، اصفهان، کرج، تبریز، شیراز و رشت بیشترین درصد بازدیدکنندگان سایت آمیتیس تراول را شامل می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان