کمد دیواری شیک و جادار کجا بسازیم؟

کمد دیواری - کاماپرس
ژیوار

کمد دیواری به دلیل اشغال فضای کم و در عین حال فراهم کردن فضای کافی برای جاسازی وسیله‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه‌های آپارتمانی محسوب می‌شود. با توجه به دشواری بودن فرآیند نصب مجدد کمد دیواری، لازم است که افراد در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشد. کمد دیواری می‌تواند یک فضای کاربردی و مناسب برای ذخیره‌سازی و قرار دادن وسایل فراهم کند و در عین حال به دلیل هم‌تراز بودن با دیوار خانه، شکل و شمایل اتاق را به هم نمی‌زند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با ساخت سفارشی کمد دیواری پرداخته است.

مزیت ساخت کمد دیواری چوبی

کمدهای دیواری چوبی، امکان استفاده‌ی بهینه از فضا را برای کاربران فراهم می‌کنند. با این روش افراد می‌توانند به صورت کامل از فضای دیوارها استفاده کنند و در نتیجه در فضای آزاد زمینی صرفه‌جویی کنند. با ساخت کمد دیواری چوبی افراد می‌توانند وسایل و اشیا خود را با نظم بسیار زیادی در آن سازماندهی کنند و در سریع‌ترین زمان به وسیله‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. ساماندهی و نظم‌ وسایل در کمد دیواری، باعث می‌شود که افراد بتوانند به خوبی از وسیله‌های خود مراقبت کنند و عمر مفید آن‌ها را افزایش دهند.

کمدهای دیواری چوبی از گذشته تا کنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین مدل‌ها در بین مردم شناخته می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک عنصر دکوراتیو کلیدی در محیط نقش داشته باشند. به همین جهت کاربران لازم است که دقت زیادی در انتخاب طرح و رنگ کمد دیواری و تناسب آن با سایر اجزا داشته باشند. همچنین بعضی از مدل‌های کمد دیواری طوری طراحی می‌شوند که امنیت زیادی دارند و می‌توان اشیا و وسایل قیمتی را در آن نگهداری کرد.

کمد دیواری - کاماپرس

دریان سفر امید

برای سفارش کمد دیواری چوبی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای ساخت کمد دیواری چوبی، اندازه‌گیری دقیق عرض، ارتفاع و عمق محل نصب است. با این اطلاعات افراد می‌توانند کمد دیواری را دقیقا بر اساس اندازه مورد نظر خود سفارش دهند. به طور کلی افراد باید اطمینان کسب کنند که فضای کافی برای باز کردن درب‌های کمد دیواری در اتاق وجود دارد.

همچنین افراد قبل از ساخت کمد دیواری، باید نوع کاربری خود را تعیین کنند و متناسب با آن طرح مورد نظر را سفارش دهند. برای مثال کاربران باید تعیین کنند که هدف از ساخت کمد دیواری نگهداری پوشاک و کفش است و یا لوازم الکترونیکی. این امر نقش زیادی در مدل پارتیشن‌بندی قسمت‌های داخلی کمد دیواری ایفا می‌کند. در صورتی که کاربران قصد استفاده از قفسه‌ها و آویزه‌ها برای سازماندهی بیشتر قسمت‌های داخلی کمد دیواری را دارند، باید ارتفاع و اندازه آن‌ها را تعیین کنند.

کمد دیواری - کاماپرس

انواع کمد دیواری چوبی

کمدهای دیواری در مدل‌های متنوعی ساخته می‌شوند و افراد متناسب با سلیقه و فضایی که در اختیار دارند، می‌توانند بهترین مدل را انتخاب کنند. کمدهای دیواری چوبی با درب ریلی طوری طراحی شده‌اند که درب‌ها روی یک سیستم ریلی نصب شده و به صورت افقی باز و بسته می‌شوند. کمد دیواری‌هایی که با درب ریلی ساخته می‌شوند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مکان‌ها با محدودیت فضا است. کمدهای دیواری ریلی متناسب با نیازها و ترجیحات افراد در مدل‌های مختلفی طراحی می‌شوند و در کنار ارائه‌ی فضای ذخیره کاربردی، جلوه مدرنی به خانه می‌بخشند.

کمد دیواری با درب لولایی معمولا در آشپزخانه‌، حمام و اتاق خواب کاربرد دارد و از آن‌ برای نگهداری ظروف، حوله و یا لباس استفاده می‌شود. کمد دیواری‌های چوبی لولایی به دلیل ظاهر شیک و کلاسک و عمر طولانی که دارند، از محبوبیت‌ زیادی برخوردار هستند.

کمد دیواری چوبی کشویی نیز در اتاق نشیمن و اتاق خواب کاربرد دارد و از آن برای نگهداری اقلامی مانند کتاب و لباس استفاده می‌شود. ساخت کمد دیواری چوبی کشویی، یکی از بهترین ایده‌ها برای استفاده بهینه از فضا و جلوه بخشیدن به محیط است.

کمد دیواری - کاماپرس

ساخت کمد دیواری شیک با «مافی وود»

مافی وود با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل و اماکن اداری و تجاری فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است پروژه‌های خود را به بی‌نقص‌ترین شکل ممکن طراحی و اجرا کند و تا کنون بیش از 30 هزار متر مربع طراحی داخلی در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است. تیم اجرایی مافی وود با ارائه جدیدترین و به‌روزترین ایده‌ها و با استفاده از فناوری‌های نوین و کارآمد در تلاش است که بهترین و حرفه‌ای‌ترین طراحی را ارائه دهد و اجرا کند.

صفر تا صد همه محصولات در این مجموعه و بدون واسطه با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند. این مجموعه در تلاش است که هر پروژه‌ را متناسب با سبک و طرح، متراژ و بودجه مشتریان ارائه کند. افراد می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی رایگان این مجموعه استفاده کنند تا بتوانند نتیجه نهایی را متناسب با سلیقه خود تحویل بگیرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مافی وود می‌توانند به سایت به آدرس https://mafiwood.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های 02176217515 و یا 09125993530 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مافی وود
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز