گران ترین کوله پشتی مدرسه در دیجی کالا

گران ترین کوله پشتی
ژیوار

گران ترین کوله پشتی مدرسه در دیجی کالا را با قیمتی در حدودی 7 میلیون تومان می‌توان خرید. کوله پشتی‌های این سایت برای تمام رده‌های سنی ارائه می‌شوند و گران‌ترین محصولات آن هم برای دوره ابتدایی و هم برای نوجوانان در نظر گرفته شده‌اند. این کیف‌ها، کیفیت و طراحی بسیار خوبی دارند و علاوه بر جادار و سبک بودن، از خسته شدن بیش از حد کمر و کتف نیز جلوگیری می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین کوله پشتی‌های مدرسه در دیجی کالا را معرفی می‌کند.

کوله پشتی دیزنی Mickey and Goofy Basketball برای مدرسه

این مدل از کوله پشتی مدرسه دیجی کالا که ظاهری جذاب و خاص دارد، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 7 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس پلی استر تهیه شده است و 440 گرم وزن دارد. همچنین ابعاد این کیف 30 در 15 در 37 سانتی متر است. این کوله پشتی با یک سبد بسکتبال تاشو و یک توپ بسکتبال کوچک عرضه می‌شود و مقاومت بالایی نیز دارد. بندهای این کیف به شکلی طراحی شده‌اند که کمترین فشار را به کمر دانش‌آموزان وارد کنند.

کوله پشتی مدرسه فابر کاستل 091

این مدل از کوله پشتی مدرسه برای کودکان در سنین بالاتر مناسب است و با قیمت 7 میلیون تومان ارائه می‌شود. این محصول ابعاد 18 در 28 در 46 سانتی متری دارد و وزن آن حدود 975 گرم است. همچنین این کوله پشتی امکان استفاده از 3 جیب خارجی و 4 جیب داخلی را فراهم می‌کند. جنس این محصول از نایلون است و در آن برندها با طراحی ارگونومیک برای حمل آسان طراحی شده‌اند. استفاده از این کیف برای حمل وسایل سنگین و استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

کوله پشتی مدرسه MDSS-CG4593

این محصول برزنتی با وزن 300 گرمی طراحی شده است و با قیمت 5 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. در این کوله پشتی مدرسه سه جیب خارجی قرار دارد و انتخابی جذاب برای دخترها و پسرهای نوجوان است. این کیف با ابعاد 13 در 40 در 30 سانتی متری روانه بازار می‌شود و طراحی شیک و زیبایی دارد. همچنین این محصول، با ظاهری ساده در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و یک جیب سگکی روی کیف و دو جیب پاکتی در کناره‌های آن به چشم می‌خورد.

کوله پشتی چرخ‌دار بنتون مدل L2358

این مدل از کوله پشتی مدرسه با ابعاد 38 در 23 در 50 سانتی متری ارائه شده است و با قیمت 5 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این کیف جنس برزنتی دارد و وزن آن در حدود 2.8 کیلوگرم است. این محصول از کیف‌های بزرگ و جاداری است که حتی کاربردی به عنوان ساک نیز می‌تواند داشته باشد. تعداد زیپ خارجی در این کیف 4 عدد است و در پیاده روی به سادگی می‌توان از قابلیت چرخ‌دار بودن آن استفاده کرد.

کوله پشتی مدرسه مدل MDSS-CG4583

این محصول دارای ابعاد 30 در 13 در 40 سانتی متری است و با قیمت 5 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود. تعداد جیب خارجی در این کوله پشتی به 6 عدد می‌رسد و وزن آن 300 گرم است. این کیف جادار جنس بزرنتی دارد و استفاده از آن هم برای دخترها و هم برای پسرها توصیه می‌شود. علاوه بر سبک و جادار بودن این محصول، بندها و بخش پشتی آن نیز به خوبی طراحی شده‌اند و از آسیب دیدن کتف و کمر جلوگیری می‌کنند.

کوله پشتی چرخ‌دار گلسی برد 3940

این کوله پشتی همراه با جامدادی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و با قیمت 5 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول جنس پلی استر دارد و در آن 5 جیب داخلی و 4 جیب خارجی به کار رفته است. همچنین این کیف ضدآب و قابل شست‌وشو از اسفنج‌های طبی بهره می‌برد و محفظه‌های خاص زیادی دارد. امکان جدا کردن بخش چرخ و دسته از این کیف وجود ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان