کنایه روزنامه شرق به همراهان سعید جلیلی

انتخابات - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

روزنامه شرق با انتشار یادداشتی وعده‌های داده‌شده در مناظرات انتخاباتی را شوخی بزرگی با مردم دانست.

به گزارش کاماپرس، در طول برگزاری پنج مناظره انتخاباتی پیش برگزاری دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، 3 نامزد حاضر در این رقابت‌ها برای جذب آرا وعده‌های فراوانی را مطرح کردند؛ وعده‌های مانند راه‌اندازی پیست جت اسکی برای زنان، اعطای زمین رایگان، وام‌ یک میلیارد تومانی و غیره.

این وعده‌ها از سوی سه نامزد نزدیک به طیف اصولگرا مطرح شدند؛ افرادی که پس از کناره‌گیری از رقابت‌ها و یا پس از موفق‌نشدن در دور اول انتخابات، با ستاد سعید جلیلی، نامزد اصلی طیف اصولگرا هم‌قسم شدند تا اجازه ندهند، مسعود پزشکیان، نامزد نزدیک به طیف اصلاح‌طلبان در دور دوم پیروز شود.

روزنامه شرق در این یادداشت آورده است: یکی از نامزدها جت‌اسکی می‌داد، یکی زمین و یکی پول؛ اگر این همه چیز را می‌شود به ملت داد، پس چرا در این ۴۵ سال اینها را به مردم ندادید؟

در ادامه این یادداشت نیز نوشته شده: حضور کاندیداهایی که از همان لحظه اعلام اسامی تأیید صلاحیت شده، بر همه روشن است که بعضی از آنها، نه به قصد کسب رأی از مردم که با مقصود دیگری وارد کارزار انتخاباتی شده‌اند. اما همین تنها هم نبود. کار وعده‌دادن چنان بالا گرفت که حتی غیرپوششی‌ها هم شروع کردند به بذل و بخشش‌هایی که معلوم نبود از کدام جیب، این دارایی را بیرون خواهند آورد و به ملت خواهند بخشید؟ یکی جت‌اسکی می‌داد، یکی زمین می‌داد، یکی پول می‌داد، یکی استخر می‌داد و اگر یکی پیدا می‌شد و می‌پرسید اگر این همه چیز را می‌شود به ملت داد، پس چرا در این ۴۵ سال اینها را به مردم نداده‌اند و چه کسی مانع شده است؟

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز