ک‍پی برداری دوباره واتساپ از تلگرام و اینستاگرام

ژیوار

واتساپ، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان، در حال حاضر روی یک ویژگی جدید کار می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد با دوبار ضربه‌زدن به پیام مورد نظر، به آن واکنش نشان دهند و آن را لایک کنند؛ این قابلیت که برای کاربران اینستاگرام و تلگرام کاملاً آشنا است، حالا به واتساپ اضافه خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، انتظار می‌رود طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده با یک آپدیت این قابلیت برای تمامی کاربران فعال شود. همچنین، کاربران می‌توانند با دسترسی مستقیم به عکس‌ها، ویدیوها و گیف‌ها، ری‌اکشن دلخواه خود را به آن‌ها نشان دهند.

با این حال، جالب این است که هیچ راهی برای غیرفعال‌کردن این ویژگی وجود ندارد و این ممکن است برای کاربرانی که تصادفی روی برخی پیام‌ها ری‌اکشن می‌زنند، مشکل‌ساز باشد. علاوه بر این، اخیراً مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در کانال واتس‌اپ خود اعلام کرد، این پیام‌رسان تا ۲۵ ژوئیه (۴ مرداد) به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده آمریکا رسیده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

همچنین، واتساپ در حال توسعه هوش مصنوعی مولد تازه‌ای است که می‌تواند آواتارهای شخصی‌سازی‌شده برای کاربران این پیام‌رسان ایجاد کند. بنابراین، کاربران ممکن است در آینده نزدیک از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در این پیام‌رسان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : زاکربرگ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز