گران ترین نیم بوت زنانه در بازار + قیمت

گران ترین نیم بوت زنانه در بازار کاماپرس
ژیوار

اگر هنوز نیم بوت زنانه موردنظرتان را برای مهمانی‌ها و قرارهای زمستانی پیش رو انتخاب نکرده‌اید، احتمالا گشت‌وگذار در بین گران‌ترین نیم‌ بوت‌های زنانه از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده کفش در ایران و جهان، بتواند راهنمای خوبی باشد.

کاماپرس در این گزارش 7 نیم بوت، از گران‌ترین نیم بوت‌های زنانه موجود در بازار را معرفی می‌کند.

نیم بوت زنانه کوچ مدل ‏Rivington Rain Bootie‏

نیم بوت Rivington Rain Bootie‏ از برند پرآوازه و مطرح تولیدکننده کیف، کفش و اکسسوری در جهان است که درحال حاضر در ایران حدود 14 میلیون تومان قیمت دارد. زیره این نیم بوت از پی وی سی ( PVC) تهیه شده که وزن و قدرت اصطکاک متوسط داشته و از لیز شدن کفش جلوگیری می‌کند.

نیم بوت زنانه کوچ با پاشنه تخت و نوک باریک، برای استفاده‌های روزمره و مجلسی در فصول سرد سال مناسب است.

نیم بوت زنانه کوچ مدل ‏Rivington Rain Bootie‏ کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

نیم بوت زنانه دکتر مارتنز مدل JADON MAX BOOT PLATFORMS

کمتر کسی پیدا می‌شود که شیفته دنیای کفش‌ها، خصوصا بوت و نیم بوت چرمی باشد اما نام برند دکتر مارتینز به گوش‌اش آشنا نباشد.

از مهم‌ترین اصولی که برند دکتر مارتینز در طراحی و تولید کفش‌های خود به آن توجه دارد، حفظ کیفیت و کاربردی بودن آن‌هاست، به‌همین خاطر است که بیشتر تولیدات این برند، برای سبک‌های مختلف استایل و برای استفاده روزمره مناسب‌اند.

نیم بوت JADON MAX BOOT PLATFORMS از دکتر مارتینز با پاشنه 6 سانتی‌متری و نوک پهن، با قیمت روز 17 میلیون تومان قابل سفارش است.

نیم بوت زنانه دکتر مارتنز مدل JADON MAX BOOT PLATFORMS کاماپرس

نیم بوت زنانه اکو مدل Bella

کارل توسبای دانمارکی که توجه به جزئیات و مرغوبیت و راحتی تولیدات‌اش را یکی از اصول اساسی کاری‌ خود می‌داند، بیش از یک قرن است که با برند اکو، به یکی از برندهای حوزه کفش تبدیل شده است.

نیم بوت مدل بلا (Bella)  با قیمت روز 12 میلیون و 500 هزار تومان، تماما از چرم طبیعی گاوی تشکیل شده و یک کفش سبک و منعطف است که برای استفاده روزمره و در فضاهای رسمی و اداری کاربرد دارد.

نیم بوت زنانه اکو مدل Bella کاماپرس

نیم بوت زنانه چرم مشهد مدل J2687-038

برند چرم مشهد، از مشهورترین برندهای تولیدکننده محصولات چرم در ایران است که نام چند مدل مختلف از نیم بوت‌های آن در بین گران‌ترین نیم بوت‌های زنانه دیده می‌شود.

این نیم بوت بندی که از چرم طبیعی گاو و در رنگ سبز توسط برند چرم مشهد عرضه شده، درحال حاضر با قیمت حدودی 11 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و برای استایل‌های کژوال و یا رسمی قابل استفاده است.

نیم بوت زنانه چرم مشهد مدل J2687-038 کاماپرس

نیم بوت زنانه کاترپیلار مدل P89162

کاترپیلار مدل P89162، یک نیم بوت بندی با نوک پهن است که تا سایز 41 تولید شده و علاوه‌بر خانم‌ها، آقایان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. کاترپیلار که از برندهای قدرتمند در حوزه صنایع مختلف است با تولید و عرضه نیم بوت و بوت‌های باکیفیت و بسیار مقاوم، انقلابی در تولیدات کفش‌های زمستانی و بوت‌ها ایجاد کرد.

نیم بوت P89162 کاترپیلار، که یکی مدل‌های محبوب این برند در ایران است را می‌توانید با قیمت روز 10 میلیون و 850 هزار تومان تهیه کنید.

نیم بوت زنانه کاترپیلار مدل P89162 کاماپرس

نیم بوت زنانه تامی هیلفیگر مدل PVC

نیم بوت پی وی سی از جنس پلی وینیل کلراید و پاشنه 5/3 سانی‌متری، یک کفش چشم‌نواز و جذاب برای مهمانی‌ها و قرارهای ویژه و مهم است که درحال حاضر در ایران با قیمت 12 میلیون و 200 هزار تومان عرضه می‌شود.

پی وی سی به‌دلیل مقاومت بالا دربرابر ورود و نفوذ آب و سرما به داخل کفش و هم‌چنین انعطاف‌پذیری متعادل، یکی از پلاستیک‌های پرکاربرد در تولید کفش‌ها، خصوصا نیم بوت و بوت‌های زمستانی است، که قابلیت بازیافت و برگشت‌پذیری به طبیعت را نیز دارد.

نیم بوت زنانه تامی هیلفیگر مدل PVC کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز