کیهان از کابینه پیشنهادی پزشکیان استقبال کرد

پزشکیان-کاماپرس
ژیوار

روزنامه کیهان روز گذشته از کابینه پیشنهادی پزشکیان و عدم توجه او به مشورت‌های ظریف استقبال کرد. این روزنامه در این خصوص نوشت: «به دنبال ارسال لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس از سوی رئیس‌جمهور، مدعیان اصلاح‌طلبی جنگ روانی گسترده‌ای را برای اصولگرا نمایاندن وزیران پیشنهاد شده کلید زدند. یکی از اهداف آنها فرار از مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در زنگ حساب است.»

به گزارش کاماپرس، کیهان معتقد است که اصلاح‌طلبان چنان‌که قبلا خود را تضمین روحانی اعلام کردند و دولت وی را رحم اجاره‌ای خواندند اما بعد از تصاحب قدرت و تحمیل فجایع تاریخی و سوءمدیریت عمدی، گفتند دولت روحانی، دولت ما نبود و ربطی به ما نداشت. این بار هم مدعیان اصلاحات خیال شوم جای خالی دادن از مسئولیت عملکرد خود را دارند.

کیهان ادامه داده است که همزمان با این جنگ روانی، مدعیان اصلاحات حملاتی با هدف سهم‌خواهی به پزشکیان انجام دادند. این طیف می‌گوید 60 درصد لیست پیشنهادی چینش مستقیم شورای تحت نظر ظریف و کمیته‌های زیرمجموعه آن است و از این منظر، آنها درون این اردوگاه دچار ‌ستیز با یکدیگر شده‌اند. پیش از این هم غنیمت‌طلبی از پزشکیان به حدی رسیده بود که مدعیان اصلاحات ـ اعتدال به جان یکدیگر افتاده بودند و به اذعان یکی از آن مدعیان، شعار «برای ایران» قبل از انتخابات به «برای وزارت» تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کیهان در بخش دیگری از گزارش خود آورده است: «عصر شنبه حتی خبر انتصاب محمد شریعتمداری به عنوان رئیس دفتر پزشکیان در سایت شخصی رئیس‌جمهور و کانال‌های اصلاح‌طلب منتشر و سپس حذف شد که از اختلاف و کشمکش میان طیف اصلاحات ـ اعتدال حکایت می‌کرد.»

انتهای پیام

 

روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز