گران ترین بازی ps5 کدام است؟

ژیوار

بازی ps5 گران قیمت و مناسب اغلب با قیمت بیش از 20 میلیون تومان در بازار موجود است. با این حال می‌توان از قیمت 3 میلیون به بالا را نیز به شکلی در بین محصولات گران‌تر نسبت به دیگر محصولات قرار داد. این بازی‌ها اغلب اکشن و مبارزه‌ای بوده و برای افراد بالای 16 سال مناسب هستند. همچنین این بازی‌ها گرافیک خوبی را ارائه می‌دهند و دنیای بازی بزرگ و جذابی دارند.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین بازی‌های ps5 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بازی ps5 با نام Tekken 8

این بازی ps5 با نسخه کالکتور پرمیوم عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که سبک اکشن و مبارزه‌ای دارد، برای افراد بالای 16 سال مناسب بوده و توسط شرکت باندای نامکو منتشر شده است. این بازی لباس‌ها، شخصیت‌ها و طرح‌های جدیدی نسبت به مدل‌های قبل اضافه کرده و در آن می‌توان چهره‌های مبارزان را به شکل خاص‌تری دید. برای طراحی این بازی سازندگان آن وقت زیادی گذاشته‌اند و از جمله پر جزئیات‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای به حساب می‌آید.

بازی ps5 با نام Final Fantasy VII Rebirth Deluxe Edition

این بازی ps5 با دنیای بزرگ و زیبایی طراحی شده و با قیمت حدودی 8 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که تنوع عالی در دشمنان دارد و از گرافیک جذابی استفاده می‌کند، سبک بازی نقش آفرینی و اکشن را عرضه کرده و برای افراد بالای 18 سال مناسب است. این محصول شخصیت‌پردازی جذابی داشته و در آن می‌توان از موسیقی لذت بخشی که پخش می‌شود لذت برد.

دریان سفر امید

بازی ps5 با نام Mavel’s Spider Man 2

این محصول اکشن و ماجراجویی برای افراد بالای 16 سال طراحی شده و با قیمت 3 میلیون و 680 هزار تومان به فروش می‌رسد. این بازی ps5 دنیایی بزرگ و زیبا را عرضه کرده و تنوع دشمنان بسیار خوبی دارد. همچنین مرد عنکبوتی 2 گرافیک فوق العاده‌ای دارد و بسیاری از گیمرها آن را تایید کرده‌اند. در واقع این بازی نسبت به مدل‌های قبل پیشرفت زیادی در گرافیک داشته است.

بازی ps5 با نام Rise of the Ronin

این بازی که برای افراد بالای 18 سال مناسب در نظر گرفته شده، محیط‌های قابل توجهی دارد و با قیمت 3 میلیون و 440 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول اکشن و ماجراجویی با داستانی جذاب ساخته شده و در آن پازل‌های چالش برانگیز و جذابی را می‌توان دید. این بازی ps5 فضایی خاص را در اختیار بازیکنان قرار داده و محصولی به نسبت جدید به حساب می‌آید.

بازی ps5 با نام Call of Duty: Modern Warfare

این بازی ps5 برای افراد بالای 18 سال مناسب بوده و با قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان قابل خریداری است. این محصول که از سبک بازی تیراندازی اول شخص بهره می‌برد، گیم پلی خشنی داشته و در آن می‌توان واقع گرایی را به طرزی باور نکردنی دید. همچنین این بازی محیط‌ها و سلاح‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد و تنوع جذابی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تک سیرونخل مارکت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز