کیا سلتوس 2022 ؛ شاسی بلند کره ای که به ایران نیامد (ویدیو)

لست سکند

در سال های اخیر برند کیا به خاطر تولید خودروهای سدان، هاچ بک و شاسی بلندهای نوآورانه و قابل اطمینان در کشورمان بسیار مورد استقبال قرار گرفت ولی یکی از محصولاتی که جایش در سبد محصولات این خودروساز کره ای در ایران خالی است شاسی بلند کیا سلتوس مدل 2022 است. در ادامه ویدیویی از این خودرو را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، همان طور که نمی شود یک کتاب را از روی جلدش قضاوت کرد، قبل از سوار شدن به کیا سلتوس که یک شاسی بلند جمع و جور است نیز نباید درباره اش نظر داد. این خودرو ممکن است از بیرون کوچک به نظر برسد ولی در داخل آن فضایی بیشتر از آن چه تصورش را می کردید خواهید یافت.

کیا سلتوس مدل 2022 از طراحی خوبی برخوردار است و تجهیزات مناسبی نیز دارد. گویی این خودرو ساخته شده است تا تأثیرگذار باشد. فاصله کیا سلتوس از زمین 18.5 سانتیمتر است تا با آن بتوان از هر جاده یا مسیری عبور کرد. در داخل کابین با فضایی جدید روبرو می شویم که هر چه از یک شاسی بلند جمع و جور انتظار دارید در آن پیدا می شود. پنج نفر به راحتی می توانند روی صندلی های جادار آن بنشینند و از سیستم صوتی بسیار عالی لذت ببرند.

راز آسمان پایتخت

کیا سلتوس 2023 را با چند موتور می توان خریداری کرد. اولین گزینه یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری است که 146 اسب بخار نیرو تولید می کند، گیربکس اتوماتیک نیز تعویض دنده هایی سریع انجام می دهد تا اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. اگر هم قدرت بیشتری مد نظرتان است می توانید موتور 1.6 لیتری و مجهز به توربوشارژر را انتخاب کنید که 175 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور نیز در کنار یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته و دوکلاچه قرار می گیرد که نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز