گزارش سرویس‌های مبدل رمزارزی و بازار تترلند در تابستان۱۴۰۳

مبدل
آریاک سفر

سکوی تبادل تترلند گزارش تابستان۱۴۰۳ دو سرویس پرطرفدار خود را منتشر کرد. در این گزارش، سرویس‌های مبدل رمزارزی تترلند و سرویس بازار تترلند بررسی شده‌اند و عملکرد آن‌ها با سه‌ماهه اول سال مقایسه‌ شده است. به‌نظر می‌رسد شرایط ناپایدار قیمت تتر و بازار رمزارها بر رفتار مشتریان در فصل گرما تأثیر گذاشته است و عموماً با رفتاری محتاطانه روبه‌رو بوده‌ایم.

فرونشست تب تتر

پس از افزایش درخورتوجه قیمت تتر در ابتدای سال ۱۴۰۳ و هم‌زمان با تنش‌های منطقه‌ای، بازار تتر در داخل کشور با روند نزولی و در‌ادامه، با ثباتی نسبی همراه بود. این شرایط در‌کنار اخبار منطقه باعث شد تا ریسک‌پذیری کمتری در بازار به‌وجود بیاید و در‌نهایت، جذابیت بازارهایی مثل طلا برآیندی نزولی در آمار بازار تترلند ایجاد کند. تعداد کل سفارش‌ها درمقایسه‌ با بهار۱۴۰۳ با ۳۴/۵درصد کاهش روبه‌رو بود. همچنین، تعداد کل سفارش‌گذاران ۲۴/۵درصد درمقایسه‌ با فصل گذشته کاهش یافته است. به همین ترتیب، معامله‌های موفق سرویس بازار تترلند ۱۷درصد کاهش و حجم کل معاملات درمقایسه‌با فصل بهار کاهش ۱۹/۴درصدی را تجربه کرده‌ است. به‌نظر می‌رسد با ایجاد روند نزولی، جذابیت بازار خرید و فروش تتر در تابستان درمقایسه‌با بهار برای کاربران تترلند از بین رفته باشد.

مبدل تتر - کاماپرس

مبدل تترلند؛ همچنان جذاب، اما قربانی بازار جهانی

مبدل رمزارزی تترلند در تابستان شرایط نسبتاً باثباتی را تجربه کرد؛ اما فضای کلی نزولی بازار جهانی رمزارزها تا حد زیادی بر آن سایه افکند. کاربران تترلند در تابستان۱۴۰۳ روی دارایی‌های خود به‌طور متوسط ۷درصد سود کردند. بااین‌حال، حجم کلی تراکنش‌هایشان ۳۸/۵درصد درمقایسه‌با بهار کاهش یافت و با افت همراه بود. همچنین، تراکنش‌های این سرویس با افتی اندک، ۲/۵درصد کمتر از بهار شد.

دریان سفر امید

رمزارزهای تون‌کوین، نات‌کوین، بیت‌کوین، اتریوم، ترون، دوج، شیبا، بایننس کوین، سولانا، تتر طلا، فانتوم و ریپل پرتراکنش‌ترین دارایی‌های این سرویس در فصل تابستان بودند. همچنین، تترلند با توسعه این سرویس خود ۱۵ رمزارز دیگر را برای تبدیل به این سرویس اضافه کرده و جمع رمزارزهای موجود در مبدل رمزارزی خود را به ۵۰۵ ارز رسانده است.

به‌نظر می‌رسد بازار رمزارزها در پاییز شرایط امیدوار‌کننده‌ای را تجربه کند و در‌صورت نبود بحران‌های فراگیر، بازار جهانی و به‌تبع آن سکوهای تبادل داخلی بتوانند شاهد رشد بازار باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : تترلند
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان