گران ترین خانه های تهران در کدام محلات قرار دارند؟ + قیمت

برج- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آپارتمان و خانه‌های واقع در  شمال تهران و یا مناطق اعیان‌نشین، از نظر نرخ و قیمت‌گذاری همیشه صدرنشین بوده‌اند؛ این املاک عموما با اختلاف فاحشی بیشتر از مرکز شهر و مناطق جنوبی تهران قیمت می‌خورند. یکی از دلایل این اختلاف قیمت، امکاناتی است که در این مناطق وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین مناطق برای خرید خانه مثل در محله‌های مانند زعفرانیه، کامرانیه، قیطریه و… در تهران را بررسی می‌کند.

زعفرانیه؛ منطقه‌ای با طبیعت زیبا

اطراف محله زعفرانیه را کوه‌های البزر پوشانده و هوای خوب آن یکی از دلایل قیمت بالای خانه در این منطقه لوکس‌نشین است. به طور مثال خانه‌ای ویلایی و دوبلکس با امکاناتی همچون استخر در زعفرانیه برای فروش آگهی شده است. این خانه دارای تمام امکانات رفاهی و تفریحی و طراحی مدرن داخلی است. از جمله طراحی‌های داخل خانه، وجود مجسمه‌های یونان باستان در برخی راه روهای این آپارتمان لوکس است. طبق آگهی‌های فروش این منطقه، چنین ملکی حدود 900 میلیارد تومان فروخته می‌شود.

ولنجک؛ منطقه‌‌ای برای افراد خاص

وجود قله توچال و رستوران‌های مختلف، از ویژگی‌های ولنجک است. موقعیت خوب این منطقه بر قیمت گرانی املاک در این منطقه اثر دارد؛ به عنوان مثال آپارتمانی با امکانات کامل رفاهی در محله ولنجک برای فروش آگهی شده است. این خانه 550 متری و چهار خواب در طبقه چهارم از نهم ساختمانی تک واحدی است. معماری مدرن و مینیمال این ساختمان، کاندید جایزه معماری شده است. همچنین از دیگر امکانات این برج، سالن اجتماعات به همراه سه پرده نمایش، آرایشگاه و سینمای مخصوص، لابی مجهز و سیستم مدیریت هوشمند هتلینگ است. چنین برج‌های معمولا در این قبیل مناطق ساخته می‌شود و این ملک با قیمت 236 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نیاوران؛ منطقه مرفه‌نشین

بسیاری از قدیمی‌های نیاوران باور دارند آنجا قبلا زمین کشت نی بوده و حالا به منطقه‌ای با برج‌های رنگارنگ تبدیل شده و هر روز هم از تعداد خانه‌های ویلایی آن کاسته می‌شود. این محله جزو مناطق مرفه‌نشین تهران محسوب می‌شود و حتی با جست‌وجوی ساده می‌توانید از قیمت‌های نجومی آپارتمان و خانه‌های ویلای در نیاوران با خبر شوید. برای نمونه خانه‌ای 540 متری با 220 متر تراس استخر دار، چهار اتاق خواب، ویو کامل کوهستان و شهر تهران، دارای آسانسور داخلی و پنچره‌هایی با نور کامل در این منطقه 259 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد.

مناطق-گران-تهران

کامرانیه؛ منطقه ی گران‌قیمت در تهران

منطقه گران قیمت دیگر کامرانیه است که خرید خانه در این منطقه هم به بودجه زیادی نیاز دارد. به طور مثال، خانه 300 متری با چهار اتاق خواب با 60 متر تراس مشرف به درختان سرسبز محوطه اطراف خانه، 110 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه بدون استخر، پارکینگ، انباری، لابی من و جکوزی نیز دارد.

همچنین واحد دیگر 176 متری، سه اتاق خوابه، استخردار، به همراه سالن ورزش و فضای سبز داخل محوطه در همان منطقه به مبلغ 30 میلیارد فروخته می‌شود.

قیطریه؛ گران و با اصالت

وجود پارک سرسبز قیطریه و البته جغرافیای خوب آن باعث افزایش قیمت بسیاری از خانه‌های این محله شده است. مثلا در اطراف پارک قیطریه خانه‌ای 126 متری به فروش می‌رسد. چشم انداز کامل این خانه درختان و طبیعت سبز پارک قیطریه است. این خانه‌ی استخردار و دو اتاق خوابه، 18 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. البته در خیابان‌های دورتر از پارک هم قیمت‌های این منطقه تفاوت چندانی با هم ندارد.

آجودانیه؛ منطقه‌ی گران تهران

محلات گران بسیاری در تهران است که آجودانیه هم یکی از همین مناطق محسوب می‌شود که قیمت خانه‌های آن قابل توجه است. در آجودانیه خانه‌ای با یک حیاط بزرگ و سرسبز فروخته می‌شود. این خانه‌ 340 متری با 600 متر زیربنا که 23 سال سن دارد، 139 میلیارد تومان فروخته می‌شود. در واقع قیمت خرید خانه در این منطقه در همین رنج قیمتی است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورکیلید
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز