گران ترین گوشی دکمه ای نوکیا کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی دکمه ای نوکیا از جمله گوشی‌های پرطرفدار و جذاب است که در بین افرادی که به دنبال گوشی دکمه ای می‌گردند به عنوان یکی از اولین انتخاب‌ها در نظر گرفته می‌شود. گوشی‌های گران قیمت این محصول اغلب با قیمتی در حدود 3 تا 3.5 میلیون تومان به فروش می‌رسند و اکثرا قابلیت‌هایی مانند دوربین، حافظه داخلی و حافظه رم را دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 گوشی دکمه ای نوکیا که با بیشترین قیمت به فروش می‌رسند را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی دکمه ای نوکیا با مدل 3310 2017

این مدل از گوشی دکمه ای نوکیا دارای سایز صفحه نمایش 2.4 اینچی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 3 تا 3.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که ظرفیت حافظه داخلی و رم آن هر دو 16 مگابایت است، امکان استفاده از ظرفیت باتری 1200 میلی آمپر ساعته را فراهم کرده و کیفیت دوربین پشت آن نیز 2 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی دارای چراغ قوه و نمایشگر رنگی بوده و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

گوشی دکمه ای نوکیا با مدل 8210

این گوشی نوکیا از شبکه اینترنت 4 جی استفاده کرده و با قیمت حدودی 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 128 و 4 گیگابایت است، امکان استفاده از صفحه نمایش 2.8 اینچی را فراهم کرده و ظرفیت باتری 1450 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی دکمه ای نوکیا یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در پشت داشته و از زبان فارسی نیز استفاده می‌کند.

گوشی دکمه ای نوکیا با مدل 5310 2020

این گوشی با یک دوربین پشت VGA طراحی شده و با قیمت حدودی 3 میلیون تومان در بازار موجود است. این محصول که سایز صفحه نمایش آن 2.4 اینچ عنوان می‌شود، قابلیت استفاده از ظرفیت حافظه داخلی 16 مگابایتی و رم 8 مگابایتی را فراهم کرده و از ظرفیت باتری 1200 میلی آمپر ساعته بهره می‌برد. همچنین این گوشی دکمه ای نوکیا امکان به کار بردن دو سیمکارت را فراهم می‌کند.

گوشی دکمه ای نوکیا با مدل 130 2017

این مدل از گوشی دکمه ای نوکیا که با سایز صفحه نمایش 1.8 اینچی طراحی شده با قیمت حدودی 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دوربین پشت VGA داشته و ظرفیت باتری 1020 میلی آمپر ساعته را عرضه می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی نوکیا از ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی استفاده کرده و رزولوشن 160 در 120 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی دکمه ای نوکیا با مدل 150

این گوشی دو سیمکارته نوکیاه بدون حافظه داخلی ارائه شده و با قیمتی در حدود 3 میلیون تومان قابل خریداری است. این محصول که سایز صفحه نمایشس 2.4 اینچی دارد، دوربین پشت VGA را عرضه کرده و ظرفیت باتری آن نیز 1020 میلی آمپر ساعت به حساب می‌آید. این محصول 81 گرم وزن داشته و حداکثر زمان مکالمه آن در زمان شارژ کامل تا 22 ساعت عنوان می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندنوکیا
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز