گارانتی طلایی بلند مدت و خرید اقساطی ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه استفاده از جدیدترین روش‌ها و دستگاه‌های مربوط به لیزر و حذف موهای زائد بدن در کلینیک‌های زیبایی به یک امر معمول تبدیل شده است. بیشتر مشتریان به دنبال روش‌هایی مانند استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم برای نتیجه بهتر و سریعتر و انجام لیزر بدون درد و عوارض جانبی هستند.

کاماپرس در این گزارش مزایای خرید و استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم برای کلینیک‌های زیبایی را مورد بررسی قرار داده است. علاقمندان به خرید این دستگاه می‌توانند با خرید از تاریخ 5 تیر تا 5 مرداد 1403 از جشنواره سایت آیسا طب استفاده کرده و علاوه بر دریافت گارانتی طلایی بلند مدت از طرح خرید ویژه اقساطی نیز بهره‌مند شوند.

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از ابزار محبوب این روزها برای حذف موهای زائد بدن است. این دستگاه نه فقط در ایران بلکه در بیشتر کشورهای جهان به عنوان یک روش نوین و محبوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر مراکز و کلینیک‌های زیبایی این روش را به عنوان یک روش آسان به مشتریان خود پیشنهاد و ارائه می‌کنند.

این دستگاه در عین حال یکی از ایمن‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار از نظر بهداشت و مراقبت از پوست است. چراکه کمترین آسیب فیزیکی را به پوست رسانده و شکایات مراجعین از درد یا هر نوع مشکل مشابه دیگر را به حداقل می‌رساند. جایگزینی این دستگاه با دستگاه‌های قدیمی‌تر لیزر می‌تواند رضایت مشتریان شما را به همراه داشته باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم - کاماپرس

ویژگی‌های شاخص تیتانیوم برای استفاده در کلینیک‌های زیبایی

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی است. برای نمونه صفحه رنگی 15 اینچی آن کاربری دستگاه را بسیار آسان کرده است. علاوه بر این میزان قدرت دستگاه برای انواع کاربردها و موها قابل متفاوت است. این دستگاه هندپیس‌های آرگونومیک متعددی می‌تواند داشته باشد که روی توان 600 تا 2000 وات تنظیم شده‌اند. در هندپیس با حداکثر توان، ضخیم‌ترین موهای زائد بدن در کمترین زمان ممکن از بدن حذف می‌شود.

همچنین دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم دارای سیستم خنک کننده پیشرفته‌ای است که می‌تواند به بهترین شکل ممکن سطح پوست را خنک کند. این تکنولوژی باعث می‌شود که آسیب به پوست و مشکلاتی مانند تغییر رنگ پوست در اثر سوختگی به طور کلی منتفی شود.

این دستگاه دارای 4 طول موج نیز هست که باعث می‌شود تا برای انواع مختلف پوست قابل استفاده باشد. سیستم مورد استفاده تیتانیوم از نوع اندروید بوده و دارای منوی بسیار پیشرفته‌ای نیز هست.

چرا خرید دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم به کلینیک‌های زیبایی پیشنهاد می‌شود؟

یکی از اصلی‌ترین دلایل نارضایتی مراجعین به کلینیک‌های زیبایی، شکایت از دردی است که در هنگام لیزر موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن دارند. این در حالیست که با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم در اصفهان میزان درد ناشی از عمل حذف موهای زائد بدن به صفر رسیده و به همان میزان از شکایات مشتریان نیز کاسته می‌شود.

همچنین برخی از دستگاه‌های قدیمی لیزر امکان استفاده برای برخی از پوست‌ها از جمله پوست‌های سبزه و تیره را ندارند. اما با خرید دستگاه لیزر از نوع تیتانیوم، دیگر لازم نیست که از این طیف از مشتریان خود صرف نظر کنید. بلکه شما می‌توانید برای تمام افراد با انواع تایپ‌های پوستی، خدمات لیزر موهای زائد بدن را ارائه دهید.

استفاده از این دستگاه هزینه کمتری نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر داشته و می‌تواند هزینه عمل لیزر را به مراتب پایین‌تر آورد تا کلینیک را از نظر قیمتی با سایر کلینیک‌های زیبایی قابل رقابت کند. از سوی دیگر، استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و حتی اپراتورهای مبتدی نیز قادر به استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم هستند.

صرفه اقتصادی استفاده از لیزر تیتانیوم برای مشتری

استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم می‌تواند برای مشتریان شما صرفه اقتصادی داشته باشد. چراکه با توجه به تکنولوژی جدید استفاده شده در این دستگاه میزان جلسات مراجعه برای لیزر کاهش خواهد یافت.

اگرچه تعداد جلسات بسته به نوع پوست و میزان موی زائد در بدن متفاوت خواهد بود اما به طور متوسط در هنگام استفاده از این دستگاه به حدود 2 تا 6 جلسه ایزر نیاز است. همچنین مشتری در اولین جلسه شاهد کاهش موهای زائد بدن بین 10 تا 25 درصد خواهند بود.

خرید نقد و اقساطی دستگاه لیزر تیتانیوم از آیسا طب

شرکت آینده سازان آرمان گستر فیدار با نام تجاری آیسا طب در زمینه تجهیز کلینیک‌های زیبایی سراسر ایران فعالیت می‌کند. این شرکت وارکننده و فروشنده اصلی بسیاری از دستگاه‌های مدرن لیزر و سایر دستگاه‌های زیبایی است که محصولات خود را با شرایط ویژه در اختیار متخصصین زیبایی قرار می‌دهد.

برای دریافت لیست کامل محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی آیسا طب به آدرس aisateb.com مراجعه و یا با شماره تلفن 09102298320 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آیساطب
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز