کنسرت مجازی جاستین بیبر و ستارگان بزرگ موسیقی برگزار شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جاستین بیبر و برخی از بزرگترین ستارگان صنعت موسیقی در روز یکشنبه در یک کنسرت مجازی گرد هم آمدند تا برای بانک غذایی کانادا و پرستارانی که به مقابله با ویروس کرونا پرداخته اند کمک جمع کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از سایت پیپل، در این رویداد که با عنوان  ” باهم قوی تریم”  و بصورت کنسرت مجازی برگزار شد، آهنگ ” به من تکیه کن” از بیل ویدرز توسط جاستین بیبر، آوریل لوین، مایکل بوبله، جدی لی، برایان آدامز، سارا مک لاکن، بوفی سن-ماری و … اجرا شد.

ابتدای این رویداد شامل اهدای کارت یادبودی به افتخار ویدرز بود که اوایل ماه آپریل (اواسط فروردین) به خاطر عوارض قلبی در سن 81 سالگی درگذشت.

علاوه بر این در طی این کنسرت مجازی دیگر ستارگان بزرگ موسیقی مثل دریک، سلین دیون، شانیا تواین، رایان رینولدز، امی پهلر، ویل آرنت ظاهر شدند و در پیغامی از پرستاران و پزشکان حمایت کردند.

تلاش برای جمع آوری کمک 150 میلیون دلاری به نیازمندان غذا

تانیا لیتل، مدیر ارشد توسعه و مشارکت های بانک غذایی کانادا، گفت: هر ماه 1.1 میلیون کانادایی از نداشتن غدا برای خوردن تحت فشار هستند. این همه گیری فعلی اوضاع را بیش از پیش وحشتناک تر کرده است.

وی همچنین افزود که سازمان آنها از 5 هفته قبل کار خود را با هدف جمع آوری 150 میلیون دلار برای کمک رسانی به مردم آغاز کرده است؛ این کار به طور موثر کالاهای مورد نیاز 3 ماهه بانک مواد غذایی را در سراسر کشور تامین می کند.

لیتل در ادامه گفت: ما بسیار خوشبختیم که ملتی دلسوز داریم و نهاد ها و سازمان هایی فوق العاده  داریم که در این شرایط بحرانی برای حل مسایل غذایی کشور با یکدیگر شریک می شوند و هم اکنون بیش از هر زمان دیگری در کنار هم جمع شدیم تا حمایت خود را به کانادایی های نیازمند نشان دهیم.

این اجرا یک هفته بعد از اجرای موفقیت آمیز ” یک دنیا: در خانه ماندن به نفع تمام جهان است” به میزبانی لیدی گاگا و با اجرای تیلور سویفت، التون جان، پل مک کارتنی و اپرا و سایرین بود که برای جمع آوری پول و همچنین آگاهی بخشی درباره خطرات مهم پیش روی کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا  اجرا شد.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز