کنایه خلاقانه ابزارآلات توسن به رونیکس و میلاد کی مرام + ویدیو

کمپین ابزار توسن و رونیکس
آریاک سفر

پس از حضور قدرتمند دو برند ابزارآلات در فضاهای تبلیغات محیطی، تلویزیونی و دیجیتال، از چند هفته پیش سومین برند نیز قدرت‌نمایی‌اش را آغاز کرده است.

به گزارش کاماپرس، برند توسن که از جمله بازیگران قدیمی این عرصه است از مدتی پیش با بیلبوردهای تبلیغاتی پرشمار در سطح شهر تهران روی شعار «ابزار حرفه‌ای برای کار حرفه‌ای» مانور داد. همزمان ویدئوهای تبلیغاتی این شرکت نیز در فضای مجازی منتشر شد. در اولین ویدئوی توسن، شخصیتی که نمادِ یک فرد حرفه‌ای و باتجربه است برای خرید ابزارآلات حرفه‌ای وارد فروشگاه می‌شود و توسط فروشنده به بخش محصولات حرفه‌ای هدایت می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جالب این شخصیت، پختگی و اطمینانی است که در سیما، نگاه و بیانش موج می‌زند. او که بدنی ورزیده دارد، پس از تست کردن چند محصول توسن، خرید را انجام می‌دهد و با قدم‌هایی محکم از فروشگاه خارج می‌شود.

هوشمندی توسن در انتخاب و گریم این شخصیت، آن‌جاست که با کمی دقت می‌توان سیمای دوران پختگی میلاد کی‌مرام را در او دید. به بیان دیگر، میلاد کی‌مرام چند سال دیگر که باتجربه‌تر و پخته‌تر شود، چنین سیمایی پیدا می‌کند. نکته اینجاست که میلاد کی‌مرام سفیر برند رونیکس است و در سال‌های گذشته در تبلیغاتی ویدیویی رونیکس ایفای نقش کرده است.

دریان سفر امید

این انتخاب هوشمندانه می‌تواند چنین تفسیر شود که سفیر رونیکس، پس از رسیدن به پختگی و کسب تجربه بیشتر، برای انتخاب ابزارآلات حرفه‌ای سراغ برند توسن می‌رود.

باید منتظر ماند و دید که رونیکس در این رقابت چه برگ جدیدی رو می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارآلات توسنرونیکس
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان