گران ترین « بی ام و » های مدل 2018 در بازار چند؟

ممنوعیت واردات خودرو خارجی، باعث بالا رفتن قیمت این خوردوها در ایران شده است . تا جایی که بعضی از مدلهای بی ام و بالای ۵ و ۶ میلیارد تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، قیمتهای خودرو خارجی در بازار عجیب و غریب است. مهمترین دلیل فروشندگان هم این است که دیگر خودرو خارجی وارد بازار نمی شود . البته گرانی ارز و تحریمها هم به عنوان پای ثابت دلایل این گرانی ها همیشه اعلام می شود.

همه این عوامل دست به دست هم داده تا خودروهایی مثل پورشه و بی ام و با قیمتهای نجومی در بازار خرید و فروش شوند. فعالان بازار معتقدند خودروهای خارجی هنوز با این قیمتهای میلیاردی مشتریان خاص خودش را دارد. اما گران ترین بی ام و بازار با چه قیمتی معامله می شود؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بی ام و i730 گران ترین ، هاچ بک i120 ارزان ترین

آریاک سفر

بی ام و سری 1 هاچ بک i120 با قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان ارزان ترین مدل این خودرو در بازار است. البته بی ام و سری دو اکتیوتورزi218 هم با قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد. هر دو این خودرو در سال ۲۰۱۸ تولید شده اند.

  • برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت بی ام و x125 سال ۲۰۱۷ حدود ۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان است. بی ام و سری ۳ سدانi320 سال ۲۰۱۸ حدود ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت بی ام و x328 سال ۲۰۱۷ هم حدود ۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان است. بی ام و x428 سال ۲۰۱۷ هم حدود ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بی ام و سری ۵ I 530 سال ۲۰۱۸ هم حدود ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است. گران ترین بی ام و بازار هم مدل i730 سال ۲۰۱۸ است که با قیمت ۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز